KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Opus B
słodycze i przekąski
MyFood
Liczba wyszukanych artykułów: 19
Nowe opakowania wafli Familijne
Marka Familijne (Colian) odświeża wizerunek wafli rodzinnych. Nowe opakowania zwracają uwagę uproszczonym logotypem, wizualizacjami smaku oraz charakterystycznym żółtym kolorem. Asortyment w nowych opakowaniach trafia do sprzedaży, powoli zastępując ofertę z poprzednim ...
2024-05-14 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Opus B
marki:
Wafle Familijne
Nowe opakowania wafli Familijne
×
poprzedni
następny
Wakacyjna loteria Wafli Familijne
Marka Familijne (Colian) oraz spółka Nofsza już pierwszego lipca 2022 roku rozpoczęły specjalną loterię. Na zwycięzców czekają dziesiątki tysięcy złotych, a nawet roczny zapas wafli. Udział w loterii jest prosty: ...
2022-07-11 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Eura 7
,
Nofsza
,
Opus B
marki:
Familijne
Wakacyjna loteria Wafli Familijne
×
Loteria „Mus je schrupać i wygrać” marki Familijne
Wystartowała wakacyjna loteria marki Familjne pod hasłem "Mus je schrupać i wygrać". Codziennie, do końca sierpnia, konsumenci mają szansę na wygraną pieniężną oraz upominki produktowe. Akcja jest szeroko wspierana w mediach ...
2021-07-08 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon Film
,
Opus B
marki:
Familijne
Loteria „Mus je schrupać i wygrać” marki Familijne
×
Familijne z nową komunikacją na outdoorze
Marka Familijne kontynuuje wątek rodzinnego poszukiwania wafelków w ramach kolejnej odsłony nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem "Mus je schrupać... zanim znikną!". Tym razem akcja przenosi się z domowego zacisza, znanego ze ...
2021-06-09 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon Film
,
Opus B
marki:
Familijne
Familijne z nową komunikacją na outdoorze
×
poprzedni
następny
Nowa komunikacja Wafli Familijnych
Pod hasłem "Mus je schrupać... zanim znikną!" marka Familijne wystartowała z nową platformą komunikacyjną, która w różnych odsłonach będzie towarzyszyć jej w całorocznych aktywacjach. Motywem przewodnim nowych spotów jest rodzinne poszukiwanie ...
2021-05-04 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Opus B
marki:
Familijne
Nowa komunikacja Wafli Familijnych
×
Sonko rozpoczyna kampanię wizerunkową
Pod hasłem "Sonko Uśmiecha Ci dzień" rozpoczęła się pierwsza w historii firmy Sonko kampania wizerunkowa, która podkreśla, że warto urozmaicić swoją dietę i sięgać po różnorodne produkty. Kampania pokazuje, jak ...
2021-04-08 Food & drinks
firmy:
Oshee
,
Lemon
,
Opus B
,
Partner of Promotion
,
Spark Foundry
marki:
Sonko
Złota Wiśnia Solidarności w nowej szacie graficznej
Wiśnie w likierze Solidarności zmieniły szatę graficzną opakowań. Teraz praliny Złota Wiśnia mają elegancki, czerwono-złoty design. Produkty w nowych opakowaniach są dostępne w sprzedaży od września. Złota Wiśnia Solidarności to ...
2019-09-04 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Opus B
marki:
Solidarność
Złota Wiśnia Solidarności w nowej szacie graficznej
×
poprzedni
następny
Delecta i Opus B razem przez kolejny rok
Po siedmiu latach współpracy marka Delecta zdecydowała o przedłużeniu kontraktu z agencją na kolejny rok. W ramach dalszej współpracy agencja będzie kontynuować kompleksową obsługę marki Delecta w obszarze digital. Zespół ...
2019-07-09 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
Opus B
marki:
Delecta
Delecta promuje święta pachnące piernikiem
Święta to czas spotkań z bliskimi, wokół choinki, a także w kuchni. Aby w tej ostatniej nie zabrakło aromatu korzennych przypraw, marka Delecta zachęca do własnoręcznego wypieku Pierniczków Z serca natury ...
2018-12-04 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
38 PR & Content Communication
,
Opus B
,
Starcom
marki:
Delecta
Opus B autorem opakowań marki Dobra Karma
Agencja Opus B Brand Design opracowała identyfikację wizualną oraz projekty graficzne etykiet nowej marki własnej Dobra Karma dla Żabka Polska. Dobra Karma to zimne przekąski, dostępne wyłącznie w lodówce, takie ...
2018-10-15 Food & drinks
firmy:
Żabka
,
Opus B
marki:
Dobra Karma
Opus B autorem opakowań marki Dobra Karma
×
poprzedni
następny
Delecta jesienią stawia na babeczki
Producent deserów, mieszanek, przypraw oraz dodatków do domowego wypieku ciast, promuje swoje sztandarowe, jesienne produkty - babeczki marchewkowe i dyniowe, do samodzielnego wypieku. Kampania promocyjna obejmuje emisję billboardów sponsorskich w telewizji ...
2018-10-02 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
38 PR & Content Communication
,
Opus B
,
Starcom
marki:
Delecta
Z serca natury do kuchni: kampania Delecta
Opus B przygotował najnowszą kampanię dla linii produktów "Z serca natury" marki Delecta. Marka stawia w niej na pokazanie naturalnego pochodzenia produktów. - Przedstawiamy dwa nakładające się na siebie światy ...
2018-09-25 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
Opus B
marki:
Delecta
Z serca natury do kuchni: kampania Delecta
×
„Powiedz to na słodko!” - nowa kampania marki Delecta
Agencja Opus B przygotowała kampanię "Powiedz to na słodko!" dla marki Delecta. Serię filmów, w których dzieci mówią o emocjach, rozpoczyna spot z okazji Dnia Babci i Dziadka. Sześcioro młodych ...
2018-01-15 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
Opus B
marki:
Delecta
Święta pełne emocji w kampanii Delecty
Marka z portfolio Bakalland rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową. Jak co roku, komunikuje konsumentom "przepis na niezapomniane święta", wypełnione emocjami, dzięki którym wypieki zawsze się udają a ich przygotowanie staje się przyjemnością ...
2017-11-20 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
Kolterman Media Communications
,
MullenLowe
,
Opus B
,
Starcom
marki:
Delecta
Święta pełne emocji w kampanii Delecty
×
Limitowana edycja marki Lion
Nestle wprowadziło na rynek pierwszą od 8 lat limitowaną edycję batona Lion - Lion Black White. Za projekt opakowania odpowiedzialna jest agencja Opus B. Celem zespołu Opus B Brand Design ...
2017-10-02 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Opus B
marki:
Lion
Limitowana edycja marki Lion
×
Opus B i Manhattan – razem w amerykańskim stylu
Zespół Brand Design Opus B stworzył kreację dla nowej linii lodów Manhattan - Specialities, produkowanych przez Froneri. Linia Manhattan American Specialities nawiązuje do znanych amerykańskich deserów. Projektanci zespołu Brand Design ...
2017-05-11 Food & drinks
firmy:
Froneri
,
Nestle
,
Opus B
marki:
Manhattan
Opus B i Manhattan – razem w amerykańskim stylu
×
Lodowy rożek Kaktus w nowym opakowaniu
Zespół Brand Design Opus B zaprojektował opakowanie dla najnowszego produktu Froneri - lodowego rożka Kaktus. Kaktus to marka, która już kilka lat temu zdobyła serca Polaków. Portfolio regularnie uzupełniane jest ...
2017-04-27 Food & drinks
firmy:
Froneri
,
Nestle
,
Opus B
marki:
Kaktus
,
Nestle
Lodowy rożek Kaktus w nowym opakowaniu
×
973 powody do spotkania z Lajkonikiem
Wystartowała kampania telewizyjna promująca nowy wizerunek Lajkonika - jednej z najpopularniejszych polskich marek słonych przekąsek. Za strategię, rebranding oraz koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada Opus B. - W 2015 ...
2016-03-31 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
Opus B
,
Starcom
marki:
Lajkonik
Milka znowu szuka najmilszego miasta
Mondelez Polska rozpoczyna II edycję ogólnopolskiej akcji "Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!". O tytuł Najmilszego Miasta w Polsce i nagrodę główną, wartą pół miliona złotych promocję zwycięskiego miasta, starać się ...
2014-04-25 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
Crispin Porter + Bogusky
,
Event Factory
,
Next
,
Opus B
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Milka
Milka znowu szuka najmilszego miasta
×
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [19]
działy
› promocje i PR [15]
› innowacje i nowości [9]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Bakalland [6]
› Colian [6]
› Nestle [3]
› Froneri [2]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [1]
› Mondelez Polska [1]
› Oshee [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [3]
› mleko [2]
› napoje bezalkoholowe [1]
› owoce i warzywa [1]
firmy marketingowe
› Kolterman Media Communications [4]
› Starcom [4]
› Initiative [3]
› 38 PR & Content Communication [2]
› Lemon Film [2]
› Carat [1]
› Crispin Porter + Bogusky [1]
› Eura 7 [1]
› Event Factory [1]
› Lemon [1]
› MullenLowe [1]
› Next [1]
› Nofsza [1]
› Partner of Promotion [1]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [1]
› Spark Foundry [1]
marki
› Delecta [6]
› Familijne [4]
› Dobra Karma [1]
› Kaktus [1]
› Lajkonik [1]
› Lion [1]
› Manhattan [1]
› Milka [1]
› Nestle [1]
› Solidarność [1]
› Sonko [1]
› Wafle Familijne [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA