KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Opus B
innowacje i nowości
MyFood
Liczba wyszukanych artykułów: 31
Nowe opakowania wafli Familijne
Marka Familijne (Colian) odświeża wizerunek wafli rodzinnych. Nowe opakowania zwracają uwagę uproszczonym logotypem, wizualizacjami smaku oraz charakterystycznym żółtym kolorem. Asortyment w nowych opakowaniach trafia do sprzedaży, powoli zastępując ofertę z poprzednim ...
2024-05-14 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Opus B
marki:
Wafle Familijne
Nowe opakowania wafli Familijne
×
poprzedni
następny
Pudliszki z wegańską linią dań gotowych
W ofercie marki Pudliszki pojawiła się nowość - dania warzywne. Linia obejmuje cztery w pełni roślinne propozycje pełne warzywnych składników: fasoli, ciecierzycy lub komosy ryżowej. Nowe produkty wyróżnia zielona nakrętka słoików ...
2021-09-14 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
,
Carat
,
Opus B
marki:
Pudliszki
Pudliszki z wegańską linią dań gotowych
×
poprzedni
następny
Złota Wiśnia Solidarności w nowej szacie graficznej
Wiśnie w likierze Solidarności zmieniły szatę graficzną opakowań. Teraz praliny Złota Wiśnia mają elegancki, czerwono-złoty design. Produkty w nowych opakowaniach są dostępne w sprzedaży od września. Złota Wiśnia Solidarności to ...
2019-09-04 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Opus B
marki:
Solidarność
Złota Wiśnia Solidarności w nowej szacie graficznej
×
poprzedni
następny
Startuje kampania soków Zimnotłoczonych
Wystartowała kampania najnowszego produktu Hortex - soków Zimnotłoczonych, która ukazuje całkowicie nowe oblicze marki. Wprowadzeniu na rynek nowego produktu w kategorii soków NFC towarzyszy komunikacja marketingowa zwiastująca nowy wizerunek marki oparty ...
2019-09-02 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Chimney
,
F11
,
MediaCom
,
Opus B
marki:
Hortex
Startuje kampania soków Zimnotłoczonych
×
poprzedni
następny
Soki Zimnotłoczone marki Hortex
Agencja Opus B Brand Design zaprojektowała opakowania dla nowej linii Soków Zimnotłoczonych Hortex. Opakowania wyróżnia minimalistyczna etykieta, z intensywnymi kolorami oraz wyrazistą typografią. Produkt dedykowany jest młodym kobietom. Dostępny w ...
2019-07-30 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Opus B
marki:
Hortex
Soki Zimnotłoczone marki Hortex
×
Opus B dla Kompanii Piwowarskiej
Zespół agencji Opus B Brand Design przygotował redesign marki Redd's. Minimalizm, przejrzystość i mocne kody kolorystyczne. Do tego charakterystyczna kreska ilustracji, abstrakcyjność zamiast dosłowności oraz zdecydowanie mniej motywów dekoracyjnych. To krótka ...
2019-03-06 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Opus B
marki:
Redd's
Opus B dla Kompanii Piwowarskiej
×
Egzotyczne smaki w linii piw Redd's
Rodzina owocowych smaków piwa Redd'sa już w marcu wzbogacona zostanie o egzotyczne Mango i Cytrynę. To pierwsza, ale nie ostatnia z niespodzianek, jakie dla miłośników marki przygotowała Kompania Piwowarska. - ...
2019-02-28 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Dynamo Film
,
GPD
,
Hand Made
,
Opus B
,
Zenith
marki:
Redd's
Egzotyczne smaki w linii piw Redd's
×
poprzedni
następny
Delecta rozgrzewa w ferie
Sanki, lepienie bałwana, rzucanie się śnieżkami - to tylko niektóre ze sposobów spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu w czasie ferii. Aby ochronić się przed przeziębieniem, marka Delecta zachęca do przygotowania ...
2019-01-08 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
38 PR & Content Communication
,
Opus B
,
Starcom
marki:
Delecta
Delecta rozgrzewa w ferie
×
Delecta promuje święta pachnące piernikiem
Święta to czas spotkań z bliskimi, wokół choinki, a także w kuchni. Aby w tej ostatniej nie zabrakło aromatu korzennych przypraw, marka Delecta zachęca do własnoręcznego wypieku Pierniczków Z serca natury ...
2018-12-04 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
38 PR & Content Communication
,
Opus B
,
Starcom
marki:
Delecta
Opus B autorem projektu opakowań makaronów Polmak
Agencja Opus B Brand Design stworzyła nową linię makaronów uniwersalnych Polmak, która obejmuje siedem rodzajów makaronów. Polmak TAK, JAK LUBIĘ to subbrand makaronów uniwersalnych, który powstał w odpowiedzi na potrzebę ...
2018-11-05 Food & drinks
firmy:
Pol-Mak
,
Opus B
marki:
Polmak
Opus B autorem projektu opakowań makaronów Polmak
×
Opus B autorem opakowań marki Dobra Karma
Agencja Opus B Brand Design opracowała identyfikację wizualną oraz projekty graficzne etykiet nowej marki własnej Dobra Karma dla Żabka Polska. Dobra Karma to zimne przekąski, dostępne wyłącznie w lodówce, takie ...
2018-10-15 Food & drinks
firmy:
Żabka
,
Opus B
marki:
Dobra Karma
Opus B autorem opakowań marki Dobra Karma
×
poprzedni
następny
Delecta jesienią stawia na babeczki
Producent deserów, mieszanek, przypraw oraz dodatków do domowego wypieku ciast, promuje swoje sztandarowe, jesienne produkty - babeczki marchewkowe i dyniowe, do samodzielnego wypieku. Kampania promocyjna obejmuje emisję billboardów sponsorskich w telewizji ...
2018-10-02 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
38 PR & Content Communication
,
Opus B
,
Starcom
marki:
Delecta
Winnica Mickiewiczów z nową identyfikacją
Polski rynek winiarski rozwija się bardzo dynamicznie. Dominujące dotychczas niewielkie winnice muszą mierzyć się z realiami sporej konkurencji. Samo robienie dobrego wina przestało wystarczać. Trzeba jeszcze umieć je opowiedzieć. Projektanci ...
2018-06-20 Food & drinks
firmy:
Mickiewicz Winnica Rodzinna
,
Opus B
marki:
Mickiewicz
Winnica Mickiewiczów z nową identyfikacją
×
Opus B kolejny raz dla marki Hochland
Opus B Brand Design zaprojektował linię opakowań dla kremowych serków Hochland. Celem projektantów było stworzenie nowego wizerunku kremowych serków marki, podkreślającego naturalność składników. - Postawiliśmy na naturalne wizualizacje produktu - ...
2017-11-17 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Opus B
marki:
Hochland
Opus B kolejny raz dla marki Hochland
×
Opus B Brand Design z trzema nagrodami Red Dot 2017
Jury wyłoniło tegorocznych laureatów największego na świecie i najbardziej cenionego konkursu w branży wzornictwa przemysłowego - Red Dot Design Concept. Projektanci Opus B Brand Design zdobyli dwie nagrody główne i wyróżnienie ...
2017-10-20 Soft drinks
firmy:
Opus B
marki:
Kwarta
Opus B Brand Design z trzema nagrodami Red Dot 2017
×
Opus B z nagrodą European Packaging Design Association
Branżowe nagrody EPDA Award Future Packaging 2017 zostały przyznane. Europejscy eksperci nagrodzili zespół Opus B Brand Design złotym i brązowym trofeum. W tym roku jury konkursu postawiło przed projektantami zadanie ...
2017-10-11 Soft drinks
firmy:
Opus B
marki:
Norr Sno
Opus B z nagrodą European Packaging Design Association
×
poprzedni
następny
Limitowana edycja marki Lion
Nestle wprowadziło na rynek pierwszą od 8 lat limitowaną edycję batona Lion - Lion Black White. Za projekt opakowania odpowiedzialna jest agencja Opus B. Celem zespołu Opus B Brand Design ...
2017-10-02 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Opus B
marki:
Lion
Limitowana edycja marki Lion
×
Carlsberg Polska wprowadza kolejną markę piwa
Polska spółka Grupy Carlsberg wprowadza na rynek markę piwa Żatecky Svetly Lezak. Piwo jest warzone według receptury opartej na unikalnym, aromatycznym chmielu żateckim, uprawianym od 650 lat w rejonie miasta Żateck ...
2017-07-14 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
,
Opus B
marki:
Żatecky Svetly Lezak
Carlsberg Polska wprowadza kolejną markę piwa
×
poprzedni
następny
Opus B i Manhattan – razem w amerykańskim stylu
Zespół Brand Design Opus B stworzył kreację dla nowej linii lodów Manhattan - Specialities, produkowanych przez Froneri. Linia Manhattan American Specialities nawiązuje do znanych amerykańskich deserów. Projektanci zespołu Brand Design ...
2017-05-11 Food & drinks
firmy:
Froneri
,
Nestle
,
Opus B
marki:
Manhattan
Opus B i Manhattan – razem w amerykańskim stylu
×
Opus B zdobywa The Dieline Award 2017
Koncept i projekty opakowań SLOW otrzymały brązowe trofeum The Dieline 2017 - w najbardziej prestiżowym konkursie branży opakowaniowej na świecie. SLOW to autorski projekt zespołu Brand Design Opus B, który w ...
2017-05-08 Soft drinks
firmy:
Opus B
marki:
Slow
Opus B zdobywa The Dieline Award 2017
×
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [31]
działy
› promocje i PR [15]
› handel [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Hortex [5]
› Hoop Polska [4]
› Bakalland [3]
› Nestle [3]
› Colian [2]
› Froneri [2]
› Kompania Piwowarska [2]
› Carlsberg [1]
› Hochland [1]
› Konspol [1]
› Kraft Heinz [1]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [1]
› Mickiewicz Winnica Rodzinna [1]
› Pol-Mak [1]
› Strauss Cafe Poland [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [9]
› napoje bezalkoholowe [8]
› alkohol [6]
› owoce i warzywa [4]
› inne produkty [4]
› mleko [3]
› mięso i ryby [1]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› Starcom [4]
› 38 PR & Content Communication [3]
› Hand Made [3]
› Carat [1]
› Chimney [1]
› Dynamo Film [1]
› F11 [1]
› GPD [1]
› Havas [1]
› MediaCom [1]
› More PR [1]
› OS3 [1]
› Zenith [1]
marki
› Hortex [5]
› Delecta [3]
› Hoop [3]
› Redd's [2]
› Dobra Karma [1]
› Hochland [1]
› Jupik [1]
› Kaktus [1]
› Konspol [1]
› Kwarta [1]
› Lajkonik [1]
› Lion [1]
› Manhattan [1]
› Mickiewicz [1]
› MK Cafe [1]
› Nestle [1]
› Norr Sno [1]
› Polmak [1]
› Pudliszki [1]
› Slow [1]
› Solidarność [1]
› Wafle Familijne [1]
› Żatecky Svetly Lezak [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA