KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Rośnie pozycja dyskontów w rynku
Polacy kupują już niemal połowę produktów żywnościowych w dyskontach, a pozycja największych sieci jest coraz mocniejsza - wynika z najnowszego raportu Shopper Trends opracowanego przez firmę NIQ, który Business Insider Polska ...
2024-06-26 Soft drinks
Polacy zmienili podejście do picia alkoholu
Ponad 85% Polaków uważa, że alkohol można pić odpowiedzialnie - wynika z badania „Kultura picia w Polsce – co o sobie myślimy?”, przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Związku Pracodawców Polski ...
2024-06-26 Soft drinks
Chiny otwierają się na drób z Polski
Prezydent Andrzej Duda przekazał w poniedziałek w Pekinie, że zawarte z tym krajem porozumienia dotyczące eksportu polskiej żywności do Chin są chyba "największymi w historii". - Do końca roku będziemy mieli ...
2024-06-26 Food & drinks
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w maju 2024 r.
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w maju 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 3,7% niższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji spadła ...
2024-06-26 Soft drinks
Makłowicz ponownie w kampanii Browaru Fortuna
Trwa kampania piw marki Miłosław&Makłowicz ArcyIPA i premierowego ArcyLager z portfolio Browaru Fortuna. To seria współtworzona z Robertem Makłowiczem. Za realizację odpowiada agencja Pomarańcza. - Po kampaniach dla piw Komes, Fortuna ...
2024-06-26 Food & drinks
firmy:
Browar Fortuna
,
Motion Brand
,
Pomarańcza
marki:
Fortuna
Makłowicz ponownie w kampanii Browaru Fortuna
×
Tetra Pak redukuje emisje GHG o 20%
Tetra Pak zaprezentowała Raport zrównoważonego rozwoju za rok 2023, który podsumowuje postępy firmy w realizacji celów w tym zakresie. Opublikowany po raz 25. dokument obejmuje m.in. opis działań na rzecz transformacji ...
2024-06-26 Soft drinks
firmy:
Tetra Pak
Nestle uruchamia w USA platformę wsparcia żywienia GLP-1
Nestlé Health Science uruchomiło platformę internetową, która odpowiada na potrzeby konsumentów w zakresie rozwiązań żywieniowych podczas stosowania leków odchudzających nowej generacji. - Liczba osób stosujących terapię odchudzającą GLP-1 rośnie. W naszym ...
2024-06-26 Soft drinks
firmy:
Nestle
Carrefour oferuje ponad 350 rodzajów lodów
Carrefour przygotował na nadchodzące wakacje wyjątkową ucztę dla fanów mrożonych przekąsek. W sklepowych lodówkach tej sieci na klientów czeka ponad 350 rodzajów lodów, w tym także produkty na wyłączność. Wśród nowości ...
2024-06-26 Food & drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour oferuje ponad 350 rodzajów lodów
×
poprzedni
następny
Mleko UHT Łaciate Barista
Naturalny smak i aromat oraz trwała, kremowa pianka – mleko UHT Łaciate Barista to propozycja dla osób, które nie wyobrażają sobie dnia bez filiżanki białej kawy. Nowość od Mlekpolu to odpowiedź ...
2024-06-26 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciate
Mleko UHT Łaciate Barista
×
Marka Książęce w rękach Cut The Mustard
Cut The Mustard przejmuje obsługę marki Książęce w 2024 r. To kolejny brand z portfolio Kompanii Piwowarskiej, który dołącza do grona klientów agencji. Współpraca Kompanii Piwowarskiej z Cut The Mustard w ...
2024-06-26 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Cut The Mustard
marki:
Książęce
The Spirit Business ogłasza ranking marek wódek
Wódka okazała się jedną z bardziej odpornych kategorii w 2023 r. W okresie, w którym wiele napojów spirytusowych miało trudności ze wzrostem lub utrzymaniem sprzedaży, większość marek wódki zachowała silną pozycję ...
2024-06-25 Soft drinks
marki:
Soplica
,
Żołądkowa Gorzka
,
Grey Goose
,
Piać Azior
,
Nemiroff
,
Absolut
,
Żubrówka
,
Smirnoff
,
Magic Moments
,
Arkhangelskaya
Activia rozwija ofertę jogurtów pitnych bez dodatku cukru
Portfolio marki Activia zostało poszerzone o nowe warianty smakowe produktów pitnych bez dodatku cukru: truskawka-banan oraz mango-banan. Jogurty Activia to także wsparcie dla zdrowia jelit. Zawierają wapń pomagający w prawidłowym funkcjonowaniu ...
2024-06-25 Soft drinks
firmy:
Danone
,
NAV Agency
marki:
Activia
Activia rozwija ofertę jogurtów pitnych bez dodatku cukru
×
poprzedni
następny
Poprawa nastrojów branży HoReCa
Subindeks Barometru EFL dla sektora HoReCa na II kwartał br. odnotował najlepszą wartość od niemal trzech lat. Wyniósł 51,1 pkt., o 1 pkt. więcej niż na początku tego roku. Lepsze opinie ...
2024-06-25 Soft drinks
Naukowcy opracowali zdrowszą odmianę czekolady
W ostatnim czasie o czekoladzie mówiło się przede wszystkim w kontekście szybko rosnących cen kakao. Teraz głośno jest również o nowym podejściu do produkcji czekolady. W czekoladzie 2.0, nad którą pracują ...
2024-06-25 Food & drinks
Kamos oficjalnie dołącza do Grupy Mlekovita
Grupa Mlekovita kończy drugi kwartał 2024 r. formalnym włączeniem w swoje struktury Spółdzielni Mleczarskiej „KaMos” w Kamiennej Górze. Grupa Mlekovita jest dziś największą firmą mleczarską w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Od ...
2024-06-25 Food & drinks
firmy:
Grupa Mlekovita
,
KaMos
Lubella sponsorem festiwalu „Polska od kuchni”
Marka Lubella ponownie zaangażowała się w to wyjątkowe wydarzenie, by szerzyć dziedzictwo kulinarne oraz promować polską kulturę i tradycję. Na każdym z 16 wydarzeń, składających się na festiwal „Polska od Kuchni” ...
2024-06-25 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Lubella
Lubella sponsorem festiwalu „Polska od kuchni”
×
poprzedni
następny
Oatly nawiązuje współpracę z Żabką Cafe
Po pierwszych sukcesach związanych z wprowadzeniem napojów owsianych na polski rynek pod koniec 2023 roku oraz dotychczas przeprowadzonych kampaniach świadomościowych, Oatly poszerza swoją ofertę. Od teraz w prawie 3 tys. sklepóch ...
2024-06-25 Soft drinks
firmy:
Oatly
,
Żabka
marki:
Oatly
Oatly nawiązuje współpracę z Żabką Cafe
×
poprzedni
następny
Wedel rozpoczyna współpracę z 24/7Communication i SEC Newgate Group
24/7Communication będzie odpowiedzialna za doradztwo w zakresie komunikacji marek Wedla oraz nowej inicjatywy – Fabryka Czekolady E.Wedel, zaś zespół SEC Newgate Group będzie wspierał firmę w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz doradztwie ...
2024-06-25 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
24/7Communication
,
SEC Newgate Group
marki:
E.Wedel
Nescafe korzysta z mody na affogato
Gigant na rynku kawy, należąca do Nestle marka Nescafe wprowadza na rynek limitowaną edycję zestawu Nescafe Affogato. Zainspirowany niedawnym szaleństwem na temat affogato w TikToku, który zgromadził ponad 24 tys. filmów ...
2024-06-24 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nescafe
Nescafe korzysta z mody na affogato
×
Tic Tac uruchamia letnią loterię
Tic Tac startuje z letnią kampanią „Odśwież lato muzyką”, która promuje nowy limitowany smak Tic Tac Flamingo Cherry Lemonade. W loterii do zdobycia jest 140 podwójnych biletów na festiwal Lollapalooza w ...
2024-06-24 Food & drinks
firmy:
Ferrero
,
Hand Made
marki:
Tic Tac
Tic Tac uruchamia letnią loterię
×
[1]
32
|
33
|
34
|
35
|
36
|
37
|
38
|
39
|
40
|
41
|
42
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA