KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
Barbora
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Kobiety lubią promocje - stwierdza Barbora
Preferencje zakupowe dotyczące zakupów spożywczych nie są sprzężone z płcią. I choć to kobiety częściej polują na promocje, to jednak ich wybory dotyczące produktów spożywczych, nie różnią się tak bardzo od ...
2022-12-28 Soft drinks
firmy:
Barbora
Ponad 44% Polaków zwraca uwagę na cenę produktów spożywczych
W obliczu wysokiej inflacji, w poszukiwaniu stabilności finansowej, konsumenci zmieniają swoje preferencje zakupowe, dotyczące artykułów spożywczych. Chętniej korzystają z promocji i szukają tańszych zamienników. Na jakich kategoriach produktowych najczęściej oszczędzają Polacy ...
2022-11-03 Soft drinks
firmy:
Barbora
Konsumenci stawiają na polską żywność
Blisko 83% Polaków kupuje rodzime produkty zwracając uwagę, czy wybierane przez nich artykuły spożywcze są polskie - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Barbora, w związki z Dniem Polskiej Żywności ...
2022-08-25 Soft drinks
firmy:
Barbora
Dlaczego Polacy rozpoczynają dietę?
Dłuższe i cieplejsze dni sprzyjają pomysłom o rozpoczęciu diety lub zracjonalizowaniu sposobu żywienia. Wciąż najczęstszym powodem takiej decyzji jest chęć utraty wagi. Jak pokazują wyniki badania zrealizowanego na zlecenie sklepu ...
2022-04-12 Soft drinks
firmy:
Barbora
Ponad połowa konsumentów sięga po przekąski przed TV
Internetowy sklep spożywczy Barbora.pl zbadał zwyczaje Polaków dotyczące konsumpcji przekąsek. Z badania wynika, że ponad połowa konsumentów podjada przed telewizorem, a jedna czwarta ma chęć na przekąskę wieczorami przed pójściem spać ...
2022-02-08 Soft drinks
firmy:
Barbora
Barbora zbadała zwyczaje zakupowe mieszkańców stolicy
Z badania zrealizowanego na zlecenie marki Barbora - nowego gracza na rynku e-grocery - wynika, że przynajmniej raz w miesiącu zakupy przez Internet robi 78% mieszkańców Warszawy, a 37% nabywa z ...
2021-04-22 Soft drinks
firmy:
Barbora
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [6]
działy
› handel [6]
› promocje i PR [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [2]
› mleko [1]
› mięso i ryby [1]
› słodycze i przekąski [1]
› inne produkty [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA