KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
Soplica wraca ze smakiem sprzed 20 lat
Wariant Soplicy Gorzkiej po dwudziestu latach przerwy wraca na sklepowe półki. Oryginalny smak to efekt specjalnej receptury i wyważeniu smaków słodkiego i gorzkiego, które pasuje zarówno do drinków, jak i smakowania ...
2024-06-26 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Soplica
Soplica wraca ze smakiem sprzed 20 lat
×
Rośnie pozycja dyskontów w rynku
Polacy kupują już niemal połowę produktów żywnościowych w dyskontach, a pozycja największych sieci jest coraz mocniejsza - wynika z najnowszego raportu Shopper Trends opracowanego przez firmę NIQ, który Business Insider Polska ...
2024-06-26 Soft drinks
Polacy zmienili podejście do picia alkoholu
Ponad 85% Polaków uważa, że alkohol można pić odpowiedzialnie - wynika z badania „Kultura picia w Polsce – co o sobie myślimy?”, przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Związku Pracodawców Polski ...
2024-06-26 Soft drinks
Chiny otwierają się na drób z Polski
Prezydent Andrzej Duda przekazał w poniedziałek w Pekinie, że zawarte z tym krajem porozumienia dotyczące eksportu polskiej żywności do Chin są chyba "największymi w historii". - Do końca roku będziemy mieli ...
2024-06-26 Food & drinks
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w maju 2024 r.
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w maju 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 3,7% niższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji spadła ...
2024-06-26 Soft drinks
Makłowicz ponownie w kampanii Browaru Fortuna
Trwa kampania piw marki Miłosław&Makłowicz ArcyIPA i premierowego ArcyLager z portfolio Browaru Fortuna. To seria współtworzona z Robertem Makłowiczem. Za realizację odpowiada agencja Pomarańcza. - Po kampaniach dla piw Komes, Fortuna ...
2024-06-26 Food & drinks
firmy:
Browar Fortuna
,
Motion Brand
,
Pomarańcza
marki:
Fortuna
Makłowicz ponownie w kampanii Browaru Fortuna
×
Tetra Pak redukuje emisje GHG o 20%
Tetra Pak zaprezentowała Raport zrównoważonego rozwoju za rok 2023, który podsumowuje postępy firmy w realizacji celów w tym zakresie. Opublikowany po raz 25. dokument obejmuje m.in. opis działań na rzecz transformacji ...
2024-06-26 Soft drinks
firmy:
Tetra Pak
Nestle uruchamia w USA platformę wsparcia żywienia GLP-1
Nestlé Health Science uruchomiło platformę internetową, która odpowiada na potrzeby konsumentów w zakresie rozwiązań żywieniowych podczas stosowania leków odchudzających nowej generacji. - Liczba osób stosujących terapię odchudzającą GLP-1 rośnie. W naszym ...
2024-06-26 Soft drinks
firmy:
Nestle
Carrefour oferuje ponad 350 rodzajów lodów
Carrefour przygotował na nadchodzące wakacje wyjątkową ucztę dla fanów mrożonych przekąsek. W sklepowych lodówkach tej sieci na klientów czeka ponad 350 rodzajów lodów, w tym także produkty na wyłączność. Wśród nowości ...
2024-06-26 Food & drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour oferuje ponad 350 rodzajów lodów
×
poprzedni
następny
Mleko UHT Łaciate Barista
Naturalny smak i aromat oraz trwała, kremowa pianka – mleko UHT Łaciate Barista to propozycja dla osób, które nie wyobrażają sobie dnia bez filiżanki białej kawy. Nowość od Mlekpolu to odpowiedź ...
2024-06-26 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciate
Mleko UHT Łaciate Barista
×
Marka Książęce w rękach Cut The Mustard
Cut The Mustard przejmuje obsługę marki Książęce w 2024 r. To kolejny brand z portfolio Kompanii Piwowarskiej, który dołącza do grona klientów agencji. Współpraca Kompanii Piwowarskiej z Cut The Mustard w ...
2024-06-26 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Cut The Mustard
marki:
Książęce
The Spirit Business ogłasza ranking marek wódek
Wódka okazała się jedną z bardziej odpornych kategorii w 2023 r. W okresie, w którym wiele napojów spirytusowych miało trudności ze wzrostem lub utrzymaniem sprzedaży, większość marek wódki zachowała silną pozycję ...
2024-06-25 Soft drinks
marki:
Soplica
,
Żołądkowa Gorzka
,
Grey Goose
,
Piać Azior
,
Nemiroff
,
Absolut
,
Żubrówka
,
Smirnoff
,
Magic Moments
,
Arkhangelskaya
Activia rozwija ofertę jogurtów pitnych bez dodatku cukru
Portfolio marki Activia zostało poszerzone o nowe warianty smakowe produktów pitnych bez dodatku cukru: truskawka-banan oraz mango-banan. Jogurty Activia to także wsparcie dla zdrowia jelit. Zawierają wapń pomagający w prawidłowym funkcjonowaniu ...
2024-06-25 Soft drinks
firmy:
Danone
,
NAV Agency
marki:
Activia
Activia rozwija ofertę jogurtów pitnych bez dodatku cukru
×
poprzedni
następny
Poprawa nastrojów branży HoReCa
Subindeks Barometru EFL dla sektora HoReCa na II kwartał br. odnotował najlepszą wartość od niemal trzech lat. Wyniósł 51,1 pkt., o 1 pkt. więcej niż na początku tego roku. Lepsze opinie ...
2024-06-25 Soft drinks
Naukowcy opracowali zdrowszą odmianę czekolady
W ostatnim czasie o czekoladzie mówiło się przede wszystkim w kontekście szybko rosnących cen kakao. Teraz głośno jest również o nowym podejściu do produkcji czekolady. W czekoladzie 2.0, nad którą pracują ...
2024-06-25 Food & drinks
Kamos oficjalnie dołącza do Grupy Mlekovita
Grupa Mlekovita kończy drugi kwartał 2024 r. formalnym włączeniem w swoje struktury Spółdzielni Mleczarskiej „KaMos” w Kamiennej Górze. Grupa Mlekovita jest dziś największą firmą mleczarską w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Od ...
2024-06-25 Food & drinks
firmy:
Grupa Mlekovita
,
KaMos
Lubella sponsorem festiwalu „Polska od kuchni”
Marka Lubella ponownie zaangażowała się w to wyjątkowe wydarzenie, by szerzyć dziedzictwo kulinarne oraz promować polską kulturę i tradycję. Na każdym z 16 wydarzeń, składających się na festiwal „Polska od Kuchni” ...
2024-06-25 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Lubella
Lubella sponsorem festiwalu „Polska od kuchni”
×
poprzedni
następny
Oatly nawiązuje współpracę z Żabką Cafe
Po pierwszych sukcesach związanych z wprowadzeniem napojów owsianych na polski rynek pod koniec 2023 roku oraz dotychczas przeprowadzonych kampaniach świadomościowych, Oatly poszerza swoją ofertę. Od teraz w prawie 3 tys. sklepóch ...
2024-06-25 Soft drinks
firmy:
Oatly
,
Żabka
marki:
Oatly
Oatly nawiązuje współpracę z Żabką Cafe
×
poprzedni
następny
Wedel rozpoczyna współpracę z 24/7Communication i SEC Newgate Group
24/7Communication będzie odpowiedzialna za doradztwo w zakresie komunikacji marek Wedla oraz nowej inicjatywy – Fabryka Czekolady E.Wedel, zaś zespół SEC Newgate Group będzie wspierał firmę w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz doradztwie ...
2024-06-25 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
24/7Communication
,
SEC Newgate Group
marki:
E.Wedel
Nescafe korzysta z mody na affogato
Gigant na rynku kawy, należąca do Nestle marka Nescafe wprowadza na rynek limitowaną edycję zestawu Nescafe Affogato. Zainspirowany niedawnym szaleństwem na temat affogato w TikToku, który zgromadził ponad 24 tys. filmów ...
2024-06-24 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nescafe
Nescafe korzysta z mody na affogato
×
[1]
30
|
31
|
32
|
33
|
34
|
35
|
36
|
37
|
38
|
39
|
40
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA