KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Wysoka sprzedaż napojów
W ciągu ostatniego roku polski rynek soków i napojów owocowych zwiększył się o 12% ilościowo i o 6% wartościowo. Największy udział we wzrośnie całego segmentu mają kategorie tańsze - napoje gazowane ...
2004-05-18 Soft drinks
Nowy napój Oluf Lorentzen
Norweska firma wypuściła na polski rynek napój o nazwie Winnetou Cranberry. Sprzedawany jest w butelkach szklanych 300 ml glass, z metalowym zamknięciem, jako produkt kategorii premium. Napój zawiera sok żurawinowy, kwasek ...
2004-05-18 Soft drinks
Struktura handlu detalicznego w Czechach
Czechy nie muszą stać się krajem z ekstremalną koncentracją rynku detalicznego, jak ma to miejsce przykładowo w Skandynawii, chociaż tutaj działa w segmencie FMCG 15 zagranicznych sieci. Udział rynkowy dziesięciu największych ...
2004-05-18 Soft drinks
Dobre wyniki gospodarcze Ukrainy
Gospodarka Ukrainy przyspieszyła tempo w tym roku osiągając po 4 miesiącach wzrost o 11,5% PKB. Niektóre sektory, w tym przetwórstwa żywności zbliżyły się nawet do 25% - podał urząd statystyczny. Rok temu ...
2004-05-18 Soft drinks
Woda butelkowana - wzrost obrotów
Na rynku butelkowanej wody mineralnej działa ponad 100 firm. Rosnące bariery wejścia na rynek, zwiększające się w związku z akcesją wymagania sanitarne i technologiczne oraz wysokie koszty marketingowo-promocyjne sprawią, iż liczba ...
2004-05-17 Soft drinks
Prima Niebieska - mocne uderzenie
Producent kawy odnowił szatę graficzną kawy rozpuszczalnej Prima Niebieskiej. W związku z tym wydarzeniem w czerwcu rusza kampania reklamowo-promocyjna wspierająca nową Primę Niebieską. Akcje degustacyjne prowadzone będą w 70 hipermarketach na terenie ...
2004-05-17 Food & drinks
Krynica Zdrój nie podobna do kryniczanki
Uzdrowisko Krynica Żegiestów SA nie udowodniło, że znak towarowy Krynica Zdrój, zarejestrowany przez Urząd Patentowy na rzecz spółki Multico dla wody mineralnej, jest tak podobny do nazwy Kryniczanka, że może wprowadzać ...
2004-05-17 Soft drinks
Jurajska w telewizji
Od 20 maja rusza kampania reklamowa naturalnej wody mineralnej Jurajska. W tym czasie na antenie TVP1, TVP2, TVP3, TV4 i TVN emitowane będą 10-sek. filmy reklamowe. Kampania telewizyjna wspierana będzie reklamami ...
2004-05-17 Soft drinks
Wzrost wydatków na promocję soków
Producenci soków wydają na reklamę telewizyjną niemal tyle co browary, a znacznie więcej niż producenci proszków do prania, jogurtów czy szamponów. Na rynku soków i napojów trwa ostra konkurencja. W pierwszych trzech ...
2004-05-17 Soft drinks
Rekordowo niska cena kawy w Niemczech
Jeszcze nigdy kawa palona nie była w Niemczech tak tania - pisze tygodnik Lebensmittel Zeitung - funt kawy marki Jacobs Kronung kosztuje w Lidlu, Plusie czy Minimalu 2,49 EUR. Jednak producentom ...
2004-05-17 Food & drinks
Tesco buduje magazyn
Największa w Polsce sieć hipermarketów zainwestuje 100 mln PLN w centrum dystrybucyjne świeżej żywności. Nowe centrum o powierzchni 14 tys. m2, które ma ruszyć na początku 2005 r. powstanie w podwarszawskim ...
2004-05-17 Soft drinks
Jacobs Ice Presso - początek kampanii
W maju Kraft Foods Polska Sp. z o.o. wprowadza szeroko na rynek napój kawowy Jacobs Ice Presso. Jedna puszka napoju ma moc dwóch filiżanek kawy espresso, a produkt najlepiej smakuje schłodzony. Jacobs ...
2004-05-17 Soft drinks
Pomoc w wejściu na rynek niemiecki
Niemiecka firma TSI pomaga m.in. polskim firmom wejść na zachodni rynek. - Wschodnioeuropejscy producenci, którzy nie mają środków na promocję własnego brandu mogą dostarczać produkty partnerom handlowym pod ich marką - mówi ...
2004-05-17 Soft drinks
Sieć Piotr i Paweł rozpocznie ekspansję na wschodzie
Poznańska sieć supermarketów delikatesowych planuje otwarcie w tym roku jeszcze 3-4 nowych placówek. Co najmniej jedna z nich ma powstać na wschód od Wisły. Obecnie najdalej wysunięte na wschód obiekty Piotr ...
2004-05-17 Soft drinks
Ustawa o sieciach dyskontowych bez zmian
Sejm odrzucił projekt nowelizacji ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, który przewidywał skreślenie kontrowersyjnych przepisów dotyczących m.in. sprzedaży towarów w sklepach wielkopowierzchniowych i dyskontowych, jako niezgodnych z prawem unijnym. Czynem nieuczciwej konkurencji nadal ...
2004-05-17 Soft drinks
Wielka transakcja na rynku nieruchomości
Ponad 700 mln EUR zapłaciło amerykańskie konsorcjum Apollo-Rida za 28 centrów handlowych firmowanych przez niemiecki koncern Metro. Pod koniec kwietnia Amerykanie sfinalizowali transakcję ze spółką Immopol powołaną przez niemieckie banki do budowania ...
2004-05-17 Soft drinks
Wielka transakcja na rynku nieruchomości
×
Nowa woda Multivity
Kropla Beskidu to nowa naturalna woda źródlana, którą wprowadza na polski rynek spółka Multivita. Woda ta wydobywana jest ze źródeł położonych w otulinie Popradzkiego Parku Krajobrazowego w Beskidzie Sądeckim. Kropla Beskidu ...
2004-05-15 Soft drinks
Polmos Białystok wprowadza wódkę imbirową
Firma zaprezentowała nową wódkę - Imbirową Indyjską. Produkt o zawartości alkoholu 40% to wódka smakowa aromatyzowana maceratem z korzenia imbiru, który w medycynie azjatyckiej uchodzi za afrodyzjak. Wódkę proponuje się spożywać ...
2004-05-15 Food & drinks
...a V&S nowy wizerunek Ginu Lubuskiego
Firma V&S Luksusowa (b. Polmos Zielona Góra) wprowadziła na rynek nowy wizerunek Ginu Lubuskiego. Zmiana dotyczy butelki (nowy kształt, ornament ze szkła miedzy etykietą a nakrętką, przedstawiający gałązkę jałowca z owocami) ...
2004-05-15 Food & drinks
Agros Nova umacnia pozycję w kraju
W I kw. tego roku Agros Nova o 6% przekroczyła plan sprzedaży. Prezes Robert Niewiadomski stwierdził na wczorajszej konferencji, że jest przekonany, iż uda się osiągnąć 733 mln PLN wpływów za ...
2004-05-15 Soft drinks
[1]
2650
|
2651
|
2652
|
2653
|
2654
|
2655
|
2656
|
2657
|
2658
|
2659
|
2660
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA