KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Isobar
słodycze i przekąski
MyFood
Liczba wyszukanych artykułów: 10
BelVita Soft Bakes Filled nowość w dwóch smakach
Marka belVita (Mondelez Polska), rozszerza portfolio miękkich przekąsek o nowość z nadzieniem. BelVita Soft Bakes Filled dostępna jest z nadzieniem o smaku czekoladowym i truskawkowym. - Ubiegłoroczna nowość - BelVita ...
2019-04-09 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
AdValue
,
Big Picture
,
Isobar
,
Mindshare
marki:
belVita
BelVita Soft Bakes Filled nowość w dwóch smakach
×
poprzedni
następny
Lubisie promują prosty skład produktów
Marka Lubisie (Mondelez Polska) startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Na opakowaniach ciastek będzie znajdować się lupka z czytelnymi i intuicyjnymi piktogramami ...
2019-03-15 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Advalue
,
Big Picture
,
Isobar
,
Mindshare
marki:
Lubisie
Lubisie promują prosty skład produktów
×
Mateusz Gessler ambasadorem marki BelVita
Marka BelVita z portfolio Mondelez Polska rozpoczęła kampanię "Śniadania, że u la la". Ambasadorem marki został restaurator Mateusz Gessler. Producent ciastek rozszerza wieloletnią komunikację, która do tej pory koncentrowała się ...
2019-01-03 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
IQ Marketing
,
Isobar
,
Mindshare
marki:
belVita
Mateusz Gessler ambasadorem marki BelVita
×
Lubisie DUO z dwoma nadzieniami
Lubisie DUO (Mondelez Polska) to ciastko, które zostało wypełnione aż dwoma nadzieniami. Do wyboru jest wariant o smaku orzechów laskowych i czekolady lub wanilii i truskawek. Produkt nie zawiera barwników oraz ...
2018-09-20 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carat
,
Isobar
marki:
Lubisie
Lubisie DUO z dwoma nadzieniami
×
Miękkie ciastka śniadaniowe belVita
Oferta marki belVita (Mondelez Polska) poszerzyła się o nowe ciastka w dwóch wersjach smakowych. BelVita Soft Bakes to pierwsza na rynku miękka forma produktowa w segmencie ciastek pożywnych. Produkt jest ...
2018-03-12 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carat
,
Isobar
marki:
belVita
Miękkie ciastka śniadaniowe belVita
×
poprzedni
następny
Tic Tac Mixers ze wsparciem reklamowym
Koordynowany przez Vizeum Polska zespół złożony z ekspertów pracujących w ramach należących do Dentsu Aegis Network Polska agencji Vizeum, Isobar, Posterscope oraz iProspect odpowiada za przygotowanie kreacji na wszystkie kanały oraz ...
2017-06-20 Soft drinks
firmy:
Ferrero
,
iProspect
,
Isobar
,
Posterscope
,
Vizeum
,
VML
marki:
Tic Tac
Tic Tac Mixers ze wsparciem reklamowym
×
Vlogerzy podejmują wyzwanie Oreo
Wystartowała kampania promująca nowy wariant ciastek Oreo z podwójnym kremem. Działania reklamowe prowadzone są w internecie z udziałem popularnych vlogerów. W akcję włączyli się jak dotąd Abstrachuje i duet Szparagi ...
2016-05-18 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
Isobar
marki:
Oreo
Intersnack z kampanią chipsów Przysnacki
Firma Intersnack Poland prowadzi szeroko zakrojone działania internetowe dla marki Przysnacki obejmujące kampanię display, video oraz kampanię w social mediach. Idea kampanii nawiązuje do platformy komunikacyjnej marki Przysnacki - #DobreBoNasze ...
2015-07-27 Food & drinks
firmy:
Intersnack Poland
,
Aegis Media
,
Isobar
,
Vizeum
marki:
Przysnacki
Intersnack z kampanią chipsów Przysnacki
×
II edycja programu edukacyjno-profilaktycznego Wrigley
Po sukcesie ubiegłorocznej akcji „Chroń Dziecięce Uśmiechy”, firma Wrigley Poland i PCK ruszają z jej drugą edycją. Od września do końca lutego 2015 r. programem edukacyjnym zostanie objętych 50 tysięcy dzieci ...
2014-09-11 Food & drinks
firmy:
Wrigley
,
BBDO
,
Isobar
,
MediaCom
marki:
Orbit
Tic Tac z nową platformą komunikacji
Marka cukierków Tic Tac (Ferrero) uruchomi platformę What's Fresh Now? dostarczająca codzienną porcję informacji za pośrednictwem wielu różnych kanałów: serwisu internetowego, aplikacji mobilnej oraz na dynamicznie generowanych treściach na elektronicznych nośnikach ...
2014-05-29 Food & drinks
firmy:
Ferrero
,
Isobar
,
MSN.com
,
Vizeum
marki:
Tic Tac
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [10]
działy
› promocje i PR [9]
› innowacje i nowości [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Mondelez Polska [6]
› Ferrero [2]
› Intersnack Poland [1]
› Wrigley [1]
firmy marketingowe
› Big Picture [5]
› Carat [3]
› Mindshare [3]
› Vizeum [3]
› Advalue [1]
› AdValue [1]
› Aegis Media [1]
› BBDO [1]
› iProspect [1]
› IQ Marketing [1]
› MediaCom [1]
› MSN.com [1]
› Posterscope [1]
› VML [1]
marki
› belVita [3]
› Lubisie [2]
› Tic Tac [2]
› Orbit [1]
› Oreo [1]
› Przysnacki [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA