KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
2012
Feeders
alkohol
Liczba wyszukanych artykułów: 12
Nowa kampania marki Żywiec
W najnowszej kampanii marka Żywiec kontynuuje komunikację, w której przypomina konsumentom, by czerpać radość z życia. W tym roku kanwą opowieści o radości i optymistycznym podejściu do życia jest utwór „Myślę ...
2024-04-02 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Dentsu Aegis
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Riodepost
,
Starcom
marki:
Żywiec
Żywiec promuje swoje lekkie warianty
W spotach emitowanych od 1 maja Żywiec promuje tegoroczne nowości – piwa z rodziny Lekkiego Żywca. Marka w najnowszej komunikacji prezentuje bezalkoholowe piwa smakowe: Żywiec Lemonż z nutą Cola 0,0%, Żywiec ...
2023-05-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Studio Głośno
marki:
Żywiec
Żywiec prezentuje nową platformę komunikacyjną
Marka Żywiec zaprasza do cieszenia się życiem, wychodzenia do ludzi i wspólnych spotkań. A wszystko w ramach nowej platformy Cho na Ż. Jej elementem jest nośnik OOH pozwalający na zapraszanie znajomych ...
2023-03-31 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Feeders
,
Heaven
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
marki:
Żywiec
Żywiec prezentuje nową platformę komunikacyjną
×
Żywiec wprowadza nową identyfikację wizualną
Rok 2023 ma być prawdziwym krokiem milowym dla marki Żywiec. Nadchodzące miesiące przyniosą szereg zmian i innowacji, a ich zwiastunem jest odświeżenie szaty graficznej wszystkich opakowań piwa. Zmiana opakowań produktów ...
2023-03-06 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Hope
,
Starcom
,
Touch Ideas
marki:
Żywiec
Żywiec wprowadza nową identyfikację wizualną
×
poprzedni
następny
Żywiec startuje z zimową kampanią
Marka Żywiec zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie zabrakło w zimowej komunikacji marki. Na ...
2022-11-24 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Studio Głośno
,
Televisor
marki:
Żywiec
Nowy manifest piwa Żywiec
Żywiec od lat zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i czerpać z tego radość. Marka podąża też za zmianami zachodzącymi w otaczającym nas świecie i na nie odpowiada. Obserwując ...
2022-04-25 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Studio Głośno
,
Televisor
marki:
Żywiec
Żywiec rozwija ofertę Lekkich Ż
Żywiec wprowadza nowości z linii Żywiec Jasne Lekkie, rozszerzając ofertę Lekkich Ż z owocową nutą. Na sklepowych półkach pojawiają się: Żywiec Lekki Oranż 4,5%, Żywiec Lekki Limonż 4,5% i bezalkoholowy Żywiec ...
2022-04-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Hope
,
Starcom
,
Touch Ideas
marki:
Żywiec
Żywiec rozwija ofertę Lekkich Ż
×
Żywiec Jasne Lekkie w nowej kampanii
Marka Żywiec zaprezentowała swoją najnowszą innowację - piwo Żywiec Jasne Lekkie 4,5%. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy startująca właśnie kampania reklamowa w lekkim, żywieckim stylu. - Marka Żywiec od lat ...
2021-05-04 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Televisor
marki:
Żywiec
Żywiec Jasne Lekkie w nowej kampanii
×
Żywiec Jasne Lekkie
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy coraz częściej poszukują lżejszych i mniej goryczkowych piw, marka Żywiec wprowadziła na rynek nowego lagera - Żywiec Jasne Lekkie 4,5%. Segment piw premium w Polsce ...
2021-03-30 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
marki:
Żywiec
Żywiec Jasne Lekkie
×
poprzedni
następny
Żywiec Męskie Granie #wdomu z milionową widownią
Internetowy koncert Bass Astral x Igo, który marka Żywiec, sponsor trasy Męskie Granie, razem z portalem Onet.pl i artystami zdecydowała się zorganizować w domach artystów, miał ponad 1 mln wyświetleń ...
2020-04-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Hope
,
Live
,
Starcom
marki:
Żywiec
Druga odsłona projektu artystycznego „Czarna Polana”
Żubrówka Czarna już po raz drugi stała się inspiracją do stworzenia artystycznego projektu. W tej edycji swoje siły połączyli: Muniek Staszczyk, Tomasz Bagiński, Michał Łojewski oraz projekt muzyczny Albo Inaczej ...
2019-04-15 Food & drinks
firmy:
CEDC
,
2012
,
Fabryka Marketingu
,
Feeders
marki:
Żubrówka
Druga odsłona projektu artystycznego „Czarna Polana”
×
Feeders.agency i 2012 obsłużą Żubrówkę Czarną
Grupa reklamowa złożona z agencji Feeders i 2012 wygrała przetarg firmy CEDC na obsługę reklamową marki Żubrówka Czarna. W ramach obsługi agencje będą odpowiadać m.in. za drugą edycję projektu z ...
2019-04-06 Food & drinks
firmy:
CEDC
,
2012
,
Feeders
marki:
Żubrówka
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [12]
działy
› promocje i PR [12]
› innowacje i nowości [4]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [10]
› CEDC [2]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [1]
firmy marketingowe
› 2012 [12]
› Feeders [12]
› Hope [10]
› Starcom [10]
› Opus Film [6]
› Artegence [4]
› Studio Głośno [3]
› Televisor [3]
› Global Shopper Marketing [2]
› Touch Ideas [2]
› Dentsu Aegis [1]
› Fabryka Marketingu [1]
› Heaven [1]
› Live [1]
› Riodepost [1]
marki
› Żywiec [10]
› Żubrówka [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA