KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Touch Ideas
promocje i PR
MyFood
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Żywiec wprowadza nową identyfikację wizualną
Rok 2023 ma być prawdziwym krokiem milowym dla marki Żywiec. Nadchodzące miesiące przyniosą szereg zmian i innowacji, a ich zwiastunem jest odświeżenie szaty graficznej wszystkich opakowań piwa. Zmiana opakowań produktów ...
2023-03-06 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Hope
,
Starcom
,
Touch Ideas
marki:
Żywiec
Żywiec wprowadza nową identyfikację wizualną
×
poprzedni
następny
Żywiec rozwija ofertę Lekkich Ż
Żywiec wprowadza nowości z linii Żywiec Jasne Lekkie, rozszerzając ofertę Lekkich Ż z owocową nutą. Na sklepowych półkach pojawiają się: Żywiec Lekki Oranż 4,5%, Żywiec Lekki Limonż 4,5% i bezalkoholowy Żywiec ...
2022-04-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Hope
,
Starcom
,
Touch Ideas
marki:
Żywiec
Żywiec rozwija ofertę Lekkich Ż
×
Van Pur promuje razowy kwas chlebowy
Firma Van Pur, która wprowadza na rynek razowy kwas chlebowy - naturalny napój gazowany na bazie zbóż z dodatkiem soków owocowych. Razowy kwas chlebowy Van Pur to lekko gazowany napój ...
2013-08-02 Soft drinks
firmy:
Van Pur
,
Human Ad
,
MediaCom
,
Touch Ideas
marki:
Razowy Kwas Chlebowy
Piwo Łomża Lemonowe wsparte kampanią
Rusza kampania promująca nowe piwo smakowe Łomża Lemonowe (Van Pur). Działania będą prowadzone w telewizji, radiu oraz internecie. Kampania promująca nowe piwo będzie realizowana do końca wakacji. Spoty reklamowe w ...
2013-05-22 Food & drinks
firmy:
Van Pur
,
MediaCom
,
PZL
,
Touch Ideas
marki:
Łomża
Piwo Łomża Lemonowe wsparte kampanią
×
poprzedni
następny
Van Pur promuje nowy napój
22 kwietnia rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek bezalkoholowy produkt - Podpiwek Jędrzej (Van Pur). Kampania reklamowa realizowana jest pod hasłem "Tradycyjnie zakręcony", które podkreśla charakterystyczną cechę brand hero marki ...
2013-04-30 Soft drinks
firmy:
Van Pur
,
Invitro
,
MediaCom
,
Touch Ideas
marki:
Podpiwek Jędrzej
Van Pur promuje nowy napój
×
Nowa kampania reklamowa piwa Łomża
5 marca emisje dwóch nowych spotów telewizyjnych rozpoczną tegoroczne działania reklamowe piwa Łomża. W kampanii wykorzystane będą ogólnopolskie stacje telewizyjne. Reklamy piwa Łomża będzie można zobaczyć także w popularnych kanałach informacyjnych ...
2012-03-06 Food & drinks
firmy:
Browar Łomża
,
Starlink
,
Testardo Gram
,
Touch Ideas
marki:
Łomża
Nowa kampania reklamowa piwa Łomża
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [6]
działy
› innowacje i nowości [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Van Pur [3]
› Grupa Żywiec [2]
› Browar Łomża [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [4]
› napoje bezalkoholowe [2]
firmy marketingowe
› MediaCom [3]
› 2012 [2]
› Feeders [2]
› Hope [2]
› Starcom [2]
› Human Ad [1]
› Invitro [1]
› PZL [1]
› Starlink [1]
› Testardo Gram [1]
marki
› Łomża [2]
› Żywiec [2]
› Podpiwek Jędrzej [1]
› Razowy Kwas Chlebowy [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA