KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53137
Jest wniosek o przejęcie sieci SPAR
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że 10 września otrzymał wniosek PPHU Specjał sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie o zgodę na przejęcie kontroli nad New Polish Investments sp. z ...
2024-09-13 Soft drinks
firmy:
GK Specjał
,
SPAR
Lay’s oficjalnym sponsorem piłkarskiego mundialu
Marka chipsów Lay’s wzmacnia swoje zaangażowanie w celebrowanie kibicowania rozgrywkom piłkarskim jako Oficjalny Sponsor zarówno Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2026, jak i Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Kobiet FIFA ...
2024-09-13 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Lay's
Biedronka redukuje masę opakowań
W najbliższą niedzielę – 15 września obchodzimy Dzień Opakowań. Został on ustanowiony przez Polską Izbę Opakowań w 2007 roku. Jego celem jest upowszechnienie wiedzy o znaczeniu opakowań w życiu współczesnego człowieka ...
2024-09-13 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka redukuje masę opakowań
×
Campbell chce wykreślić „zupę” z nazwy
Firma Campbell Soup Company planuje zmienić nazwę na Campbell’s Company. Usunięcie słowa „zupa” ma ułatwić rozszerzenie marki na inne kategorie produktów spożywczych, w tym przekąski. Posunięcie to ma na celu lepsze ...
2024-09-13 Food & drinks
firmy:
Campbell
Piwniczanka dołącza do PolKi
PolKa Operator Systemu Kaucyjnego podpisał umowę z drugim producentem wody mineralnej i wprowadzającym produkty w opakowaniach na napoje, Piwniczanką. To kolejny partner biznesowy i akcjonariusz przystępujący do systemu kaucyjnego. Współpraca pomiędzy ...
2024-09-12 Soft drinks
firmy:
Piwniczanka
,
PolKa
marki:
Piwniczanka
Piwniczanka dołącza do PolKi
×
poprzedni
następny
Kolejna firma stawia na sklepy autonomiczne
Firma Enata Bread, operator sieci Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni uruchomiła swój pierwszy autonomiczny sklep. Placówka znajduje się między Dworcem Centralnym a Złotymi Tarasami w Warszawie. Sklep, wyposażony w ramię robotyczne ...
2024-09-12 Soft drinks
firmy:
Enata Bread
,
Gorąco Polecam
Kawałki szkła w napojach z Żabki
Jeden z napojów w asortymencie sieci Żabka może zawierać kawałki szkła. Firma wydała ostrzeżenie i apeluje do klientów, że produkt może być niebezpieczny dla zdrowia – podaje portal Business Insider Polska ...
2024-09-12 Soft drinks
firmy:
Żabka
marki:
Dobra Karma
Helio sponsorem drużyny mistrzów polski w rugby
Bakaliowa firma HELIO została Sponsorem Głównym drużyny Rugby Club Orkan Sochaczew, aktualnych mistrzów Polski w Ekstralidze rugby. - Wsparcie sponsorskie HELIO dla lokalnego klubu o ogólnopolskiej renomie ma wymiar promocyjny, lecz ...
2024-09-12 Food & drinks
firmy:
Helio
marki:
Helio
Halowe Mistrzostwa w Kaufland
Sieć Kaufland wystartowała z kampanią „Halowe Mistrzostwa” – akcją rekrutacyjną, która promuje pracę w centrach dystrybucyjnych Kaufland. Przyszli pracownicy mogą liczyć na atrakcyjne wynagrodzenie oraz premię, a także szereg benefitów takich ...
2024-09-12 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Halowe Mistrzostwa w Kaufland
×
poprzedni
następny
Wojna cenowa marketów pod lupą rządu
Zdaniem wiceministra rolnictwa Michała Kołodziejczaka, trwająca wojna cenowa pomiędzy sieciami sklepów sprawia, że na wywołanej presji cenowej tracą dostawcy, w tym producenci artykułów spożywczych – czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej. Resort ...
2024-09-11 Soft drinks
Epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka Pepsi ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem ...
2024-09-11 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Pepsi
Epickie decyzje w podcastach Pepsi
×
Bakuś wprowadza skyr dla dzieci
Bakoma, w której portfolio znajduje się marka dla dzieci Bakuś, poszerza jej ofertę o pierwsze na rynku jogurty typu skyr dla tej grupy docelowej. Jogurty skyr są doceniane głównie ze względu ...
2024-09-11 Food & drinks
firmy:
Bakoma
marki:
Bakuś
Bakuś wprowadza skyr dla dzieci
×
poprzedni
następny
Wrześniowa aktywacja marki Wiejskie Ziemniaczki
Marka Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz) rusza z nową aktywacją pod hasłem „Smak pełen wspomnień”. Głównym elementem działań jest konkurs, na którego zwycięzców czeka 5 nagród głównych: weekendowy pobyt w agroturystyce i 30 ...
2024-09-11 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
MSL Group
,
Spark Foundry
marki:
Wiejskie Ziemniaczki
Wrześniowa aktywacja marki Wiejskie Ziemniaczki
×
Frigo podsumowuje pierwsze półrocze
Porównując pierwsze półrocze 2024 roku z pierwszym półroczem roku ubiegłego, odnotowano kilkunastoprocentowy wzrost wolumenów we wszystkich kategoriach produktów mrożonych – wynika z podsumowania wyników przewozowych Frigo Logistics, wiodącego w Polsce operatora ...
2024-09-11 Soft drinks
firmy:
Frigo Logistics
Frigo podsumowuje pierwsze półrocze
×
Orbit: Dziel się Uśmiechem - kolejna edycja programu
Wraz z początkiem nowego roku szkolnego tradycyjnie rusza kolejna, tym razem już 12. odsłona programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”. W ramach wyjątkowych zajęć nawet 150 tysięcy uczniów z całej Polski ma ...
2024-09-11 Food & drinks
firmy:
Mars Wrigley
,
Brandcomm
,
Garden of Words
,
MediaCom
marki:
Orbit
Orbit: Dziel się Uśmiechem - kolejna edycja programu
×
Spot Pepsi inspirowany filmem Gladiator II
Amerykański spot Pepsi nawiązuje do zbliżającej się premiery filmu „Gladiator II”. Przedstawia raperkę Megan Thee Stallion jako nową cesarzową popkultury, wykonującą zremiksowany hit zespołu Queen „We Will Rock You”. W reklamie ...
2024-09-11 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
marki:
Pepsi
Raperzy promują nowe wafelki WW
Lotte Wedel wprowadza dwie nowe wersje wafelków WW – Kokos i Sakura. Launch nowości wspiera kampania digitalowa z udziałem dwójki raperów: Dziarmy i CatchUpa. WW Kokos zyskał tropikalny charakter, przywodząc na ...
2024-09-10 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
24/7Communication
,
Digital Kingdom
,
Zenith
marki:
E.Wedel
Raperzy promują nowe wafelki WW
×
poprzedni
następny
Ambra odczuwa wzrost kosztów
Grupa Ambra osiągnęła w roku obrotowym 2023/2024 wzrost przychodów ze sprzedaży o 4,3%, do 913,8 mln zł. Na wynik ten negatywnie wpłynął niski poziom nastrojów konsumenckich i inflacja. Dzięki akwizycji w ...
2024-09-10 Soft drinks
firmy:
Ambra
Curly Light debiutuje w portfolio Lorenz
Wegańskie, z ilością tłuszczu obniżoną o 30% – to główne wyróżniki Curly Light, nowej wersji chrupek orzechowych Curly. Nowość w ofercie firmy Lorenz jest już dostępna w sklepach, a sprzedaż zostanie ...
2024-09-10 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
marki:
Lorenz
,
Curly
Curly Light debiutuje w portfolio Lorenz
×
Rusza kolejna rozśpiewana kampania Łowicza
Marka Łowicz powraca z nową, muzyczną kampanią promującą sosy do dań na ciepło. Przebój „Więcej warzyw”, który trzy lata temu stworzono na podstawie hitu Backstreet Boys – doczekał się swojego następcy ...
2024-09-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
2012
,
Highnoon.pl
,
Televisor
marki:
Łowicz
Rusza kolejna rozśpiewana kampania Łowicza
×
[1]
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
[2657]
OSTATNIE WYDANIE
Rząd opóźnia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Soft drinks
Auchan rozpoczyna budowę zrobotyzowanego centrum dystrybucyjnego
Soft drinks
Jesienne smaki owsianek marki Lubella
Food & drinks
Polacy stają się bardziej odpowiedzialni w kwestii alkoholu
Soft drinks
Limitowana edycja jesienno-zimowych kapsułek Cafissimo
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA