KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
ZPC Brześć
Liczba wyszukanych artykułów: 13
Producenci pieczywa i produktów mącznych w kryzysie
Zaległe zobowiązania branży piekarskiej i mącznej sięgają już ponad 0,5 mld zł, to prawie o 10,5% więcej, niż przed rokiem - podaje Rejestr Dłużników BIG InfoMonitor. Kryzys energetyczny, wysoka inflacja i ...
2022-09-29 Soft drinks
firmy:
ZPC Brześć
Producenci pieczywa i produktów mącznych w kryzysie
×
Eksport słodyczy rok po wybuchu pandemii
Branża słodyczy wciąż mierzy się z utrudnieniami wywołanymi przez pandemię COVID-19, ale prognozy dla rynku są optymistyczne. Mimo przeciwności eksport odnotował wzrost, a w najbliższych miesiącach do poziomu sprzed epidemii powinna ...
2021-04-30 Soft drinks
firmy:
ZPC Brześć
Prognozy dla rynku słodyczy na 2021 rok
- Rok 2020 zapowiadał się optymistycznie dla rynku słodyczy. Niestety wybuch pandemii i spowodowane nią ograniczenia w eksporcie oraz życiu społecznym przełożyły się na spadek przychodów branży. W nadchodzącym roku sytuacja ...
2021-01-11 Food & drinks
firmy:
ZPC Brześć
Prognozy dla rynku słodyczy na 2021 rok
×
W 2020 roku rynek słodyczy czeka stabilny wzrost
W okresie od sierpnia 2018 do lipca 2019 wartość polskiego rynku słodyczy wyniosła ponad 12,7 mld PLN. W 2020 roku rozwojowi tego segmentu będą sprzyjać: dobra koniunktura, rozwój eksportu oraz różnicowanie ...
2019-12-17 Food & drinks
firmy:
ZPC Brześć
Rynek słodyczy napędza dobra koniunktura
Po ostatnich latach lekkiej stagnacji rynek słodyczy czeka lekkie ożywienie. Wynika to przede wszystkim z dobrej koniunktury, zmieniającej się oferty dostosowanej do trendów konsumenckich, jak również z rozwoju eksportu. Z drugiej ...
2018-01-10 Soft drinks
firmy:
ZPC Brześć
Eksport szansą dla mniejszych producentów słodyczy
Rynek słodyczy w Polsce, w porównaniu do krajów Europy Zachodniej, pozostaje stosunkowo niewielki. Polacy konsumują niemal trzy razy mniej słodyczy niż mieszkańcy Niemiec czy Szwajcarii, oznacza to więc dla rodzimego rynku ...
2017-10-25 Food & drinks
firmy:
ZPC Brześć
Producenci słodyczy patrzą ku odległym rynkom
Wobec stagnacji na krajowym rynku, polscy producenci słodyczy coraz chętniej poszukują nowych kierunków sprzedaży. Nie ograniczają się przy tym do krajów UE. W ostatnim czasie wzrosło zainteresowanie rynkami z grupy MENA ...
2017-05-31 Soft drinks
firmy:
ZPC Brześć
Trendy na polskim rynku słodyczy
Rynek słodyczy, podobnie jak cały sektor FMCG, znajduje się pod wpływem silnych trendów konsumenckich, które będą kształtowały wyniki sprzedaży przez najbliższe miesiące. Wśród najważniejszych zjawisk widocznych na polskim rynku słodyczy można ...
2017-04-27 Food & drinks
firmy:
ZPC Brześć
Branża słodyczy odczuje konkurencję zza wschodniej granicy
Nadchodzący rok będzie pełen wyzwań dla producentów słodyczy. Branża odczuje mocniejszą konkurencję ze strony firm ukraińskich oraz stagnację rynku. Widoczne są również rosnące oczekiwania konsumentów. - W 2017 r. producenci ...
2016-12-20 Food & drinks
firmy:
ZPC Brześć
Branża słodyczy odczuje konkurencję zza wschodniej granicy
×
Producent słodyczy spodziewa się trudnego roku
Rok 2016 przyniesie rosnącą konkurencję na rodzimym rynku słodyczy i konieczność poszukiwania nowych kierunków zbytu. Branża zmierzy się z drożejącymi cenami surowców, presją marżową ze strony sieci handlowych oraz napływem tanich ...
2016-01-13 Food & drinks
firmy:
ZPC Brześć
Rośnie ilość zjadanych przekąsek
Z danych podanych przez Zakład Przemysłu Cukierniczego Brześć pochodzących z raportu firmy Technomic wynika, że co drugi dorosły konsument sięga po przekąski co najmniej dwa razy dziennie. W 2010 r. udział ...
2014-08-13 Food & drinks
firmy:
ZPC Brześć
Marki własne zwiększają udziały w polskim rynku spożywczym
Rynek marek własnych w Polsce rozwija się w szybkim, a na sklepowych półkach można znaleźć już wyroby private label nie tylko z najniższej półki cenowej, ale także z segmentu premium. Z ...
2013-10-10 Soft drinks
firmy:
ZPC Brześć
Rynek słodyczy może wzrosnąć o 5%
Kryzys dotyka w Polsce różne branże, ale nie rynek słodyczy. Branża cukiernicza jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się w Polsce, a analitycy przekonują, że jej wartość może w tym roku wzrosnąć ...
2013-03-20 Food & drinks
firmy:
ZPC Brześć
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [13]
działy
› zagranica [5]
› innowacje i nowości [1]
› promocje i PR [1]
› handel [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [11]
› owoce i warzywa [1]
› inne produkty [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA