KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Pogoda nie zaszkodziła reklamie lodów
Kiepska, letnia pogoda nie przeszkodziła producentom lodów w zwiększonej aktywności reklamowej. Łączny koszt telewizyjnych wydatków reklamowych (brutto wg cenników stacji) w pierwszym półroczu 2004 roku wyniósł prawie 45 mln PLN i ...
2004-07-14 Food & drinks
Hoop straci na zmianie przepisów
Hoop jest w stanie wykazać ponoszone koszty zatrudnienia osób niepełnosprawnych. W związku z tym zmiany w dofinansowaniu zakładów pracy chronionej wprowadzone od 1 maja nie będą dla spółki problemem - uważa ...
2004-07-14 Soft drinks
Ceny mięsa zrównały się z unijnymi
Minister finansów Andrzej Raczko poinformował, iż konsekwencją wejścia Polski do Unii Europejskiej był wzrost hurtowych cen mięsa. Osiągnęły one poziom równy cenom unijnym. Podobna sytuacja na rynku cenowym dotyczy również pozostałych ...
2004-07-14 Food & drinks
Prace nad sokiem z flawonoidami
W czasie produkcji dżemu lub soku może przepaść ponad połowa cennych związków. Jak je zachować? Nad tym właśnie pracuje prof. Oszmiański - wrocławski naukowiec, który bierze udział w wielkim międzynarodowym projekcie ...
2004-07-14 Soft drinks
Komisja Europejska zaskarży Szwecję
KE zaskarży Szwecję w Trybunale Sprawiedliwości UE za monopol państwowy, który zabrania osobom prywatnym importu alkoholu, np. przez internet lub bezpośrednio od producenta - poinformował we wtorek biuletyn parlamentarny w Sztokholmie. Komisja ...
2004-07-14 Food & drinks
Nowy gracz na polskim rynku soków
Jeden z największych producentów branży spożywczej w USA, Ocean Spray, chce za pośrednictwem firmy Emig powtórzyć sukces, jaki osiągnął w Wielkiej Brytanii. Dzięki swoim produktom z żurawiną przez 10 lat wywalczył ...
2004-07-13 Soft drinks
Nowy gracz na polskim rynku soków
×
poprzedni
następny
Udane półrocze Polmosu Białystok
W ciągu pierwszych 6 miesięcy tego roku producent alkoholu wygenerował ponad 530 mln PLN przychodu, a zysk brutto wyniósł ok. 42 mln PLN wobec odpowiednio 973,5 oraz 65,4 mln PLN wykazanych ...
2004-07-13 Food & drinks
Niemiecki producent coli chce podbić USA
Firma Lichtenauer Mineralquellen (Wschodnie Niemcy) liczy na wywalczenie mocnej pozycji na wymagającym rynku amerykańskim. Firma wybrała letni pokaz żywności odbywający się każdego roku w Nowym Jorku, do zaprezentowania swojego napoju o ...
2004-07-13 Soft drinks
Niemiecki producent coli chce podbić USA
×
Okocim w telewizji
1 lipca ruszyła nowa promocja Okocim MOCNE "Zasmakuj w mocnych wrażeniach". Akcja została przygotowana z myślą o mężczyznach, którzy kochają przygodę, szukają mocnych wrażeń i marzą o wyjątkowych przeżyciach. Promocję wspiera 30-sekundowy ...
2004-07-13 Food & drinks
Polskie owoce podbijają Unię
Co piąte jabłko sprzedane w tym roku w Unii Europejskiej będzie pochodziło z polskich sadów. Nikt we Wspólnocie nie jest w stanie zaoferować tańszych truskawek, porzeczek i malin. Rozpoczął się masowy ...
2004-07-13 Soft drinks
Zwolnienia w LU Polska
Jarosławska fabryka ciastek LU zwalnia całą załogę. Z zamiaru jej zakupu wycofała się spółka Lider Artur, zaś Dannone, właściciel LU, nie chce jej sprzedać spółce pracowniczej. Do końca 2006 r. Lider Artur ...
2004-07-13 Food & drinks
Zgierz broni zakazu handlu w niedzielę
Zgierz będzie bronił wprowadzonego u siebie zakazu handlu w niedzielę przed wojewódzkim sądem administracyjnym - postanowili wczoraj radni miasta. Wojewoda łódzki unieważnił 1 lipca zgierską uchwałę, twierdząc, że jest niezgodna z konstytucją ...
2004-07-13 Soft drinks
Polinord dwukrotnie zwiększy produkcję
Firma kontrolująca ok. 8% polskiego rynku przetwórstwa ryb, od niedawna połączona ze spółką Graal, zapowiedziała podwojenie produkcji. Niezbędne są do tego inwestycje w nowe urządzenia warte ok. 2 mln PLN. Zakupy ...
2004-07-13 Food & drinks
Rewe atakuje Moskwę
Niemiecka sieć handlowa poinformowała o planach ekspansji na rynku rosyjskim. W ich realizacji pomoże zawiązanie spółki joint venture (o nazwie Billa Russia) z moskiewską grupą handlową Marta. Szefowie obydwu firm podpisali ...
2004-07-13 Soft drinks
Linia do produkcji aseptycznych soków w Eckes Granini
Zainstalowanie nowej linii produkcyjnej ACF (Aseptic Cold Filling) w niemieckim zakładzie koncernu w Bad Fallingbostel całkowicie zmieni sposób działania firmy. Obecnie 60% soków spółki sprzedawanych na niemieckim rynku jest rozlewanych w ...
2004-07-12 Soft drinks
Składy celne - zagrożenie dla małych browarów
Obowiązujące od 1 maja zmiany w ustawie o akcyzie uderzają w małe i średnie browary, co grozi utratą kilkuset miejsc pracy - uważa prezes Stowarzyszenia Regionalnych Browarów Polskich, Andrzej Olkowski. Na mocy ...
2004-07-12 Food & drinks
Nowe prawo regulujące produkcję soków
Dzisiaj weszło w życie rozporządzenie w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie jakości handlowej soków i nektarów owocowych. Rynek, wart rocznie prawie 4 mld PLN jest polem coraz ostrzejszej rywalizacji. Konkurencja nie ...
2004-07-12 Soft drinks
Wycofanie polskiego mleka na Litwie
Z jednej z największych na Litwie sieci handlowej IKI wycofano mleko sprowadzane z polskich zakładów mleczarskich Rotr S.M. z Ryplina i Nowego Targu, gdyż opakowania nie były odpowiednio oznakowane. - Od 1 ...
2004-07-12 Food & drinks
Nie zawsze bezpieczna żywność ekologiczna
Sprzedawana w Polsce żywność ekologiczna nie jest bezpieczna - wynika z badań Inspekcji Handlowej, która w maju i czerwcu przeprowadziła kontrolę jakości produktów rolnictwa ekologicznego. Sprawdzono 211 placówek i ponad 2 tys ...
2004-07-12 Soft drinks
Wyższe podatki dla alkopopów
Napoje gazowane z dodatkiem alkoholu, sprzedawane w Niemczech, będą zawierać nalepkę "Nie podawać osobom poniżej 18 lat". Będą też opodatkowane od 80 do 90 centów za butelkę, w zależności od pojemności ...
2004-07-12 Food & drinks
[1]
2632
|
2633
|
2634
|
2635
|
2636
|
2637
|
2638
|
2639
|
2640
|
2641
|
2642
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA