KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
ostatnie 3 miesiące
alkohol
Liczba wyszukanych artykułów: 12
Mann i Jimek w podroży Tyskim pociągiem
Marka piwa Tyskie rusza z nową kampanią pod hasłem „Kolej przejść na TY”, która podkreśla, jak ważne są bliskie relacje i spotkania. Nowymi ambasadorami zostali Wojciech Mann i Radzimir „Jimek” Dębski ...
2024-11-04 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Afekt
,
BNA
,
Huta 19
,
Juice
,
Lunapark
,
Moon Films
,
Zenith
marki:
Tyskie
Mann i Jimek w podroży Tyskim pociągiem
×
Apple Żu promowany jako dzieło sztuki
W najnowszej kampanii marki Żubrówka, drink Apple Żu – miks Żubrówki Bison Grass z sokiem jabłkowym – staje w jednym szeregu z najsłynniejszymi dziełami sztuki. Na potrzeby kampanii marka czerpie inspirację ...
2024-10-30 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Chromatique
marki:
Żubrówka
Program „Trzeźwo Myślę” już po raz ósmy
Rusza kolejna edycja „Trzeźwo Myślę” - programu prowadzonego od ośmiu lat przez Carlsberg Polska. Od początku jego celem jest konsekwentna edukacja i promocja odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. „Trzeźwe myślenie” rozumiemy jako rozsądne ...
2024-10-28 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
Reklama Warki niezgodna z normami etyki
Reklama piwa Warka z udziałem piłkarza Jakuba Błaszczykowskiego i siatkarza Michała Kubiaka, emitowana wiosną i latem tego roku, została uznana przez Komisję Etyki Reklamy (KER) za niezgodną z normami etycznymi. KER ...
2024-10-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Warka
Nowe prawo uderzy w branżę alkoholową
Trwają rządowe prace nad nowymi przepisami regulującymi sprzedaż alkoholu. Projekt własnego rozporządzenia przygotował resort rolnictwa, a kolejne zmiany zapowiada ministerstwo zdrowia – czytamy w portalu TVN24.pl. - Minister Rolnictwa i Rozwoju ...
2024-10-09 Soft drinks
Wyborowa wspiera zróżnicowanie swoich pracowników
Z początkiem października Wyborowa Pernod Ricard wystartowała z kampanią „Nas różnice inspirują!”, w której udział biorą pracownicy. Jej celem jest promowanie wartości firmowych oraz wspieranie różnorodności, a także wzmocnienie i wspieranie ...
2024-10-08 Soft drinks
firmy:
Wyborowa Pernod Ricard
Wyborowa wspiera zróżnicowanie swoich pracowników
×
Mocny alkohol wyłącznie w butelkach lub puszkach
Do konsultacji publicznych trafił projekt rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi określający wymagania w zakresie opakowań niektórych napojów spirytusowych. Termin zgłaszania uwag upływa 7 października 2024 r. Projekt zawiera propozycje uregulowania ...
2024-10-04 Soft drinks
PINTA zbuduje firmowy taproom
Po pięciu latach od uruchomienia własnego browaru i wprowadzenia na rynek lokalnego piwa Beskidy właściciele rzemieślniczego Browaru PINTA zdecydowali, że zbudują w Wieprzu swój firmowy taproom. Wielokran PINTY w Wieprzu będzie ...
2024-10-01 Soft drinks
firmy:
Browar Pinta
Mateusz Gessler promuje piwo 1664 Blanc
Rozpoczęła się kampania piwa 1664 Blanc, której twarzą jest znany kucharz Mateusz Gessler. Kampania ma podkreślać wyjątkowy charakter białego piwa 1664 Blanc, które łączy nuty smakowe delikatnej goryczki, cytrusów i subtelnych ...
2024-09-17 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
iProspect
,
Papaya Films
marki:
1664 Blanc
Firmy ruszają na pomoc powodzianom
W reakcji na klęskę żywiołową na południu Polski, szereg firm organizuje pomoc dla mieszkańców terenów dotkniętych kataklizmem. Lidl Polska Firma wysłała już tiry z paletami żywności, wody pitnej oraz środkami higienicznymi ...
2024-09-16 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
Kaufland
,
Lidl
Reklama Lech Free narusza zasady etyki reklamy
Komisja Etyki Reklamy, po rozpatrzeniu skargi konsumenta na reklamę piwa Lech Free, uwzględniła złożoną skargę, uznając że Kompania Piwowarska stosowała reklamę łączącą spożycie alkoholu z relaksem i wypoczynkiem. Z wydanej uchwały ...
2024-09-05 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
marki:
Lech
Królewska drużyna powraca
Królewskie, największa marka w Warszawie i na Mazowszu oraz Legia – jeden z symboli stolicy i najpopularniejszy klub w Polsce, świętują 20-lecie współpracy. Z tej okazji na półki trafiła limitowana kolekcja ...
2024-08-21 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Global Shopper Marketing
marki:
Królewskie
Królewska drużyna powraca
×
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [4]
działy
› handel [2]
› inwestycje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Carlsberg [3]
› Grupa Żywiec [2]
› Kompania Piwowarska [2]
› Browar Pinta [1]
› Grupa Maspex [1]
› Kaufland [1]
› Lidl [1]
› Wyborowa Pernod Ricard [1]
firmy marketingowe
› Afekt [1]
› BNA [1]
› Chromatique [1]
› Global Shopper Marketing [1]
› Huta 19 [1]
› iProspect [1]
› Juice [1]
› Lunapark [1]
› Moon Films [1]
› Papaya Films [1]
› Zenith [1]
marki
› 1664 Blanc [1]
› Królewskie [1]
› Lech [1]
› Tyskie [1]
› Warka [1]
› Żubrówka [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA