KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53158
Rusza kolejna rozśpiewana kampania Łowicza
Marka Łowicz powraca z nową, muzyczną kampanią promującą sosy do dań na ciepło. Przebój „Więcej warzyw”, który trzy lata temu stworzono na podstawie hitu Backstreet Boys – doczekał się swojego następcy ...
2024-09-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
2012
,
Highnoon.pl
,
Televisor
marki:
Łowicz
Rusza kolejna rozśpiewana kampania Łowicza
×
BrinkBev tworzy nową kategorię napojów funkcjonalnych
Spółka BrinkBev, będąca częścią Grupy LipCo Foods, wprowadza na rynek napój funkcjonalny o unikalnej recepturze. Brainer. The Brain Drink nie zawiera kofeiny i tauryny. Jednym z celów stworzonej receptury jest m.in ...
2024-09-10 Soft drinks
firmy:
BrinkBev
,
LipCo Foods
marki:
Brainer
BrinkBev tworzy nową kategorię napojów funkcjonalnych
×
Znane głosy w kampanii Coca-Cola
W nowej odsłonie kampanii „Najlepsza Coca Cola Ever?” produkty mówią same za siebie. Dzieje się to za sprawą współpracy z trzema wyjątkowymi osobowościami świata kultury i rozrywki oraz wykorzystaniu najnowszych technologii ...
2024-09-10 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
24/7Communication
,
Fortis
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Znane głosy w kampanii Coca-Cola
×
Akcja cashback zup JemyJemy
10 września rozpoczęła się promocja konsumencka cashback „Smakujemy z JemyJemy”. Kampania promująca akcję zaplanowana jest w kanale digital, wspierana działaniami programatycznymi display i wideo, w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży ...
2024-09-10 Food & drinks
firmy:
Profi
marki:
JemyJemy
Akcja cashback zup JemyJemy
×
System kaucyjny ma kosztować nawet 37 mld zł
Nowy raport firmy doradczej Deloitte rzuca nowe światło na koszty i możliwości, jakie niesie ze sobą wdrożenie systemu kaucyjnego. Z analizy ekspertów wynika, że polska gospodarka może stanąć przed wydatkiem przekraczającym ...
2024-09-10 Soft drinks
Malezja i Filipiny otwierają się na polskie mięso
Sekretarz stanu Michał Kołodziejczak 2-5 września 2024 r. przebywał z wizytą w Malezji i Republice Filipin, w ramach delegacji towarzyszącej ministrowi spraw zagranicznych RP Radosławowi Sikorskiemu. Rozmawiano m.in. na temat likwidacji ...
2024-09-10 Food & drinks
Bambi w kampanii McDonald’s
Polska raperka młodego pokolenia podbija nie tylko listy przebojów, ale również menu McDonald’s. Od 10 września fani artystki w ramach limitowanej czasowo oferty OkazYEAH!, dostępnej wyłącznie w aplikacji McDonald’s, będą mogli ...
2024-09-10 Food & drinks
firmy:
McDonald's
,
24/7Communication
,
DDB & Tribal
,
Dentsu Aegis
,
Dobro
,
OMD Media Direction
14. edycja programu edukacyjnego Winiary
Wystartowała kolejna odsłona programu edukacyjnego dla przedszkoli i szkół podstawowych – WINIARY „Gotuj się na zmiany”. Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest zero waste. Na uczestników czeka wiele konkursów, niespodzianek i nagród ...
2024-09-10 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Właściciel marki Góralki przejęty przez Valeo Foods
Spółka Valeo Foods, będąca własnością globalnej firmy inwestycyjnej Bain Capital jest zostanie właścicielem I.D.C. Holding - słowackiego producenta m.in. wafelków Góralki, czy cukierków Verbena. Transakcja podlega zatwierdzeniu przez odpowiednie organy antymonopolowe ...
2024-09-09 Soft drinks
firmy:
Bain Capital
,
I.D.C. Polonia
,
Valeo Foods
marki:
Góralki
,
Verbena
Właściciel marki Góralki przejęty przez Valeo Foods
×
NewCold otwiera nową inwestycję w Polsce
Firma NewCold zakończyła rozbudowę zautomatyzowanego magazynu w Kutnie, podwajając pojemność do ponad 112 tys. miejsc paletowych, aby sprostać zwiększonemu zapotrzebowaniu rynkowemu na usługi chłodnicze w kraju. - Cieszymy się, że możemy ...
2024-09-09 Soft drinks
firmy:
NewCold
NewCold otwiera nową inwestycję w Polsce
×
Stała dynamika wzrostów cen
W sierpniu codzienne zakupy zdrożały o 4,3% rdr., a na 17 kategorii aż 16 były na plusie. Analiza ponad 86 tys. cen detalicznych wykazała też, że ponownie na szczycie drożyzny znalazły ...
2024-09-09 Soft drinks
Fuzetea w wariantach bez cukru
W portfolio marki Fuzetea (Coca-Cola) pojawiły się nowe napoje bez cukru: o smaku czarnej herbaty, arbuza z nutą mięty oraz zielonej herbaty, borówki i lawendy. - Fuzetea to coś więcej niż ...
2024-09-09 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Fuze Tea
Fuzetea w wariantach bez cukru
×
Carrefour promuje i poszukuje lokalnych dostawców
Już ponad 360 rolników i lokalnych producentów żywności dostarcza swoje produkty do sklepów Carrefour w Polsce. Bezpośredni zakup wyrobów pochodzących od małych i średnich dostawców, zlokalizowanych nie dalej niż 70 km ...
2024-09-09 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour promuje i poszukuje lokalnych dostawców
×
Lavazza ogłasza konkurs dla konsumentów
Włoska firma kawowa ogłasza konkurs „Ciesz się włoskim espresso i wygrywaj”. Uczestnicy będą mieli okazję zdobyć nagrody, które wyrażają pasję do kawy najwyższej jakości. Konkurs rozpoczął się 26 sierpnia i potrwa ...
2024-09-09 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
Cut The Mustard
,
Solski Communications
marki:
Lavazza
Lavazza ogłasza konkurs dla konsumentów
×
Nowa platforma komunikacji marki Maczfit
Lider rynku diet pudełkowych w Polsce, wystartował z nową kampanią, która podkreśla wyjątkowy smak, jakość i różnorodność oferowanych posiłków. Nowa platforma komunikacyjna „Mmm... Maczfit” ma na celu nie tylko zachęcić do ...
2024-09-09 Soft drinks
firmy:
Maczfit
Iced Latte i Cappuccino o smaku karmelu i gruszki w coffee barach Tchibo
We wrześniu Tchibo włączyło do swojej oferty kawiarnianej Iced Latte oraz Cappuccino z nutami karmelu i gruszki. Są one dostępne na napoju roślinnym, a ich wprowadzeniu do menu towarzyszy kampania promocyjna ...
2024-09-09 Food & drinks
firmy:
Tchibo
marki:
Tchibo
Iced Latte i Cappuccino o smaku karmelu i gruszki w coffee barach Tchibo
×
Eksperci spodziewają się dalszego wzrostu cen
Z prognoz ekspertów rynkowych wynika, że po wakacjach codzienne zakupy zdrożeją rdr. o ok. 5%. Argumentują to m.in. wzrostem inflacji, cen gazu i energii elektrycznej, a także poprawą sytuacji finansowej Polaków ...
2024-09-06 Soft drinks
Branża mięsna zjednoczyła się przeciw nowej propozycji UE
Przedstawiciele sześciu polskich organizacji z branży mięsnej wyrazili duże zaniepokojenie propozycjami zmian w unijnym rolnictwie, zawartymi w raporcie dialogu strategicznego UE. Dokument, który nie jest wiążącym aktem legislacyjnym, ma służyć przedstawieniu ...
2024-09-06 Food & drinks
Lidl Polska podsumowuje działalność w 2023 roku
Na 10,1 mld zł została oszacowana przez Deloitte wartość dodana wygenerowana przez Lidl Polska w 2023 roku. Sieć działa od 22 lat i jest 9. największą firmą w naszym kraju pod ...
2024-09-06 Soft drinks
firmy:
Lidl
Sokołów stworzył linię HIGH PROTEIN+
Białko to jeden z podstawowych składników odżywczych. Jego kluczową rolą jest funkcja budulcowa, również jeśli chodzi o mięśnie. Dlatego produkty wysokobiałkowe tak często pojawiają się w diecie sportowców. Ale znaczenie białka ...
2024-09-06 Food & drinks
firmy:
Sokołów
marki:
Sokołów
Sokołów stworzył linię HIGH PROTEIN+
×
[1]
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Lagardère Travel Retail wprowadza markę własną
Soft drinks
Browar Amber świętuje 30-lecie specjalnym piwem
Food & drinks
Wyrok TSUE daje nadzieje branży mięsnej
Food & drinks
Mann i Jimek w podroży Tyskim pociągiem
Soft drinks
Netto Polska ze zmianami w zespole zarządzającym
Soft drinks
Piwa Kalnapilis z tuszem THERMO na puszkach
Soft drinks
Rusza szósta edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
Soft drinks
Hiszpanie testują nowy bioplastik
Soft drinks
Lidl Polska z nagrodą Good Egg Award 2024
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA