KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Point of View
alkohol
Liczba wyszukanych artykułów: 10
Jubileuszowa puszka Królewskiego wchodzi do sklepów
Po raz pierwszy w historii marki Królewskie konsumenci zadecydowali o wyglądzie limitowanej edycji puszki. Marka, która od ponad 10 lat jest sponsorem piłkarskiej drużyny Legii Warszawa, po raz kolejny włączyła się ...
2016-10-27 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Point of View
,
Roots
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Jubileuszowa puszka Królewskiego wchodzi do sklepów
×
Point of View dla piwa Królewskiego
Agencja kreatywna Point of View uruchomiła dla marki piwa Królewskie aktywację "Puszka na 100-lecie Legii". Wybrany przez fanów wzór puszki zostanie jeszcze w tym roku wprowadzony do dystrybucji. Akcji wyboru puszki ...
2016-08-30 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Point of View
,
Starcom
marki:
Królewskie
Point of View dla piwa Królewskiego
×
Marka Królewskie stworzyła mapę nieoficjalnej Warszawy
Królewskie, jedna z najsilniejszych marek regionalnych w kraju zaprosiło mieszkańców Warszawy do odkrywania autentycznej stolicy. W konkursie, który ruszył w marcu 2016 r. i trwał 9 tygodni, mieszkańcy zgłosili ponad 800 ...
2016-05-31 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Point of View
,
Roots
,
Starcom
marki:
Królewskie
Piwo Królewskie świętuje 100-lecie Legii Warszawa
Należąca do Grupy Żywiec marka piwa Królewskie rozpoczęła konkurs pod hasłem "Świętuj z nami 100-lecie Legii!". Konkurs potrwa pięć tygodni. Użytkownicy będą otrzymywać losowo wybrane cztery pytania; jeżeli odpowiedzą na ...
2016-05-17 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Point of View
marki:
Królewskie
Królewskie Niefiltrowane wchodzi na rynek
Jedna z najsilniejszych marek regionalnych w kraju wprowadza nowy wariant: Królewskie Niefiltrowane. Poszerzenie rodziny Królewskiego to odpowiedź na rosnące zainteresowanie konsumentów ciekawymi smakami. Nowy wariant pojawi się na rynku w kwietniu ...
2016-04-21 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Point of View
,
Roots
,
Starcom
marki:
Królewskie
Królewskie Niefiltrowane wchodzi na rynek
×
Piwo Królewskie z mapą nieoficjalnej Warszawy
Agencja kreatywna Point of View przygotowała dla marki piwa Królewskie (Grupa Żywiec) szereg projektów, których celem jest jeszcze mocniejsze związanie wizerunku brandu z Warszawą. Agencja przygotowała m.in. fanpage Królewskiego w ...
2016-04-14 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Point of View
,
Roots
,
Starcom
marki:
Królewskie
Królewskie promowane w warszawskich dzielnicach
Ruszyła aktywacja marki Królewskie, jednej z najsilniejszych marek regionalnych w kraju. Lokalne piwo o warszawskich korzeniach rozpoczęło kampanię, w której główną rolę grają dzielnice miasta i ich indywidualny charakter. W ...
2016-03-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Point of View
,
Roots
,
Starcom
marki:
Królewskie
Królewskie promowane w warszawskich dzielnicach
×
Point of View wygrała przetarg marki Specjal
Agencja kreatywna Point of View wygrała przetarg marki Specjal (Grupa Żywiec), dotyczący komunikacyjnego wsparcia nowego wariantu piwa - Specjal Niefiltrowany z Rokitnikiem. Agencja odpowiada za obszar digital, m.in. za przygotowanie ...
2015-08-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Point of View
,
Starcom
marki:
Specjal
Point of View obsłuży markę Tatra
Agencja kreatywna Point of View rozpoczyna od sierpnia prowadzenie komunikacji marki Tatra (Grupa Żywiec) na Facebooku. Będzie się także zajmować obsługą kampanii Facebook Ads dla tego brandu. W przyszłości przewidywane są ...
2015-08-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Point of View
marki:
Tatra
Nowy serwis internetowy dla piwa Królewskie
Agencja kreatywna Point of View przygotowała dla marki piwa Królewskie (Grupa Żywiec) serwis internetowy promujący dwie akcje organizowane przez markę. Jedna z nich to projekt kina letniego, w ramach którego ...
2015-07-31 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Point of View
marki:
Królewskie
Nowy serwis internetowy dla piwa Królewskie
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [10]
działy
› promocje i PR [10]
› innowacje i nowości [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [10]
firmy marketingowe
› Point of View [10]
› Starcom [6]
› Roots [5]
› Just [3]
› Wilk Studio [1]
marki
› Królewskie [8]
› Specjal [1]
› Tatra [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA