KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53169
Nowe produkty Euro Shopper
Ahold Polska poszerza swoją ofertę produktów w ramach marki własnej Euro Shopper. 19 nowych produktów marki Euro Shopper trafiło na półki Albertów i Hypernovych. Po raz pierwszy produkty pod tą marką ...
2004-05-19 Soft drinks
Spada zaufanie do marek amerykańskich
Zaangażowanie USA w Iraku ma ukryty wpływ na wizerunek amerykańskich marek, takich jak McDonald's, Coca-Cola, Nike - wynika z ostatniego badania zachowań konsumenckich, przeprowadzonego przez brytyjską firmę NOP World. Popularność i konsumpcja ...
2004-05-19 Soft drinks
Mokate buduje nową hale produkcyjną
Spółka powiększy swój zakład w Katowickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej o nową halę, w której będzie produkowana kawa rozpuszczalna. Hala będzie miała niemal 6 tys. m2 i znajdzie w niej zatrudnienie 150 ...
2004-05-18 Food & drinks
Hoop - większe wpływy i strata po I kwartale
Pierwszy kwartał okazał się udany dla warszawskiej grupy Hoopa pod względem sprzedaży, która wzrosła o 72%, do 101,3 mln PLN. - To efekt przejęcia zakładów w Grodzisku Wielkopolskim oraz moskiewskiego Megapaku. W ...
2004-05-18 Soft drinks
CEDC sfinalizował przejęcie Miro
Central European Distribution Corporation, największy dystrybutor alkoholu w Polsce, zakończył akwizycję 11 firmy w Polsce - Miro, znaczącego dystrybutora działającego na południu kraju. Przejęcie Miro zapewni wzrost tegorocznych przychodów CEDC o ok ...
2004-05-18 Food & drinks
R20 sponsorem Street Art Festival 2004
Paola, producent napoju energetycznego R20 ufundował nagrody w konkursie radiowym towarzyszącym W-Parade - pierwszej imprezie Techno, która odbyła się 15 maja we Wrocławiu. Impreza była nagłaśniana w ponad 250 radiowych spotach ...
2004-05-18 Soft drinks
Tchibo - promocja flagowego produktu
Lider rynku kawy palonej, rozpoczyna nową kampanię reklamową Tchibo Exclusive. Program, który ma na celu wzmocnienie pozycji tego wariantu w segmencie premium, opiera się na nowej formule produktu i nowej strategii ...
2004-05-18 Food & drinks
Carlsberg pozbywa się działu wód i napojów
Spółka zależna koncernu napojowego - Holsten-Brauerei AG z Hamburga - sprzedała swoje 65,1% udziału w firmie Hansa-Brunnen AG, która jest producentem wody mineralnej i napojów bezalkoholowych. Udziały przejęła firma Lange-Hansa-Holding GmbH, która ...
2004-05-18 Soft drinks
Rozstrzygnięcie kolejnej edycji "Teraz Polska"
W tegorocznej edycji konkursu na najlepsze produkty i usługi wzięło udział 170 przedsiębiorstw. 105 zostało nominowanych do godła "Teraz Polska", a laury otrzymało 26 z nich. Wśród wyróżnionych znalazły się produkty spożywcze ...
2004-05-18 Food & drinks
Agros Nova promuje nową kategorię napojów
Minerado - nową kategorię napojów owocowych, która w kwietniu poszerzyła ofertę marki Fortuna od 3 maja wspiera silna kampania reklamowa. Półminutowy spot reklamowy emitowany jest w sześciu stacjach ogólnopolskich: TVP1 ...
2004-05-18 Soft drinks
Bitburger-Brauerei zastanawia się nad akwizycją
Niemiecki browar rozważa przejęcie firmy Koelsch, specjalizującej się w produkcji piw specjalnych w Niemczech. Według przedstawiciela Bitburger-Brauerei, niektóre marki produkowane przez Koelsch bardzo dobrze pasują do strategii firmy ...
2004-05-18 Food & drinks
Wysoka sprzedaż napojów
W ciągu ostatniego roku polski rynek soków i napojów owocowych zwiększył się o 12% ilościowo i o 6% wartościowo. Największy udział we wzrośnie całego segmentu mają kategorie tańsze - napoje gazowane ...
2004-05-18 Soft drinks
Nowy napój Oluf Lorentzen
Norweska firma wypuściła na polski rynek napój o nazwie Winnetou Cranberry. Sprzedawany jest w butelkach szklanych 300 ml glass, z metalowym zamknięciem, jako produkt kategorii premium. Napój zawiera sok żurawinowy, kwasek ...
2004-05-18 Soft drinks
Struktura handlu detalicznego w Czechach
Czechy nie muszą stać się krajem z ekstremalną koncentracją rynku detalicznego, jak ma to miejsce przykładowo w Skandynawii, chociaż tutaj działa w segmencie FMCG 15 zagranicznych sieci. Udział rynkowy dziesięciu największych ...
2004-05-18 Soft drinks
Dobre wyniki gospodarcze Ukrainy
Gospodarka Ukrainy przyspieszyła tempo w tym roku osiągając po 4 miesiącach wzrost o 11,5% PKB. Niektóre sektory, w tym przetwórstwa żywności zbliżyły się nawet do 25% - podał urząd statystyczny. Rok temu ...
2004-05-18 Soft drinks
Woda butelkowana - wzrost obrotów
Na rynku butelkowanej wody mineralnej działa ponad 100 firm. Rosnące bariery wejścia na rynek, zwiększające się w związku z akcesją wymagania sanitarne i technologiczne oraz wysokie koszty marketingowo-promocyjne sprawią, iż liczba ...
2004-05-17 Soft drinks
Prima Niebieska - mocne uderzenie
Producent kawy odnowił szatę graficzną kawy rozpuszczalnej Prima Niebieskiej. W związku z tym wydarzeniem w czerwcu rusza kampania reklamowo-promocyjna wspierająca nową Primę Niebieską. Akcje degustacyjne prowadzone będą w 70 hipermarketach na terenie ...
2004-05-17 Food & drinks
Krynica Zdrój nie podobna do kryniczanki
Uzdrowisko Krynica Żegiestów SA nie udowodniło, że znak towarowy Krynica Zdrój, zarejestrowany przez Urząd Patentowy na rzecz spółki Multico dla wody mineralnej, jest tak podobny do nazwy Kryniczanka, że może wprowadzać ...
2004-05-17 Soft drinks
Jurajska w telewizji
Od 20 maja rusza kampania reklamowa naturalnej wody mineralnej Jurajska. W tym czasie na antenie TVP1, TVP2, TVP3, TV4 i TVN emitowane będą 10-sek. filmy reklamowe. Kampania telewizyjna wspierana będzie reklamami ...
2004-05-17 Soft drinks
Wzrost wydatków na promocję soków
Producenci soków wydają na reklamę telewizyjną niemal tyle co browary, a znacznie więcej niż producenci proszków do prania, jogurtów czy szamponów. Na rynku soków i napojów trwa ostra konkurencja. W pierwszych trzech ...
2004-05-17 Soft drinks
[1]
2649
|
2650
|
2651
|
2652
|
2653
|
2654
|
2655
|
2656
|
2657
|
2658
|
2659
[2659]
OSTATNIE WYDANIE
Soplica spotyka się z E.Wedel
Food & drinks
Grupa Żabka z kolejnym kwartałem wzrostu
Soft drinks
Żywność z promocji najbardziej popularna
Soft drinks
Mlekovita wprowadza produkty z mleka A2A2
Food & drinks
POLOmarket ma nowego prezesa zarządu
Soft drinks
Piwo kupowane częściej niż woda na stacjach paliw
Soft drinks
Lidl rozwija się szybciej niż konkurencja
Soft drinks
Popularność odmian jabłek w różnych grupach wiekowych
Soft drinks
Reklama przekąsek Mowi Wrap
Food & drinks
Dej się zaskoczyć - regionalna wersja kampanii Maggi
Food & drinks
Paczki pomocowe z Pudliszek ruszyły do Afryki
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA