KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
OK Operator Kaucyjny ma zgodę na działalność
Operator systemu kaucyjnego o nazwie OK Operator Kaucyjny, czyli spółka akcyjna, której akcjonariuszami są Kaufland Polska, Lidl Polska oraz PreZero Polska otrzymała od Ministerstwa Klimatu i Środowiska zgodę na działalność. Jak ...
2024-07-22 Soft drinks
firmy:
Kaufland
,
Lidl
Heinz promuje ketchup bez dodatku cukru
Agencja Peppermint prowadzi kampanię promującą ketchup marki Heinz pod hasłem „Heinz Zero - dla tych, którzy nie potrzebują dodatkowego słodzenia”. Akcja skupia się na promocji jednego z produktów firmy, ketchupu Heinz ...
2024-07-22 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
,
Peppermint
marki:
Heinz
Heinz promuje ketchup bez dodatku cukru
×
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych w czerwcu
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w czerwcu 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 1,6% wyższa niż rok wcześniej, ale liczba transakcji spadła ...
2024-07-22 Soft drinks
Pan Łosoś z Alaski w wersji lodowej
2024 rok jest szczególny dla firmy Suempol, która obchodzi jubileusz 35-lecia swojej działalności. Aby podkreślić wyjątkowość tego okresu Suempol nawiązał współpracę z producentem lodów - Good Lood. Jej owocem jest lodowy ...
2024-07-22 Food & drinks
firmy:
Good Lood
,
Suempol
Pan Łosoś z Alaski w wersji lodowej
×
KNF nałożył wysoką karę na producenta piwa
Komisja Nadzoru Finansowego ukarała producenta piwa Perła – Browary Lubelskie karą pieniężną w wysokości 4 mln zł za naruszenie ustawy o ofercie. Spółka nie poinformowała KNF ani Przedsiębiorstwa Przemysłu Spożywczego "Pepees" ...
2024-07-22 Soft drinks
firmy:
Perła Browary Lubelskie
Sąd ogłosił upadłość Browaru Kościerzyna
Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ ogłosił upadłość Browaru Kościerzyna. Zakład, który działa od ponad 160 lat, został w ubiegłej dekadzie zrewitalizowany. Koszty tej inwestycji wyniosły 30 mln złotych. W kompleksie browaru znajdują się ...
2024-07-22 Soft drinks
firmy:
Browar Kościerzyna
KIG PR chce wyłączyć opakowania szklane zwrotne z systemu kaucyjnego
- System kaucyjny, którego uruchomienie planuje się na 1 stycznia 2025 roku będzie obejmował także zwrot butelek szklanych wielorazowego użytku o pojemności do półtora litra. Tymczasem dzisiejsze systemy ich obrotu i ...
2024-07-22 Soft drinks
Ruszyła budowa sklepu Lidl na Pol’and’Rock Festival
Ruszyła budowa wyjątkowego obiektu Lidl na terenie lotniska Czaplinek-Broczyno. Uczestnicy Pol'and'Rock Festival będą mogli kupić w nim niezbędne produkty już od 30 lipca. Na festiwalowiczów czekać będzie także specjalna strefa Lidl ...
2024-07-22 Soft drinks
firmy:
Lidl
Ruszyła budowa sklepu Lidl na Pol’and’Rock Festival
×
Biedronka wskazuje lodowe trendy
Z okazji przypadającego na 21 lipca Dnia Lodów sieć sklepów Biedronki stwierdziła, że Polacy w 2023 r. kupili o 13% więcej lodów niż rok wcześniej, najchętniej wybierają te na patyku lub ...
2024-07-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
PanParagon o popularności NoLo
Z roku na rok Polacy wydają na alkohol coraz więcej pieniędzy - wynika z analizy PanParagon. W ciągu pierwszych 6 miesięcy tego roku mediana wydatków na alkohol na jednym paragonie wynosiła ...
2024-07-19 Soft drinks
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
Marka Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zacznie się dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne ...
2024-07-19 Food & drinks
firmy:
Goodvalley
,
24/7Communication
,
Freundschaft
,
MediaHub
marki:
Dolina Dobra
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
×
Tullamore D.E.W.: w nowej odsłonie
Marka Tullamore D.E.W. prezentuje nowy design etykiety i butelki. Odświeżony wizerunek oddaje hołd niemal dwustuletniej historii produkcji whiskey w Irlandii. Nowa etykieta, ozdobiona wizerunkiem irlandzkiego wilczarza, przedstawia intensywne zielenie, oddając atmosferę ...
2024-07-19 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Tullamore
Tullamore D.E.W.: w nowej odsłonie
×
MKOl wzywany do zakończenia współpracy z markami słodzonych napojów
Czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. „Kick Big Soda Out of Sport” ...
2024-07-19 Soft drinks
Mlekpol promuje sery żółte
ONE House, agencja komunikacji marketingowej, realizuje ogólnopolską kampanię dla Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, koncentrującą się na szerokiej gamie serów żółtych. Działania, realizowane od lipca do końca października 2024 roku, mają na celu ...
2024-07-19 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
ONE House
Orlen szuka dostawców ciastek pod własną marką
Orlen ogłosił postępowanie na wybór dostawców, którzy będą producentami ciastek pod własną marką koncernu. Wśród produktów znajdują się m.in. ciastka kukurydziane typu crispy w mlecznej czekoladzie. Oferty można składać do 31 ...
2024-07-19 Food & drinks
firmy:
PKN Orlen
FoodCare na dłużej z Betclic 1 Liga
Foodcare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4Move. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz ...
2024-07-19 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
,
Ostromecko
,
4Move
Somersby zaprasza do Ogrodu Botanicznego w Kielcach
W ramach II edycji akcji „Zapylamy z pomocą” marki Somersby, otwiera się kolejna, miejska przestrzeń przyjazna zapylaczom. Spora porcja relaksu czeka na odwiedzających podczas eventu organizowanego 20 lipca w Ogrodzie Botanicznym ...
2024-07-19 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
marki:
Somersby
Nestle ogłasza przełomową metodę redukcji tłuszczu w składnikach mlecznych
Opracowywanie nowych, opartych na podstawach naukowych rozwiązań w celu zwiększenia wartości odżywczej, przystępności cenowej i zrównoważonego rozwoju produktów jest kluczowym celem Nestlé. Obejmuje to ograniczenie dodatku cukru, sodu i tłuszczów nasyconych ...
2024-07-18 Food & drinks
firmy:
Nestle
Nestle ogłasza przełomową metodę redukcji tłuszczu w składnikach mlecznych
×
Obniżenie stawek opłaty produktowej na szkło
Ministerstwo Klimatu i Środowiska zapowiada obniżenie stawek opłaty produktowej dla opakowań w systemie kaucyjnym. Nowe stawki będą uwzględniać masę opakowań, co ma uczynić opłatę bardziej realistyczną. W obecnym systemie stawki są ...
2024-07-18 Soft drinks
Mazurska Manufaktura rozwija piwną współpracę z Kauflandem
Mazurska Manufaktura rozwija współpracę z siecią Kaufland. W sklepach tej marki w całej Polsce pojawią się kolejne piwa z portfolio spółki, w tym takie marki, jak: Jurand, Odra oraz Profesja. Mazurska ...
2024-07-18 Soft drinks
firmy:
Kaufland
,
Mazurska Manufaktura
marki:
Odra
,
Jurand
,
Profesja
Mazurska Manufaktura rozwija piwną współpracę z Kauflandem
×
[1]
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|
32
|
33
|
34
|
35
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA