KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
24/7Communication
Liczba wyszukanych artykułów: 46
Startuje jesienna odsłona kampanii Eduscho
Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo, która w marcu 2024 r. zadebiutowała na polskim rynku, zaprezentowała nową, jesienną odsłonę komunikacji marketingowej. Tym razem skupia się na smaku i buduje skojarzenia z ...
2024-10-15 Food & drinks
firmy:
Tchibo
,
24/7Communication
,
DDB & Tribal
,
Golden Submarine
,
OMD Media Direction
marki:
Eduscho
Startuje jesienna odsłona kampanii Eduscho
×
poprzedni
następny
24/7Communication rozbudowuje departament Food & Consumer Goods
7 nowych klientów w portfolio od początku roku, 17 konsultantek i konsultantów, nowe osoby na czele praktyk i awanse wieloletnich pracowników. Tak w skrócie można opisać jedną z ważniejszych ekspertyz branżowych ...
2024-09-24 Soft drinks
firmy:
24/7Communication
Raperzy promują nowe wafelki WW
Lotte Wedel wprowadza dwie nowe wersje wafelków WW – Kokos i Sakura. Launch nowości wspiera kampania digitalowa z udziałem dwójki raperów: Dziarmy i CatchUpa. WW Kokos zyskał tropikalny charakter, przywodząc na ...
2024-09-10 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
24/7Communication
,
Digital Kingdom
,
Zenith
marki:
E.Wedel
Raperzy promują nowe wafelki WW
×
poprzedni
następny
Znane głosy w kampanii Coca-Cola
W nowej odsłonie kampanii „Najlepsza Coca Cola Ever?” produkty mówią same za siebie. Dzieje się to za sprawą współpracy z trzema wyjątkowymi osobowościami świata kultury i rozrywki oraz wykorzystaniu najnowszych technologii ...
2024-09-10 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
24/7Communication
,
Fortis
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Znane głosy w kampanii Coca-Cola
×
Bambi w kampanii McDonald’s
Polska raperka młodego pokolenia podbija nie tylko listy przebojów, ale również menu McDonald’s. Od 10 września fani artystki w ramach limitowanej czasowo oferty OkazYEAH!, dostępnej wyłącznie w aplikacji McDonald’s, będą mogli ...
2024-09-10 Food & drinks
firmy:
McDonald's
,
24/7Communication
,
DDB & Tribal
,
Dentsu Aegis
,
Dobro
,
OMD Media Direction
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
Marka Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zacznie się dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne ...
2024-07-19 Food & drinks
firmy:
Goodvalley
,
24/7Communication
,
Freundschaft
,
MediaHub
marki:
Dolina Dobra
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
×
McDonald’s partnerem Open’er Festival
McDonald’s dołączył do grona partnerów Open’er Festival. Podczas festiwalu marka przygotuje specjalną, interaktywną strefę Maka. W strefie McDonald’s obok specjalnej oferty gastronomicznej, pojawią się influencerzy, których marka zaprosiła do współpracy. W ...
2024-07-02 Soft drinks
firmy:
McDonald's
,
24/7Communication
,
DDB & Tribal
,
Isobar
,
OMD Media Direction
,
Papaya Films
Wedel rozpoczyna współpracę z 24/7Communication i SEC Newgate Group
24/7Communication będzie odpowiedzialna za doradztwo w zakresie komunikacji marek Wedla oraz nowej inicjatywy – Fabryka Czekolady E.Wedel, zaś zespół SEC Newgate Group będzie wspierał firmę w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz doradztwie ...
2024-06-25 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
24/7Communication
,
SEC Newgate Group
marki:
E.Wedel
Coca-Cola zaprasza do Warszawskiej Strefy Kibica
Tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to nie tylko okazja do kibicowania polskiej drużynie, lecz również moment na wspólne spędzanie czasu. Coca-Cola zachęca do odwiedzenia Warszawskiej Strefy Kibica, której marka jest ...
2024-06-17 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
24/7Communication
Coca-Cola rozpoczyna kampanię Endless Summer
Fani Coca-Cola mają niepowtarzalną możliwość zdobycia biletów na najgorętsze wydarzenia tego lata. Do wygrania są wejściówki na największe festiwale muzyczne oraz mecze UEFA EURO 2024. Marka zaprezentowała również limitowaną serię butelek ...
2024-05-15 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
24/7Communication
,
Fortis
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola rozpoczyna kampanię Endless Summer
×
Ruszyła kampania marketingowa marki Eduscho
Wystartowała jedna z największych polskich kampanii marketingowych w historii Tchibo. Towarzyszy ona wprowadzeniu na rynek marki Eduscho, która dołączyła do portfolio firmy. Kampania realizowana jest wielokanałowo i potrwa do końca roku ...
2024-03-18 Soft drinks
firmy:
Tchibo
,
24/7Communication
,
DDB & Tribal
,
Golden Submarine
,
OMD Media Direction
Ruszyła kampania marketingowa marki Eduscho
×
poprzedni
następny
Parówki Doliny Dobra ponownie w telewizji
Wraz z początkiem tygodnia wystartowała kolejna odsłona kampanii Parówek Dobrych, które pojawiają się w zabawnych scenkach. Wczasy pod palmami z Parówkami Dobrymi lub romantyczny wieczór we dwoje przy świecach i Parówkach ...
2022-10-12 Food & drinks
firmy:
Dolina Dobra
,
24/7Communication
,
BBDO
,
CzteryCzwarte
,
MediaHub
marki:
Dolina Dobra
Jakub Kuroń w kampanii promującej makrelę
W ostatnim kwartale 2021 r. w mediach, internecie oraz w przestrzeni miejskiej pojawi się nietypowa kampania. "Makrela superdobra" to projekt mający na celu promowanie spożywania makreli, która w Polsce wciąż znana ...
2021-10-04 Food & drinks
firmy:
24/7Communication
,
247Studio
,
Media People
Marcin Dorociński ambasadorem marki Kinley
Marcin Dorociński rozpoczął współpracę z marką Kinley (Coca-Cola). W ramach najnowszej kampanii reklamowej, realizowanej pod hasłem "Smak, do którego dorastasz", aktor celebruje momenty, w których może się zrelaksować. - Ogromnie ...
2021-07-19 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
24/7Communication
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
Prodigious
marki:
Kinley
Marcin Dorociński ambasadorem marki Kinley
×
Coca-Cola Zero Cukru z nową ambasadorką
W kwietniu Coca-Cola wprowadziła nową recepturę napoju Coca-Cola Zero Cukru. Za pomocą hasła "Najlepsza Coca-Cola ever?" marka zapraszała do spróbowania produktu. Teraz do odpowiedzenia sobie na to pytanie zachęca nowa ambasadorka ...
2021-05-11 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Żabka
,
24/7Communication
,
Easy Hell
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
PZL
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola Zero Cukru z nową ambasadorką
×
Coca-Cola Zero Cukru w nowej odsłonie
Coca-Cola wprowadza nową identyfikację wizualną opakowań dla wszystkich wariantów napoju. Nowy projekt wyróżniają ikoniczne logo Coca-Cola i uproszczona forma bez dodatkowych elementów graficznych. To pierwsza tak duża zmiana od 2016 r. ...
2021-04-15 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
24/7Communication
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola Zero Cukru w nowej odsłonie
×
Nowy smak Coca-Cola Energy
Coca-Cola wprowadza nową formułę napoju energetycznego Coca-Cola Energy. Produkt zyskał wyrazisty smak, jeszcze bardziej zbliżony do smaku klasycznego napoju Coca-Cola. Napój zawiera kofeinę naturalnego pochodzenia i pozostaje dostępny w wersji regularnej ...
2021-04-07 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
24/7Communication
,
Grey
,
Liquid Thread
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola w portfolio 24/7Communication
Coca-Cola na polskim rynku rozpoczęła współpracę z agencją 24/7Communication. Agencja wesprze klienta w działaniach z zakresu komunikacji korporacyjnej. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie firm Systemu Coca-Cola w Polsce w ...
2021-03-04 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
24/7Communication
marki:
Coca-Cola
Borys Szyc, Michał Żebrowski w kampanii Mcdonald’s
14 października startuje kolejna kampania promująca linię burgerów Maestro. W najnowszym spocie Borys Szyc zakłada się z Michałem Żebrowskim o to, czy istnieje Burger przynajmniej tak samo dobry jak ten z ...
2020-10-14 Soft drinks
firmy:
Mcdonald's
,
24/7Communication
,
DDB & Tribal
,
Gutenberg
,
Happy Endians
,
Isobar
,
OMD Media Direction
Polscy dostawcy w kampanii sieci Lidl
Lidl Polska rozpoczął kampanię, dzięki której odbiorcy mogą poznać bliżej kolejnych polskich dostawców popularnych produktów. W nowej kampanii pod hasłem "Lidl Polska z dumą wspiera polskich dostawców" przedstawione zostaną takie ...
2020-09-02 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
24/7Communication
,
GPD
,
Havas Media
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [5]
› ostatni rok [11]
› kiedykolwiek [46]
działy
› innowacje i nowości [9]
› handel [2]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lotte Wedel [20]
› Coca-Cola [8]
› Heineken [3]
› Lidl [2]
› McDonald's [2]
› Tchibo [2]
› Dolina Dobra [1]
› Goodvalley [1]
› Graal [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Mcdonald's [1]
› Mowi [1]
› United Biscuits Company [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [21]
› napoje bezalkoholowe [8]
› mięso i ryby [6]
› alkohol [5]
› kawa i herbata [2]
› inne produkty [2]
› mleko [1]
firmy marketingowe
› 24/7Communication [46]
› OMD Media Direction [23]
› Grandes Kochonos [16]
› Cosmo [14]
› MediaCom [6]
› DDB & Tribal [5]
› Liquid Thread [4]
› Fortis [3]
› K2 [3]
› PZL [3]
› Starcom [3]
› Golden Submarine [2]
› GPD [2]
› Isobar [2]
› McCann [2]
› MediaHub [2]
› 247Studio [1]
› agencja J. [1]
› BBDO [1]
› CzteryCzwarte [1]
› Dentsu Aegis [1]
› Digital Kingdom [1]
› Dobro [1]
› Easy Hell [1]
› Freundschaft [1]
› Grey [1]
› Gutenberg [1]
› Happy Endians [1]
› Havas Media [1]
› J [1]
› Media People [1]
› OTO Film [1]
› Papaya Films [1]
› Prodigious [1]
› SEC Newgate Group [1]
› Zenith [1]
marki
› E.Wedel [19]
› Coca-Cola [6]
› Heineken [3]
› Dolina Dobra [2]
› Eduscho [1]
› Kinley [1]
› McVitie's [1]
› Mowi [1]
› Pawełek [1]
› Ptasie Mleczko [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA