KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
MediaCom
Kamikaze
MyFood
Liczba wyszukanych artykułów: 4
Danio stawia na sztuczną inteligencję we współpracy z influencerami
Marka Danio rozpoczyna kampanię influencerską kremowych jogurtów pitnych. Do przygotowania kreacji użyto zaawansowanych technologii, takich jak CGI (Computer Generated Imagery) oraz AI (Artificial Intelligence), co pozwoliło stworzyć atrakcyjne treści. To kolejna ...
2024-06-10 Food & drinks
firmy:
Danone
,
Ekstrakt Studio
,
Feeders Agency
,
hoh
,
Kamikaze
,
MediaCom
marki:
Danio
Danio stawia na sztuczną inteligencję we współpracy z influencerami
×
poprzedni
następny
Danio promuje jogurt pitny
Z początkiem kwietnia wystartowała nowa kampania reklamowa Danio z portfolio Danone. Jej celem jest prezentacja tegorocznej nowości marki – kremowego jogurtu pitnego. Wielokanałowa komunikacja skierowana do grupy docelowej młodych dorosłych, obejmie ...
2024-04-04 Food & drinks
firmy:
Danone
,
Ekstrakt Studio
,
Feeders Agency
,
Kamikaze
,
MediaCom
marki:
Danio
Danio promuje jogurt pitny
×
poprzedni
następny
Kampania sieci stacji Shell
Shell Polska wystartowała z kampanią wizerunkowo-sprzedażową marki deli by Shell. Główna fala kampanii zaplanowana jest do końca marca, część działań będzie prowadzona przez cały rok. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Kamikaze ...
2020-02-18 Soft drinks
firmy:
Shell
,
Altavia Polska
,
Kamikaze
,
MediaCom
Kampania sieci stacji Shell
×
poprzedni
następny
DrWitt promuje się w placówkach medycznych
Pod hasłem "Inwestycja w zdrowie" rozpoczęła się kampania soków i napojów funkcjonalnych DrWitt (Agros-Nova). Kampania wspierająca nową linię soków i napojów marki wystartowała 1 lutego i potrwa półtora miesiąca. W ramach ...
2013-02-07 Soft drinks
firmy:
Agros-Nova
,
Kamikaze
,
MediaCom
marki:
DrWitt
DrWitt promuje się w placówkach medycznych
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [4]
działy
› promocje i PR [4]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Danone [2]
› Agros-Nova [1]
› Shell [1]
kategorie rynkowe
› mleko [2]
› napoje bezalkoholowe [1]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› Ekstrakt Studio [2]
› Feeders Agency [2]
› Altavia Polska [1]
› hoh [1]
marki
› Danio [2]
› DrWitt [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA