KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Karmi
kiedykolwiek
alkohol
Liczba wyszukanych artykułów: 12
Karmi promuje Mrożoną Kawę 0,0%
Marka Karmi (Carlsberg) prowadzi kampanię Karmi Mrożona Kawa 0,0%. Ten wariant, to propozycja dla wszystkich, którzy pragną piwnego pobudzenia o smaku prawdziwej, zimnej kawy. - Kreacje nowej kampanii pokazują, że ...
2022-08-22 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
Initiative
,
VMLY&R
marki:
Karmi
Karmi promuje Mrożoną Kawę 0,0%
×
poprzedni
następny
Karmi o smaku mrożonej kawy z kofeiną
Marka Karmi wprowadza na rynek unikalny wariant piwa bezalkoholowego. Karmi Mrożona Kawa 0,0% z kofeiną - schłodzone i podane w piwnym pokalu idealnie orzeźwi i doda energii. Nowy wariant Karmi ...
2020-04-02 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
NAV Agency
marki:
Karmi
Karmi o smaku mrożonej kawy z kofeiną
×
poprzedni
następny
Carlsberg Polska poprawia wyniki i inwestuje
W 2018 roku Carlsberg Polska osiągnął dobre wyniki sprzedaży, w tym wzrost wolumenu i wartości sprzedaży, zamykając rok udziałami wolumenowymi ok. 20% i wartościowymi ok. 19%. Dla całej branży piwnej ...
2019-03-19 Soft drinks
firmy:
Browar Bosman
,
Carlsberg
marki:
Kasztelan
,
Grimbergen
,
Karmi
,
Somersby
,
Harnaś
,
Kronenbourg 1664
,
Carlsberg
,
Okocim
,
Żatecky Svetly Lezak
,
Brooklyn
,
Garage
Mundial ma przynieść wzrost rynku piwa
Carlsberg Polska liczy, że w tym roku krajowy rynek piwa wzrośnie w ujęciu wartościowym, na co wpłynie m.in. wyższa sprzedaż związana z mistrzostwami w piłce nożnej. Spółka planuje dalszy wzrost mocy ...
2018-03-07 Food & drinks
firmy:
Browar Bosman
,
Carlsberg
marki:
Kasztelan
,
Karmi
,
Somersby
,
Okocim
Mundial ma przynieść wzrost rynku piwa
×
Penelope Cruz ponownie w kampanii Karmi
1 czerwca marka Karmi rozpocznie kampanię reklamową pod hasłem: "Nie za słodkie, nie za gorzkie". Spot z udziałem Penelope Cruz i Jana Wieczorkowskiego ma przekonać, że bezalkoholowe piwo marki jest nie ...
2017-05-31 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
,
Dragon Rouge
,
PHD Media Direction
,
Propeller Film
,
Red8 Digital
marki:
Karmi
Penelope Cruz ponownie w kampanii Karmi
×
Marka Karmi w odświeżonej wersji
W ramach odświeżenia marki, Karmi wprowadza na rynek nowe opakowania z hasłem "Nie za słodkie, nie za gorzkie". Jest to element kampanii wizerunkowej Grupy Carlsberg, która ma zwrócić uwagę konsumentów, że ...
2017-05-26 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
Dragon Rouge
,
Kubuj Strategia
marki:
Karmi
Marka Karmi w odświeżonej wersji
×
Nowy, owocowy smak od Karmi
Carlsberg Polska wzbogaca ofertę bezalkoholowego piwa Karmi o nowy, unikalny na polskim rynku smak - Grejpfrut-Pomelo. To połączenie smaków jest propozycją na nadchodzące, letnie dni. Nowy wariant bezalkoholowego piwa dołączy ...
2016-06-24 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
marki:
Karmi
Nowy, owocowy smak od Karmi
×
Penelope Cruz przedłuża współpracę z marką Karmi
Carlsberg Polska podpisał nowy kontrakt reklamowy z Penelope Cruz. Aktorka będzie reklamować piwo Karmi przez trzy kolejne lata. Firma rozpoczęła współpracę z gwiazdą w ub.r. Wizerunek aktorki pojawił się zarówno ...
2016-03-29 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
marki:
Karmi
Penelope Cruz w kampanii marki Karmi
Aktorka Penelope Cruz została twarzą marki Karmi (Carlsberg). Kampania z jej udziałem wprowadza na rynek nowy wariant smakowy – granat z pomarańczą. Gwiazda wystąpiła w spocie telewizyjnym, a jej wizerunek pojawił ...
2015-05-18 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
Red8 Advertising
marki:
Karmi
Penelope Cruz w kampanii marki Karmi
×
Carlsberg rósł szybciej niż rynek
Trzeci pod względem udziałów gracz na rynku piwa w Polsce zwiększył w 2014 r. sprzedaż o 3,4%, zarówno w ujęciu wartościowym, jak i ilościowym. Udział firmy w rynku wzrósł o 1,8 ...
2015-03-10 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
marki:
Karmi
,
Somersby
,
Carlsberg
,
Okocim
Carlsberg rósł szybciej niż rynek
×
Kobiety odpowiadają za 62% sprzedaży piw smakowych
Badania przeprowadzone przez markę Karmi pokazują, że kobiety - tak samo jak mężczyźni - są piwnymi smakoszami. Różnica polega jedynie na rytuale spożywania tego napoju. Badania przeprowadzone przez IPSOS dla ...
2014-08-25 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
marki:
Karmi
Carlsberg promuje odświeżoną markę Karmi
Carlsberg Polska odświeża popularną wśród kobiet markę Karmi wzbogacając ofertę o dwa nowe smaki - Żurawinę i Tiramisu. Nowe piwo, dostępne jest w sklepach od początku lipca. Nowe butelki o ...
2014-07-02 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
PHD Media Direction
,
Red8 Advertising
,
Walk PR
marki:
Karmi
Carlsberg promuje odświeżoną markę Karmi
×
poprzedni
następny
FILTRY
działy
› innowacje i nowości [8]
› promocje i PR [7]
› badania [5]
› inwestycje [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Carlsberg [12]
› Browar Bosman [2]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [2]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› Dragon Rouge [2]
› PHD Media Direction [2]
› Red8 Advertising [2]
› Initiative [1]
› Kubuj Strategia [1]
› NAV Agency [1]
› Propeller Film [1]
› Red8 Digital [1]
› VMLY&R [1]
› Walk PR [1]
marki
› Okocim [3]
› Somersby [3]
› Carlsberg [2]
› Kasztelan [2]
› Brooklyn [1]
› Garage [1]
› Grimbergen [1]
› Harnaś [1]
› Kronenbourg 1664 [1]
› Żatecky Svetly Lezak [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA