KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53142
KIG PR chce wyłączyć opakowania szklane zwrotne z systemu kaucyjnego
- System kaucyjny, którego uruchomienie planuje się na 1 stycznia 2025 roku będzie obejmował także zwrot butelek szklanych wielorazowego użytku o pojemności do półtora litra. Tymczasem dzisiejsze systemy ich obrotu i ...
2024-07-22 Soft drinks
Ruszyła budowa sklepu Lidl na Pol’and’Rock Festival
Ruszyła budowa wyjątkowego obiektu Lidl na terenie lotniska Czaplinek-Broczyno. Uczestnicy Pol'and'Rock Festival będą mogli kupić w nim niezbędne produkty już od 30 lipca. Na festiwalowiczów czekać będzie także specjalna strefa Lidl ...
2024-07-22 Soft drinks
firmy:
Lidl
Ruszyła budowa sklepu Lidl na Pol’and’Rock Festival
×
Biedronka wskazuje lodowe trendy
Z okazji przypadającego na 21 lipca Dnia Lodów sieć sklepów Biedronki stwierdziła, że Polacy w 2023 r. kupili o 13% więcej lodów niż rok wcześniej, najchętniej wybierają te na patyku lub ...
2024-07-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
PanParagon o popularności NoLo
Z roku na rok Polacy wydają na alkohol coraz więcej pieniędzy - wynika z analizy PanParagon. W ciągu pierwszych 6 miesięcy tego roku mediana wydatków na alkohol na jednym paragonie wynosiła ...
2024-07-19 Soft drinks
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
Marka Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zacznie się dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne ...
2024-07-19 Food & drinks
firmy:
Goodvalley
,
24/7Communication
,
Freundschaft
,
MediaHub
marki:
Dolina Dobra
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
×
Tullamore D.E.W.: w nowej odsłonie
Marka Tullamore D.E.W. prezentuje nowy design etykiety i butelki. Odświeżony wizerunek oddaje hołd niemal dwustuletniej historii produkcji whiskey w Irlandii. Nowa etykieta, ozdobiona wizerunkiem irlandzkiego wilczarza, przedstawia intensywne zielenie, oddając atmosferę ...
2024-07-19 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Tullamore
Tullamore D.E.W.: w nowej odsłonie
×
MKOl wzywany do zakończenia współpracy z markami słodzonych napojów
Czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. „Kick Big Soda Out of Sport” ...
2024-07-19 Soft drinks
Mlekpol promuje sery żółte
ONE House, agencja komunikacji marketingowej, realizuje ogólnopolską kampanię dla Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, koncentrującą się na szerokiej gamie serów żółtych. Działania, realizowane od lipca do końca października 2024 roku, mają na celu ...
2024-07-19 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
ONE House
Orlen szuka dostawców ciastek pod własną marką
Orlen ogłosił postępowanie na wybór dostawców, którzy będą producentami ciastek pod własną marką koncernu. Wśród produktów znajdują się m.in. ciastka kukurydziane typu crispy w mlecznej czekoladzie. Oferty można składać do 31 ...
2024-07-19 Food & drinks
firmy:
PKN Orlen
FoodCare na dłużej z Betclic 1 Liga
Foodcare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4Move. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz ...
2024-07-19 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
,
Ostromecko
,
4Move
Somersby zaprasza do Ogrodu Botanicznego w Kielcach
W ramach II edycji akcji „Zapylamy z pomocą” marki Somersby, otwiera się kolejna, miejska przestrzeń przyjazna zapylaczom. Spora porcja relaksu czeka na odwiedzających podczas eventu organizowanego 20 lipca w Ogrodzie Botanicznym ...
2024-07-19 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
marki:
Somersby
Nestle ogłasza przełomową metodę redukcji tłuszczu w składnikach mlecznych
Opracowywanie nowych, opartych na podstawach naukowych rozwiązań w celu zwiększenia wartości odżywczej, przystępności cenowej i zrównoważonego rozwoju produktów jest kluczowym celem Nestlé. Obejmuje to ograniczenie dodatku cukru, sodu i tłuszczów nasyconych ...
2024-07-18 Food & drinks
firmy:
Nestle
Nestle ogłasza przełomową metodę redukcji tłuszczu w składnikach mlecznych
×
Obniżenie stawek opłaty produktowej na szkło
Ministerstwo Klimatu i Środowiska zapowiada obniżenie stawek opłaty produktowej dla opakowań w systemie kaucyjnym. Nowe stawki będą uwzględniać masę opakowań, co ma uczynić opłatę bardziej realistyczną. W obecnym systemie stawki są ...
2024-07-18 Soft drinks
Mazurska Manufaktura rozwija piwną współpracę z Kauflandem
Mazurska Manufaktura rozwija współpracę z siecią Kaufland. W sklepach tej marki w całej Polsce pojawią się kolejne piwa z portfolio spółki, w tym takie marki, jak: Jurand, Odra oraz Profesja. Mazurska ...
2024-07-18 Soft drinks
firmy:
Kaufland
,
Mazurska Manufaktura
marki:
Odra
,
Jurand
,
Profesja
Mazurska Manufaktura rozwija piwną współpracę z Kauflandem
×
Wyniki spółki Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie - firma, która powstała z inicjatywy rodzinnej spółki dziennikarza kulinarnego oraz producenta dań gotowych Pamapol - przedstawiła wyniki osiągnięte w pierwszym (niepełnym) roku działalności. Przychody spółki sięgnęły niemal ...
2024-07-18 Food & drinks
firmy:
Makłowicz i Synowie
,
Pamapol
Marka Tygryski stawia na multibranding
Od lipca w sklepach Lidl Polska możemy znaleźć chrupki Tygryski o smaku toffi i miód malina w nowych, większych opakowaniach XXL z podobizną Jurasia, Kraśki oraz Solusia. W oznaczonych opakowaniach znajdują ...
2024-07-18 Food & drinks
firmy:
Lidl
,
TBM Snacks
Marka Tygryski stawia na multibranding
×
poprzedni
następny
600 produktów dostępnych w Stokrotce w niższych cenach
Stokrotka obniżyła ceny regularne ponad 600 produktów. Obniżka dotyczy praktycznie wszystkich kategorii artykułów dostępnych w sklepach. Nowe, niższe ceny objęły zarówno produkty znanych producentów, jak i marki własne. Stokrotka zaprasza też ...
2024-07-18 Soft drinks
firmy:
Stokrotka
Sanepid przebadał lody z lodziarni
Pracownicy sanepidu pobrali do badań próbki lodów w miejscach, gdzie przyjeżdża najwięcej turystów. 90 próbek pobrano w samym pasie nadmorskim. Połowa z nich została zakwestionowana. W całym województwie pobrano 205 próbek ...
2024-07-18 Soft drinks
Auchan Polska wdraża platformę RELEX Solutions
Auchan Polska jako pierwsza firma branży retail w Polsce wdraża platformę RELEX Solutions służącą do optymalizacji planowania łańcucha dostaw, jako istotny element wsparcia sprzedaży sieci w systemie omnichannel. To oparte na ...
2024-07-18 Soft drinks
firmy:
Auchan
Auchan Polska wdraża platformę RELEX Solutions
×
poprzedni
następny
DHL eCommerce Polska i Biedronka ogłaszają współpracę
DHL eCommerce Polska oraz Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, ogłaszają nawiązanie partnerstwa, które otwiera nowe perspektywy w zakresie usług logistycznych i handlowych. W ramach współpracy, obie firmy planują rozbudowę sieci ...
2024-07-18 Soft drinks
firmy:
Biedronka
DHL eCommerce Polska i Biedronka ogłaszają współpracę
×
[1]
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|
32
|
33
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Gorący Kubek odświeża wizerunek
Food & drinks
Apple Żu promowany jako dzieło sztuki
Soft drinks
Europejskie organizacje rolnicze przeciwnie umowie Mercosur
Soft drinks
Dwie handlowe niedziele w miesiącu krytykowane przez szefa Lidla
Soft drinks
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA