KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52935
Sportowa gorączka Coca-Coli
Ruszyła kampania promocyjna napojów Coca-Cola pod nazwą Sportowa Gorączka. Poza Polską, będzie ona również wykorzystana na Węgrzech, Czechach i Słowacji. Grafika oparta jest na ogólnoeuropejskim projekcie stworzonym specjalnie dla The Coca-Cola ...
2004-05-19 Soft drinks
Bunge umacnia pozycję w Europie
Światowy lider w produkcji oleju, rozszerzył swoją obecność w Europie Wschodniej poprzez zawarcie spółki joint venture z ukraińską firmą Estron. Obie firmy planują wspólną budowę nowego zakładu produkcyjnego na Ukrainie. Nowa ...
2004-05-19 Food & drinks
Oferty współpracy - 4trade
Brytyjska spółka jest zainteresowana nawiązaniem kontaktu z producentem lub dystrybutorem koncentratu soku owocowego. Firma - unique property services and investments limited Adres - 104/106 Cranbrook Rd, Ilford Essex, IG1 4LE Miasto - Essex Telefon - ...
2004-05-19 Soft drinks
Wygrana SPI przed sądem w Kazachstanie
Prywatna rosyjska grupa alkoholowa SPI posiadająca prawa do wódki Stolichnaya (poza Rosją) wygrała w procesie z państwowym koncernem Soyuzplodoimport w Kazachstanie. Soyuzplodoimport zarejestrował w Kazachstanie wódkę o nazwie Stolnaya. Ze względu na ...
2004-05-19 Food & drinks
Eldorado zwiększa sprzedaż
Giełdowa grupa handlowa podtrzymała prognozę 1,13 mld PLN przychodów ze sprzedaży w 2004 r. (ponad 25% więcej niż w 2003 r.). W I kwartale spółka sprzedała towary za 253 mln PLN (+40% ...
2004-05-19 Soft drinks
EI stracił na Zielonej Budce 3 mln EUR
3 mln euro stracił Enterprise Investors (EI) na firmie lodowej. Mimo znaczącej w minionym roku poprawy kondycji tej znanej w kraju firmy produkującej lody fundusz uznał, że biznes ten podlega zbyt ...
2004-05-19 Food & drinks
Nowe produkty Euro Shopper
Ahold Polska poszerza swoją ofertę produktów w ramach marki własnej Euro Shopper. 19 nowych produktów marki Euro Shopper trafiło na półki Albertów i Hypernovych. Po raz pierwszy produkty pod tą marką ...
2004-05-19 Soft drinks
Spada zaufanie do marek amerykańskich
Zaangażowanie USA w Iraku ma ukryty wpływ na wizerunek amerykańskich marek, takich jak McDonald's, Coca-Cola, Nike - wynika z ostatniego badania zachowań konsumenckich, przeprowadzonego przez brytyjską firmę NOP World. Popularność i konsumpcja ...
2004-05-19 Soft drinks
Mokate buduje nową hale produkcyjną
Spółka powiększy swój zakład w Katowickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej o nową halę, w której będzie produkowana kawa rozpuszczalna. Hala będzie miała niemal 6 tys. m2 i znajdzie w niej zatrudnienie 150 ...
2004-05-18 Food & drinks
Hoop - większe wpływy i strata po I kwartale
Pierwszy kwartał okazał się udany dla warszawskiej grupy Hoopa pod względem sprzedaży, która wzrosła o 72%, do 101,3 mln PLN. - To efekt przejęcia zakładów w Grodzisku Wielkopolskim oraz moskiewskiego Megapaku. W ...
2004-05-18 Soft drinks
CEDC sfinalizował przejęcie Miro
Central European Distribution Corporation, największy dystrybutor alkoholu w Polsce, zakończył akwizycję 11 firmy w Polsce - Miro, znaczącego dystrybutora działającego na południu kraju. Przejęcie Miro zapewni wzrost tegorocznych przychodów CEDC o ok ...
2004-05-18 Food & drinks
R20 sponsorem Street Art Festival 2004
Paola, producent napoju energetycznego R20 ufundował nagrody w konkursie radiowym towarzyszącym W-Parade - pierwszej imprezie Techno, która odbyła się 15 maja we Wrocławiu. Impreza była nagłaśniana w ponad 250 radiowych spotach ...
2004-05-18 Soft drinks
Tchibo - promocja flagowego produktu
Lider rynku kawy palonej, rozpoczyna nową kampanię reklamową Tchibo Exclusive. Program, który ma na celu wzmocnienie pozycji tego wariantu w segmencie premium, opiera się na nowej formule produktu i nowej strategii ...
2004-05-18 Food & drinks
Carlsberg pozbywa się działu wód i napojów
Spółka zależna koncernu napojowego - Holsten-Brauerei AG z Hamburga - sprzedała swoje 65,1% udziału w firmie Hansa-Brunnen AG, która jest producentem wody mineralnej i napojów bezalkoholowych. Udziały przejęła firma Lange-Hansa-Holding GmbH, która ...
2004-05-18 Soft drinks
Rozstrzygnięcie kolejnej edycji "Teraz Polska"
W tegorocznej edycji konkursu na najlepsze produkty i usługi wzięło udział 170 przedsiębiorstw. 105 zostało nominowanych do godła "Teraz Polska", a laury otrzymało 26 z nich. Wśród wyróżnionych znalazły się produkty spożywcze ...
2004-05-18 Food & drinks
Agros Nova promuje nową kategorię napojów
Minerado - nową kategorię napojów owocowych, która w kwietniu poszerzyła ofertę marki Fortuna od 3 maja wspiera silna kampania reklamowa. Półminutowy spot reklamowy emitowany jest w sześciu stacjach ogólnopolskich: TVP1 ...
2004-05-18 Soft drinks
Bitburger-Brauerei zastanawia się nad akwizycją
Niemiecki browar rozważa przejęcie firmy Koelsch, specjalizującej się w produkcji piw specjalnych w Niemczech. Według przedstawiciela Bitburger-Brauerei, niektóre marki produkowane przez Koelsch bardzo dobrze pasują do strategii firmy ...
2004-05-18 Food & drinks
Wysoka sprzedaż napojów
W ciągu ostatniego roku polski rynek soków i napojów owocowych zwiększył się o 12% ilościowo i o 6% wartościowo. Największy udział we wzrośnie całego segmentu mają kategorie tańsze - napoje gazowane ...
2004-05-18 Soft drinks
Nowy napój Oluf Lorentzen
Norweska firma wypuściła na polski rynek napój o nazwie Winnetou Cranberry. Sprzedawany jest w butelkach szklanych 300 ml glass, z metalowym zamknięciem, jako produkt kategorii premium. Napój zawiera sok żurawinowy, kwasek ...
2004-05-18 Soft drinks
Struktura handlu detalicznego w Czechach
Czechy nie muszą stać się krajem z ekstremalną koncentracją rynku detalicznego, jak ma to miejsce przykładowo w Skandynawii, chociaż tutaj działa w segmencie FMCG 15 zagranicznych sieci. Udział rynkowy dziesięciu największych ...
2004-05-18 Soft drinks
[1]
2637
|
2638
|
2639
|
2640
|
2641
|
2642
|
2643
|
2644
|
2645
|
2646
|
2647
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA