KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
Feeders Agency z kampanią Mirindy
Mirinda rozpoczęła letnią kampanię, która potrwa do 25 sierpnia. Działania mają zbudować skojarzenie, że Mirinda to marka, która przynosi orzeźwienie na różne sposoby, także w wyglądzie. Mirinda łączy się ze spontanem ...
2024-08-06 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Feeders Agency
,
Zenith
marki:
Mirinda
Feeders Agency z kampanią Mirindy
×
Otsochodzi w kolejnej odsłonie kampanii whisky Grant’s
Marka Grant’s po sukcesie dwóch poprzednich edycji, prezentuje trzecią odsłonę kampanii "Ekipa na Życie". Tegoroczna edycja koncentruje się na przyszłości i aspiracjach ekipy, kontynuując temat przyjaźni, wspólnego dążenia do celu oraz ...
2024-08-06 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Peppermint
,
Social Leaders
,
Truskavka
marki:
Grant's
Otsochodzi w kolejnej odsłonie kampanii whisky Grant’s
×
Lidl Polska wystartował z profilem na TikToku
W sobotę, 3 sierpnia, Lidl Polska dołączył do społeczności platformy TikTok. Od teraz sieć, z pomocą influencerów, będzie bawić, informować i inspirować na zupełnie nowym poziomie. Na platformie będą pojawiać się ...
2024-08-06 Soft drinks
firmy:
Lidl
Lody o smaku eklerów od Willisch
Firma Willisch z Wągrowca ogłosiła nową współpracę. Tym razem z gdańską kawiarnią Eklerownia. Owocem wspólnych działań obu marek, są 2 smaki lodów wyprodukowanych na bazie eklerów. Lody zostały wyprodukowane z prawdziwych ...
2024-08-06 Food & drinks
firmy:
Willisch
marki:
Willisch
Lody o smaku eklerów od Willisch
×
Mars analizuje akwizycję potentata rynku przekąsek i płatków
Koncern Mars Wrigley analizuje przejęcie amerykańskiej firmy Kellanova - producenta przekąsek Pringles i płatków zbożowych Kellogg’s, wydzielonego w 2023 r. z amerykańskiego giganta Kellogg – donosi agencja Reuters. Żadne rozmowy w ...
2024-08-05 Food & drinks
firmy:
Kellanova
,
Kellogg's
,
Mars Wrigley
marki:
Pringles
,
Kellogg's
Muszkieterowie ze wzrostami sprzedaży w I półroczu 2024
Grupa Muszkieterów osiągnęła w pierwszym półroczu 2024 r. obrót w wysokości blisko 5,2 mld zł, odnotowując niemal 7% wzrost rok do roku. Grupa Muszkieterów potwierdza założone cele i zakłada, że powinna ...
2024-08-05 Soft drinks
firmy:
Intermarche
,
ITM Polska
Polska potentatem w produkcji piwa
Produkcja piwa z alkoholem w Unii Europejskiej osiągnęła w 2023 r. poziom 32,5 mld litrów, natomiast w wersji bezalkoholowej lub poniżej 0,5% alkoholu – 1,8 mld litrów, podaje Eurostat. Produkcja piwa ...
2024-08-02 Soft drinks
Bunge i Viterra ze zgodą na fuzję
Firmy Bunge i Viterra uzyskały zgodę Komisji Europejskiej na fuzję. W efekcie powstanie jedna z największych spółek handlujących produktami rolnymi na świecie. Warunkiem jest sprzedaż przez Viterrę zakładów zajmujących się tłoczeniem ...
2024-08-02 Food & drinks
firmy:
Bunge
,
Viterra
Chińczycy chcą zdrowszych napojów
Po pandemii Covid-19 chińscy konsumenci zaczęli wybierać zdrowsze, niskocukrowe napoje bezalkoholowe – czytamy w portalu Just Drinks. Zgodnie z danymi GlobalData, w 2023 roku sprzedaż niskokalorycznych napojów bezalkoholowych w Chinach wzrosła ...
2024-08-02 Soft drinks
Biedronka wymieni puste butelki na pełne vouchery
Już po raz drugi największa sieć handlowa w Polsce organizuje program „ekoWakacje z Biedronką”, którego jednym z elementów jest zbiórka butelek plastikowych. Od soboty, 3 sierpnia, aż do 11 września mieszkańcy ...
2024-08-02 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Stare banderole na wino dłużej zachowają ważność
Jest decyzja Ministerstwa Finansów dotycząca starych banderol: ich ważność została przedłużona kolejny rok, czyli do końca 2025 roku. To ważna informacja nie tylko dla branży winiarskiej, która apelowała o stosowne zmiany ...
2024-08-02 Food & drinks
Aldi wykorzystuje koncerty Taylor Swift w Polsce
Taylor Swift wystąpi w Warszawie na stadionie PGE Narodowym od 1 do 3 sierpnia 2024 roku. Fani, znani jako "swifties", ustawiali się w kolejce od rana, aby znaleźć się jak najbliżej ...
2024-08-02 Soft drinks
firmy:
Aldi
Orbit Refreshers partnerem nowego singla Young Leosi
2 sierpnia miała miejsce premiera nowej piosenki i teledysku „Noc Aniołów” Young Leosi – to efekt współpracy Orbit Refreshers i artystki, która została twarzą marki. Tym razem Young Leosia w wakacyjnym ...
2024-08-02 Food & drinks
firmy:
Mars Wrigley
,
Digital Kingdom
,
Garden of Words
,
MediaCom
marki:
Orbit
Orbit Refreshers partnerem nowego singla Young Leosi
×
poprzedni
następny
Willisch z reklamą lodów stworzoną przez AI
W sieci Lidl Polska dostępna jest oferta stała lodów na sezon 2024, a w niej 2 smaki lodów Willisch: solony kokos z mango oraz popcornium karmelotron - lody stworzone przez AI. ...
2024-08-02 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
Willisch
marki:
Willisch
Willisch z reklamą lodów stworzoną przez AI
×
poprzedni
następny
Nowy projekt przepisów o systemie kaucyjnym
Na stronach Rządowego Centrum Legislacji został opublikowany nowy projekt nowelizacji ustawy o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi oraz niektórych innych ustaw z dnia 23 lipca 2024 r. - czytamy w serwisie ...
2024-08-01 Soft drinks
Nowy projekt przepisów o systemie kaucyjnym
×
Szybki wzrost eksportu wina z Gruzji do Polski
Zgodnie z danymi Narodowej Agencji Wina z Gruzji (LEPL), w pierwszej połowie 2024 roku z Gruzji do Polski wyeksportowano 3,2 mln litrów wina. Oznacza to 19% wzrost względem analogicznego okresu w ...
2024-08-01 Food & drinks
Carrefour chce dotrzeć do 10 milionów klientów
Carrefour Polska sfinalizował kolejny etap rozbudowy platformy lojalnościowej „Mój Carrefour”, dzięki której dotrze do ponad 10 milionów Polaków. Firma zamierza rozwijać ten projekt wspólnie ze swoimi dostawcami i partnerami biznesowymi, dostarczając ...
2024-08-01 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Moje Intermarche w nowej odsłonie
Sieć sklepów Intermarche zdecydowała się uruchomić nową wersję programu lojalnościowego, w którym wprowadzono system punktowy. Dokonując zakupu, po zeskanowaniu wirtualnej lub fizycznej karty Moje Intermarché, za każde wydane 10 zł na ...
2024-08-01 Soft drinks
firmy:
Intermarche
Moje Intermarche w nowej odsłonie
×
Wyższy poziom personalizacji w programie Kaufland Card
Większość konsumentów oczekuje od marek spersonalizowanych treści wynikających m.in. z historii wcześniejszych zakupów i wybiera chętniej te firmy, które pokazują, że inwestują w relacje. Na ten trend odpowiada Kaufland, który wprowadził ...
2024-08-01 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Możliwe kawałki metalu w kostkach rosołowych Vegeta
Główny Inspektorat Sanitarny został poinformowany poprzez System Wczesnego Ostrzegania o Niebezpiecznej Żywności i Paszach o prowadzonym przez producenta wycofaniu kostek rosołowych Vegeta ze względu na możliwe zanieczyszczenie produktu fragmentami metalu. Szczegóły ...
2024-08-01 Food & drinks
firmy:
Podravka
marki:
Vegeta
Możliwe kawałki metalu w kostkach rosołowych Vegeta
×
[1]
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA