KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53175
Tofu Panierowane marki Well Well
Well Well, marka specjalizująca się w spożywczych produktach roślinnych, wprowadza na rynek wygodne w przygotowaniu Tofu Panierowane. - Jeszcze kilka lat temu tofu kojarzyło się nam najczęściej z neutralnym w smaku ...
2023-09-12 Food & drinks
firmy:
Well Well
marki:
Well Well
Tofu Panierowane marki Well Well
×
Śliwka Nałęczowska pod opieką FCB&theMilkman
Grupa Colian wybrała agencję FCB&theMilkman do nowej kampanii wizerunkowej i stałej obsługi marki czekoladek Śliwka Nałęczowska. Agencja wygrała przetarg na nową kampanię wizerunkową wraz z nadzorem nad produkcją spotu i prowadzeniem ...
2023-09-12 Food & drinks
firmy:
Colian
,
FCB&theMilkman
marki:
Śliwka Nałęczowska
UOKiK stawia zarzuty Carrefour Polska
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny postawił zarzuty spółce Carrefour Polska. Zastrzeżenia szefa urzędu budzi nieuzasadnione pobieranie opłat od kontrahentów za transport towarów z magazynu centralnego do sklepów sieci. Za nieuczciwie wykorzystywanie przewagi ...
2023-09-11 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Smaki kuchni świata w nowych VEGETA Natur Fix
Do linii Fix VEGETA Natur dołączyły kolejne warianty – tym razem inspirowane smakami świata m.in. kuchnią chińską czy meksykańską. - Dzięki nowym smakom Fix VEGETA Natur, szybko i wygodnie przygotujesz w ...
2023-09-11 Food & drinks
firmy:
Podravka
marki:
Vegeta
Smaki kuchni świata w nowych VEGETA Natur Fix
×
poprzedni
następny
Wódka Reyka dostępna również w Polsce
Islandzka wódka Reyka pojawiła się w sprzedaży w Polsce. To esencja Islandii zamknięta w butelce oraz smak, który zachwyca i przenosi w najpiękniejsze zakątki wyspy. Reyka ma swoje korzenie w wiosce ...
2023-09-11 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
William Grant & Sons
marki:
Reyka
Wódka Reyka dostępna również w Polsce
×
poprzedni
następny
Polacy masowo korzystają z promocji przy zakupach żywności
W sumie już 90,5% Polaków regularnie kupuje w sklepach jakąś część żywności w promocjach. Tylko w ciągu dwóch lat nastąpił wzrost aż o jedną trzecią. Blisko 29% konsumentów kupuje 20-40% art ...
2023-09-11 Soft drinks
Sokołów przechodzi w nowe ręce
W związku z odejściem na emeryturę Bogusława Miszczuka, który przez 22 lata piastował funkcję Prezesa Zarządu firmy Sokołów, stanowisko to obejmie Przemysław Gostkiewicz – doświadczony prezes firmy rolno-spożywczej BZK Bakoma. Pracę ...
2023-09-11 Soft drinks
firmy:
Sokołów
5. urodziny eurocash.pl
24 września minie 5 lat od dnia, kiedy Grupa Eurocash uruchomiła eurocash.pl – obecnie największą platformę zakupową B2B dla lokalnego handlu w Polsce. Z rozwiązania oferującego ponad 15 tys. produktów korzysta ...
2023-09-11 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Ruszył nowy konkurs Hochland
4 września wystartował nowy konkurs promocyjny Hochland Polska pod hasłem „Dzielenie się dobrem smakuje najlepiej”. Jest on realizowany na terenie całej Polski w placówkach handlowych prowadzących sprzedaż serów marki Hochland. Na ...
2023-09-11 Food & drinks
firmy:
Hochland
PanParagon pokazał alkoholową mapę Polski
Aplikacja PanParagon zaprezentowała wyniki badań dotyczących wielkości spożycia oraz preferencji alkoholowych różnych regionów Polski – podaje Business Insider Polska. Napoje alkoholowe najczęściej pojawiają się na paragonach w województwie śląskim oraz zachodniopomorskim ...
2023-09-08 Soft drinks
Raper Jacuś w kampanii Frugo Energy
Firma FoodCare wystartowała z drugą częścią kampanii promującej napoje Frugo Energy. W ramach kampanii, w telewizji i digitalu, pojawił się utwór oraz teledysk rapera Jacusia pt. „Brokatowa Sukienka”. Początkowo utwór powstał ...
2023-09-08 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
GPD
marki:
Frugo
„Mistrz i uczeń” ponownie w kampanii marki Krakus
Rozpoczął się drugi etap kampanii marki wędlin Krakus w ramach cyklu „Mistrz i uczeń”. W nowej odsłonie kampanii promującej parówki z szynki ponownie występuje aktor Piotr Zelt. - Pierwsza odsłona kampanii ...
2023-09-08 Food & drinks
firmy:
Animex
,
Cape Morris
,
Dobro
,
FCB&theMilkman
,
Zenith
marki:
Krakus
Nowości BoboVita z bohaterami Świnka Peppa
W portfolio marki BoboVita pojawiły się nowe musy owocowe w tubkach, ciasteczka i batoniki owsiano-rodzynkowe, z bohaterami animacji Świnka Peppa. Nowości BoboVita to kompozycje owoców, np. truskawek i wiśni z bananem ...
2023-09-08 Soft drinks
firmy:
Nutricia Polska
marki:
BoboVita
Nowości BoboVita z bohaterami Świnka Peppa
×
poprzedni
następny
Łaciate zasady w kampanii wizerunkowej Mlekpolu
W świecie mazurskich łąk panują proste „Łaciate zasady”. „Spiesz się powoli”, „przeżuwaj dobre chwile”, a na pewne rzeczy „machaj ogonem” – nowa kampania mleka marki Łaciate zachęca konsumentów do tego, by ...
2023-09-08 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciate
Łaciate zasady w kampanii wizerunkowej Mlekpolu
×
Startuje nowa edycja programu edukacyjnego Żywiec Zdrój
Tegoroczna edycja akcji „Mamo, tato, wolę wodę!” jest już 14. odsłoną przygód Zdrojka i jego przyjaciół. W tym roku kompleksowe przygotowanie i organizacja programu znów leżą po stronie NAV agency. Od ...
2023-09-08 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
NAV Agency
marki:
Żywiec Zdrój
Witold Sowiński dyrektorem Franczyzy w Auchan
Witold Sowiński objął z dniem 1 września stanowisko dyrektora ds. Franczyzy w Auchan Retail Polska. Będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój sieci franczyzowej Auchan na polskim rynku, zgodnie ze strategią firmy. Witold ...
2023-09-08 Soft drinks
firmy:
Auchan
9 września rusza kampania edukacyjna FASOFF.
Według badań PARPA z 2022 r. 7% kobiet w ciąży pije alkohol, mimo że 95% Polek i Polaków wie, że jest to szkodliwe dla matki i dziecka. Na skutek tego, co ...
2023-09-08 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
9 września rusza kampania edukacyjna FASOFF.
×
poprzedni
następny
Oshee wkracza w segment hiperżywności
Dariusz Gałęzewski i Dominik Doliński, założyciele marki Oshee, wspólnie z Michałem Sołowowem wprowadzili nowy brand na rynku spożywczym. Celem twórców brandu eatyx jest zmiana podejścia do zdrowego odżywiania, przy zachowaniu doskonałego ...
2023-09-07 Soft drinks
firmy:
Oshee
marki:
Oshee
,
eatyx
Oshee wkracza w segment hiperżywności
×
poprzedni
następny
Lay’s wyjawia sekret smaku chipsów w kampanii
Wiele osób zastanawia się, z czego i jak powstają chipsy Lay’s. Marka wychodzi naprzeciw tym pytaniom, ujawniając z nową kampanią sekrety produkcji swoich chipsów. W najnowszej kampanii zaprezentowano konsumentom jak ogromne ...
2023-09-07 Food & drinks
firmy:
PepsiCo
,
H2O
,
Zenith
marki:
Lay's
Kolorowa kampania czekolad Ritter Sport
Marka Ritter Sport wypuszcza limitowaną serię farb w ulubionych smakach Polaków, aby zainspirować konsumentów do dodawania kolorów w swoim codziennym otoczeniu. Akcji towarzyszy kampania OOH oraz działania w Internecie. Kampania, odbywająca ...
2023-09-07 Food & drinks
firmy:
Alfred Ritter
marki:
Ritter
Kolorowa kampania czekolad Ritter Sport
×
[1]
108
|
109
|
110
|
111
|
112
|
113
|
114
|
115
|
116
|
117
|
118
[2659]
OSTATNIE WYDANIE
Colian prezentuje ofertę słodyczy na Boże Narodzenie
Food & drinks
Pizza na wynos prosto z Żabki
Food & drinks
Nestle wprowadza innowacyjną kawę rozpuszczalną
Soft drinks
Polacy coraz chętniej wybierają sklepy convenience
Soft drinks
Saica przejmuje zakłady Schumacher Packaging w Polsce
Soft drinks
Lidl prezentuje ostatniego zwycięzcę konkursu „Niech Świat Pozna Twoje Piwo”
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA