KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53142
Nestle uruchamia w USA platformę wsparcia żywienia GLP-1
Nestlé Health Science uruchomiło platformę internetową, która odpowiada na potrzeby konsumentów w zakresie rozwiązań żywieniowych podczas stosowania leków odchudzających nowej generacji. - Liczba osób stosujących terapię odchudzającą GLP-1 rośnie. W naszym ...
2024-06-26 Soft drinks
firmy:
Nestle
Carrefour oferuje ponad 350 rodzajów lodów
Carrefour przygotował na nadchodzące wakacje wyjątkową ucztę dla fanów mrożonych przekąsek. W sklepowych lodówkach tej sieci na klientów czeka ponad 350 rodzajów lodów, w tym także produkty na wyłączność. Wśród nowości ...
2024-06-26 Food & drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour oferuje ponad 350 rodzajów lodów
×
poprzedni
następny
Mleko UHT Łaciate Barista
Naturalny smak i aromat oraz trwała, kremowa pianka – mleko UHT Łaciate Barista to propozycja dla osób, które nie wyobrażają sobie dnia bez filiżanki białej kawy. Nowość od Mlekpolu to odpowiedź ...
2024-06-26 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciate
Mleko UHT Łaciate Barista
×
Marka Książęce w rękach Cut The Mustard
Cut The Mustard przejmuje obsługę marki Książęce w 2024 r. To kolejny brand z portfolio Kompanii Piwowarskiej, który dołącza do grona klientów agencji. Współpraca Kompanii Piwowarskiej z Cut The Mustard w ...
2024-06-26 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Cut The Mustard
marki:
Książęce
The Spirit Business ogłasza ranking marek wódek
Wódka okazała się jedną z bardziej odpornych kategorii w 2023 r. W okresie, w którym wiele napojów spirytusowych miało trudności ze wzrostem lub utrzymaniem sprzedaży, większość marek wódki zachowała silną pozycję ...
2024-06-25 Soft drinks
marki:
Soplica
,
Żołądkowa Gorzka
,
Grey Goose
,
Piać Azior
,
Nemiroff
,
Absolut
,
Żubrówka
,
Smirnoff
,
Magic Moments
,
Arkhangelskaya
Activia rozwija ofertę jogurtów pitnych bez dodatku cukru
Portfolio marki Activia zostało poszerzone o nowe warianty smakowe produktów pitnych bez dodatku cukru: truskawka-banan oraz mango-banan. Jogurty Activia to także wsparcie dla zdrowia jelit. Zawierają wapń pomagający w prawidłowym funkcjonowaniu ...
2024-06-25 Soft drinks
firmy:
Danone
,
NAV Agency
marki:
Activia
Activia rozwija ofertę jogurtów pitnych bez dodatku cukru
×
poprzedni
następny
Poprawa nastrojów branży HoReCa
Subindeks Barometru EFL dla sektora HoReCa na II kwartał br. odnotował najlepszą wartość od niemal trzech lat. Wyniósł 51,1 pkt., o 1 pkt. więcej niż na początku tego roku. Lepsze opinie ...
2024-06-25 Soft drinks
Naukowcy opracowali zdrowszą odmianę czekolady
W ostatnim czasie o czekoladzie mówiło się przede wszystkim w kontekście szybko rosnących cen kakao. Teraz głośno jest również o nowym podejściu do produkcji czekolady. W czekoladzie 2.0, nad którą pracują ...
2024-06-25 Food & drinks
Kamos oficjalnie dołącza do Grupy Mlekovita
Grupa Mlekovita kończy drugi kwartał 2024 r. formalnym włączeniem w swoje struktury Spółdzielni Mleczarskiej „KaMos” w Kamiennej Górze. Grupa Mlekovita jest dziś największą firmą mleczarską w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Od ...
2024-06-25 Food & drinks
firmy:
Grupa Mlekovita
,
KaMos
Lubella sponsorem festiwalu „Polska od kuchni”
Marka Lubella ponownie zaangażowała się w to wyjątkowe wydarzenie, by szerzyć dziedzictwo kulinarne oraz promować polską kulturę i tradycję. Na każdym z 16 wydarzeń, składających się na festiwal „Polska od Kuchni” ...
2024-06-25 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Lubella
Lubella sponsorem festiwalu „Polska od kuchni”
×
poprzedni
następny
Oatly nawiązuje współpracę z Żabką Cafe
Po pierwszych sukcesach związanych z wprowadzeniem napojów owsianych na polski rynek pod koniec 2023 roku oraz dotychczas przeprowadzonych kampaniach świadomościowych, Oatly poszerza swoją ofertę. Od teraz w prawie 3 tys. sklepóch ...
2024-06-25 Soft drinks
firmy:
Oatly
,
Żabka
marki:
Oatly
Oatly nawiązuje współpracę z Żabką Cafe
×
poprzedni
następny
Wedel rozpoczyna współpracę z 24/7Communication i SEC Newgate Group
24/7Communication będzie odpowiedzialna za doradztwo w zakresie komunikacji marek Wedla oraz nowej inicjatywy – Fabryka Czekolady E.Wedel, zaś zespół SEC Newgate Group będzie wspierał firmę w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz doradztwie ...
2024-06-25 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
24/7Communication
,
SEC Newgate Group
marki:
E.Wedel
Nescafe korzysta z mody na affogato
Gigant na rynku kawy, należąca do Nestle marka Nescafe wprowadza na rynek limitowaną edycję zestawu Nescafe Affogato. Zainspirowany niedawnym szaleństwem na temat affogato w TikToku, który zgromadził ponad 24 tys. filmów ...
2024-06-24 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nescafe
Nescafe korzysta z mody na affogato
×
Tic Tac uruchamia letnią loterię
Tic Tac startuje z letnią kampanią „Odśwież lato muzyką”, która promuje nowy limitowany smak Tic Tac Flamingo Cherry Lemonade. W loterii do zdobycia jest 140 podwójnych biletów na festiwal Lollapalooza w ...
2024-06-24 Food & drinks
firmy:
Ferrero
,
Hand Made
marki:
Tic Tac
Tic Tac uruchamia letnią loterię
×
Coca-Cola HBC Polska klientem Asap&Asap
Coca-Cola HBC Polska dołączyła do grona klientów ASAP&ASAP - agencja zajmie się obsługą brandu piwa Corona. Firmy planują wieloetapowe działania wzmacniające świadomość marki i wspierające jej sprzedaż. Planowane kampanie będą łączyć ...
2024-06-24 Soft drinks
firmy:
AB InBev
,
Coca-Cola
,
Asap&Asap
marki:
Corona
Coca-Cola HBC Polska klientem Asap&Asap
×
Przepisy dotyczące nowej żywności nie nadążają za tempem badań
Tak zwane mięso z in vitro cieszy się dużym zainteresowaniem. Ma zbliżone właściwości sensoryczne i odżywcze do tradycyjnego mięsa i ocenia się, że za kilka-kilkanaście lat może być istotnym sposobem na ...
2024-06-24 Soft drinks
Too Good To Go świętuje urodziny w Polsce
Firma Too Good To Go świętuje pięć lat w Polsce. Od początku działalności użytkownicy aplikacji uratowali przed zmarnowaniem 11 mln Paczek Niespodzianek. Urodziny to jednak nie tylko czas podsumowań, ale i ...
2024-06-24 Soft drinks
firmy:
Too Good To Go
Too Good To Go świętuje urodziny w Polsce
×
Roślinna Instalacja na 75-lecie Herbapolu-Lublin
Świętując 75. urodziny, Herbapol-Lublin szeroko podkreśla główne wartości firmy, którymi są przywiązanie i szacunek do natury. Służą temu zarówno kampanie wizerunkowe czy promujące tworzone z naturalnych składników produkty, jak i okolicznościowe ...
2024-06-24 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
Roślinna Instalacja na 75-lecie Herbapolu-Lublin
×
Nowa dyrektorka marketingu w Kraft Heinz Polska
Na stanowisko head of marketing w Kraft Heinz Polska awansowała Anna Bielecka-Bochenko. W nowej roli będzie odpowiedzialna za kierowanie i rozwijanie strategii marketingowych dla marek Heinz i Pudliszki. Anna Bielecka-Bochenko dołączyła ...
2024-06-24 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
marki:
Heinz
,
Pudliszki
2000 osób poleci z Biedronką do Paryża
Sieć sklepów Biedronka przygotowała konkurs „Poleć z Biedronką do Paryża”, w którym do wygrania jest aż 1000 podwójnych zaproszeń na wyjazd do stolicy Francji. Zwycięzcy będą mieli okazję do kibicowania polskim ...
2024-06-24 Soft drinks
firmy:
Biedronka
2000 osób poleci z Biedronką do Paryża
×
[1]
30
|
31
|
32
|
33
|
34
|
35
|
36
|
37
|
38
|
39
|
40
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Gorący Kubek odświeża wizerunek
Food & drinks
Apple Żu promowany jako dzieło sztuki
Soft drinks
Europejskie organizacje rolnicze przeciwnie umowie Mercosur
Soft drinks
Dwie handlowe niedziele w miesiącu krytykowane przez szefa Lidla
Soft drinks
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA