KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Kubuś partnerem Runmageddon Kids
Marka Kubuś została partnerem popularnego biegu z przeszkodami, w którym biorą udział dzieci. Marka wspiera tegoroczne zmagania Runmageddon Kids aż w 11 lokalizacjach w Polsce. Kubuś po raz kolejny włącza ...
2022-06-23 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Kubuś Waterrr
,
Kubuś
Zakończyła się kampania promująca spożywanie pieczywa
Upowszechnienie wiedzy na temat pieczywa, propagowanie jego roli w codziennej diecie, a także obalenie najpopularniejszych mitów na temat wypieków sprzedawanych w sklepach wielkopowierzchniowych - to główne cele zrealizowane w ramach pierwszego ...
2022-06-23 Food & drinks
firmy:
19 Południk
,
Grandes Ideas
,
Pink Pepper Media
Johnnie Walker wprowadza kolekcjonerską butelkę
Marka whisky Johnnie Walker prezentuje nową, limitowaną edycję Johnnie Walker Black Label, zaprojektowaną przez polskiego artystę ulicznego i ilustratora, Alka Morawskiego, tworzącego pod pseudonimem Lis Kula. Design butelki to dzieło, inspirowane ...
2022-06-23 Food & drinks
firmy:
Diageo
marki:
Johnnie Walker
Johnnie Walker wprowadza kolekcjonerską butelkę
×
Żabka wprowadza limitowaną edycję herbat MISS TI
Oferta sieci Żabka wzbogaciła się o herbatki MISS TI, czyli napoje marki, którą stworzył muzyczny duet - raper Quebonafide oraz DJ i producent muzyczny Forxst. Matcha Latte i Milk Tea z ...
2022-06-23 Soft drinks
firmy:
Soti Natural
,
Żabka
marki:
Miss Ti
Czeka nas drastyczny wzrost cen pieczywa?
Branża producentów pieczywa jest jedną z podstawowych gałęzi przemysłu spożywczego, produkując artykuły pierwszej potrzeby. Według badań prowadzonych na przestrzeni ostatnich lat, 98% badanych zadeklarowało, że je pieczywo. Jednak od kilku miesięcy ...
2022-06-23 Food & drinks
Lubelska Cytrynówka w nowych smakach
Marka Lubelska (Stock Polska), która ma w portfolio Lubelską Cytrynówkę, czyli najczęściej wybierany produkt w całej kategorii alkoholi smakowych, rozszerzyła ofertę o dwie nowości - Cytrynówkę z maliną oraz Cytrynówkę z ...
2022-06-22 Soft drinks
firmy:
Stock Polska
marki:
Lubelska
Lubelska Cytrynówka w nowych smakach
×
Nowości w linii Tarczyński Exclusive
Firma Tarczyński poszerza bestsellerową linię Exclusive. Do oferty właśnie dołączyły kabanosy o smaku chilli & ser - wytrawna przekąska powstała z unikalnego połączenia obu tych smaków, jakiego na rynku jeszcze nie ...
2022-06-22 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Nowości w linii Tarczyński Exclusive
×
Sprzedaż detaliczna przestała rosnąć
GUS podał dynamikę sprzedaży detalicznej za maj 2002. W porównaniu z analogicznym miesiącem rok wcześniej wzrosła ona o 8,2%. Jednak już w porównaniu z kwietniem br. była niższa o 1,7% ...
2022-06-22 Soft drinks
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w maju 2022 r.
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w maju 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 13.5% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 9,1% w ...
2022-06-22 Soft drinks
Trzy nowe musztardy z linii Street Food
Firma Roleski zaprezentowała trzy nowe musztardy poszerzające ofertę linii Street Food. Wśród nowości znalazły się: Musztarda California Style Street Food, 210g Łagodna musztarda z nutką pomarańczy. Musztarda Roleski w stylu ...
2022-06-22 Food & drinks
firmy:
Roleski
marki:
Roleski
Trzy nowe musztardy z linii Street Food
×
poprzedni
następny
Żołądkowa Gorzka świętuje 200 lat receptury
200 lat temu w Kalendarzu Lubelskim została opublikowana receptura, na bazie której powstał jeden z najbardziej znanych polskich trunków - Żołądkowa Gorzka. Z tej okazji, Stock Polska wprowadza na rynek kolekcjonerską ...
2022-06-22 Food & drinks
firmy:
Stock Polska
marki:
Żołądkowa Gorzka
Żołądkowa Gorzka świętuje 200 lat receptury
×
Ranking popularności składników mineralnych
Magnez z zasięgiem wzmianek ponad 53 mln zajmuje pierwsze miejsce w rankingu popularności składników mineralnych wśród polskich internautów. Użytkownicy sieci najchętniej rozmawiają o nich na portalach i Facebooku, a także na ...
2022-06-22 Soft drinks
Postępowanie UOKiK przeciwko Agri Plus
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie przeciwko spółce Agri Plus - organizatorowi tuczu kontraktowego trzody chlewnej. Spółka pomniejsza wynagrodzenie należne rolnikom o kwotę pomocy publicznej udzielanej im za obniżone dochody osiągane ...
2022-06-22 Food & drinks
firmy:
Agri Plus
Polacy chcą, aby biznes działał w sposób zrównoważony
Trzy czwarte Polaków oczekuje od marek konkretnych działań w zakresie zrównoważonego rozwoju, a blisko jedna trzecia weryfikuje te inicjatywy - wynika z raportu "Green Mood" opracowanego przez firmę badawczą GfK ...
2022-06-22 Soft drinks
Drożejąca gorczyca podnosi ceny musztardy
Z powodu suszy, która nawiedziła Kanadę, znacznie zmniejszyła się ilość wyhodowanej gorczycy - podstawowego składnika musztardy. Północnoamerykański kraj jest drugim co do wielkości producentem gorczycy na świecie. W tym sezonie Kanada ...
2022-06-22 Food & drinks
Zmarł twórca firmy Tago
Zmarł Tadeusz Gołębiewski, właściciel sieci Hotele Gołębiewski oraz założyciel firmy Tago, produkującej ciastka i słodycze. Miał 79 lat. Tadeusz Gołębiewski obecność w biznesie rozpoczął ponad 50 lat temu, kiedy w ...
2022-06-22 Soft drinks
firmy:
Tago
marki:
Tago
Rockstar promuje się na Spotify
Marka napojów energetycznych Rockstar Energy Drink (PepsiCo) rozpoczęła kampanię, której częścią jest platforma muzyczna Spotify. Celem działań prowadzonych pod hasłem "Doładuj każdego siebie" jest budowanie świadomości marki. W ramach akcji planowana ...
2022-06-22 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Good Looking Studio
,
Httpool
,
OMD Media Direction
,
Przestrzeń
,
The Collective
marki:
Rockstar
Rockstar promuje się na Spotify
×
„Trzeźwo myślę” za kółkiem
Po raz szósty Carlsberg Polska inicjuje ogólnopolski program edukacyjno-społeczny "Trzeźwo myślę", promujący odpowiedzialną konsumpcję alkoholu. Ta edycja skupi się na temacie bezpieczeństwa za kierownicą. Mimo wysokiej świadomości Polaków na temat ...
2022-06-22 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
„Trzeźwo myślę” za kółkiem
×
Zupy kremy w portfolio JemyJemy
Firma Profi rozbudowuje ofertę marki JemyJemy, wprowadzając na rynek cztery nowe zupy kremy. To produkty bezmięsne i bezglutenowe, wpisujące się w aktualne trendy oraz potrzeby konsumentów poszukujących pełnowartościowych dań gotowych ...
2022-06-21 Food & drinks
firmy:
Profi
marki:
JemyJemy
Zupy kremy w portfolio JemyJemy
×
poprzedni
następny
Biedronka ma nowe pomysły na sezon wakacyjny
Sieć sklepów Biedronka przygotowała wiele letnich udogodnień dla klientów, nie tylko w nadmorskich miastach i kurortach. W lecie sieć Biedronka uruchamia wraz z Glovo punkty odbioru zamówień na plażach, a także ...
2022-06-21 Soft drinks
firmy:
Biedronka
[1]
229
|
230
|
231
|
232
|
233
|
234
|
235
|
236
|
237
|
238
|
239
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA