KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Lubię To
MyFood
Lubię To
Liczba wyszukanych artykułów: 34
Kampania lekko wytrawnego wariantu Redd's
Kompania Piwowarska rusza z działaniami promującymi Redd's Bianco - nową wersją piwa o lekko wytrawnym smaku winogron. Telewizyjna reklama Bianco, która swoją premierę miała 16 kwietnia, inspiruje do spędzania słonecznych ...
2018-04-17 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
Mango Design
,
Nairobia
,
Tailor Made PR
marki:
Redd's
Kampania lekko wytrawnego wariantu Redd's
×
poprzedni
następny
Książęce IPA promowane spotem TV
Książęce IPA, które dwa miesiące temu trafiło na rynek, w kwietniu pojawi się w kampanii telewizyjnej w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Pierwsze piwo w stylu IPA uwarzone przez piwowarów z ...
2018-04-04 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
Ogilvy & Mather
,
OTO Film
,
Zenith
marki:
Książęce
Książęce IPA promowane spotem TV
×
Wytrawny wariant w ofercie Redd's
Kompania Piwowarska wprowadza na rynek Redd's Bianco, czyli nowy wariant marki o lekko wytrawnym smaku winogron. Piwa smakowe firmy w tym sezonie będą promowane pod hasłem "Redd's. Inny niż inne" ...
2018-03-23 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
Mango Design
,
Nairobia
marki:
Redd's
Wytrawny wariant w ofercie Redd's
×
Muzyczna aktywacja i puszka Lecha
Marka Lech rozpoczyna wakacyjną akcję, której partnerem jest serwis streamingowy Spotify. "Graj o Spotify z Leszkiem" to szansa dla fanów muzyki na zdobycie abonamentów umożliwiających bezpłatne słuchanie utworów. Wystarczy użyć kodu ...
2017-06-05 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
Lubię To
,
Tailor Made PR
,
Televisor
,
Zenith
marki:
Lech
Muzyczna aktywacja i puszka Lecha
×
poprzedni
następny
Piwo Redd's w nowych opakowaniach
Żurawina, Malina z Granatem oraz Jabłko z Trawą Cytrynową - to warianty, które marka Redd's prezentuje w zmienionej postaci. W nadchodzącym sezonie te owocowe wariacje dostępne będą już nie w zielonych ...
2017-04-26 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
Lubię To
,
PZL
,
Tailor Made PR
,
Zenith
marki:
Redd's
Piwo Redd's w nowych opakowaniach
×
poprzedni
następny
Lech Lite debiutuje w sklepach
Kompania Piwowarska wprowadza na rynek piwo Lech Lite - lekki lager o niskiej zawartości alkoholu (3,5%). Dzięki chmieleniu na zimno chmielem Cascade, wykorzystywanym w piwach typu IPA i APA, wyróżnia się ...
2017-03-23 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
Dynamo Film
,
GPD
,
Lubię To
,
Tailor Made PR
marki:
Lech
Lech Lite debiutuje w sklepach
×
poprzedni
następny
Pilsner Urquell rozpoczyna kampanię „Wzór Piwnego Smaku”
Głównym elementem kampanii jest seria trzech filmów, w których o czeskim piwie opowiadają: prawdziwy barman, piwoznawca oraz miłośnik Pilsnera Urquella. Filmy podkreślają kluczowe atrybuty marki: autentyczność, rzemiosło, pasję, szacunek do tradycji ...
2017-03-10 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
Zenith
marki:
Pilsner Urquell
Kampania reklamowa Książęce Golden Ale
Od 4 lipca w największych stacjach telewizyjnych można obejrzeć spot piwa Książęce Golden Ale, w którym podkreślony został jego brytyjski charakter. W ramach kampanii reklamowej nowego piwa, zaplanowano także działania w ...
2016-07-13 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
Nairobia
,
Q&A Communications
,
Zenith
marki:
Książęce
Wakacyjna kampania marki Lech
6 czerwca wystartowała akcja skierowana zarówno do fanów muzyki jak i piłki nożnej. "GRASZ CZY GRASZ" to konkurs, w ramach którego na uczestników czekają atrakcyjne nagrody oraz możliwość połączenia dwóch pasji ...
2016-06-08 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
GPD
,
Lubię To
,
Tailor Made PR
marki:
Lech
Wakacyjna kampania marki Lech
×
Program grantów marki Lech dla polskich miast
Marka piwa Lech uruchomiła program społecznej odpowiedzialności biznesu o nazwie "Lechstarter". Przygotowano milion złotych na projekty, które mają zmienić wygląd i usprawnić funkcjonowanie polskich miast. Przyznanych zostanie 5 grantów o wartości ...
2016-03-11 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Afekt
,
Lubię To
,
Tailor Made PR
,
Zenith
marki:
Lech
Nowa odsłona promocji Nutelli
Dzięki promocji marki Nutella (Ferrero) konsumenci mają możliwość wyrażenia swoich uczuć lub powiedzenia czegoś miłego swoim bliskim poprzez zamówienie personalizowanych etykiet na słoiki. Aby otrzymać dedykowaną etykietę, konsumenci powinni kupić ...
2015-10-26 Food & drinks
firmy:
Ferrero
,
Erste liebe film
,
Lowe
,
Lubię To
,
Vizeum
marki:
Nutella
Jesienna kampania marki Książęce
Z nadejściem jesieni kolekcja Książęcego powiększa się o Burgundowe Trzy Słody. Jak smakuje sezonowy wariant, można dowiedzieć się z reklamy telewizyjnej, której premiera odbędzie się 19 października. Spot, który będzie ...
2015-10-16 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
MEC
,
Nairobia
,
OTO Film
,
Q&A Communications
marki:
Książęce
Wakacyjna kampania outdoorowa marki Grolsch
Od lipca można zobaczyć drugą odsłonę kampanii outdoorowej Za Grolsch Kultury. Plakaty prezentują znane dzieła malarskie, uzupełnione o humorystyczne slogany. Promują festiwale i crowdfoundingowy portal wspieramkulture.pl. Główną ideą działań Grolscha ...
2015-07-08 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
GPD
,
Lubię To
,
MEC
,
Tailor Made PR
marki:
Grolsch
Wakacyjna kampania outdoorowa marki Grolsch
×
Rusza kampania promująca Lecha Free
20 czerwca startuje nowa kampania promocyjna Lecha Free skierowana przede wszystkim do osób prowadzących aktywny tryb życia, które cenią sobie wolność i możliwość wyboru. Już w maju natomiast można spróbować ...
2015-06-11 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Afekt
,
GPD
,
Lubię To
,
Publicon
,
SiebertHead
marki:
Lech
Rusza kampania promująca Lecha Free
×
Konkurs konsumencki marki Lech
Leszek Chmielewski – brand hero marki piwa Lech Premium - podróżuje i inspiruje do działań, tym razem w konkursie „Leć za Leszkiem”. Do wygrania są vouchery na bilety lotnicze. Konkurs ...
2015-05-27 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
GPD
,
Lubię To
,
Publicon
marki:
Lech
Konkurs konsumencki marki Lech
×
Lodowa sauna w Afryce w reklamie Lecha
Nowa reklama piwa Lech (Kompania Piwowarska) pokazuje efekty wizyty Leszka Chmielewskiego w Afryce. Spot pokazuje, jak bohater marki zainspirował mieszkańców kontynentu do zbudowania lodowej sauny, żeby chłodzić się w czasie upałów ...
2015-05-19 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Afekt
,
GPD
,
Lubię To
,
MEC
,
Publicon
marki:
Lech
Kompania Piwowarska promuje nowy smak piwa Redd's
W nowej odsłonie kampanii reklamowej piwa Redd's pod hasłem „Piwo inne niż inne” promowana jest jego wersja smakowa Gruszka i Chili. Akcja spotu rozgrywa się w meksykańskim barze, gdzie wędrowny ...
2015-05-18 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
IQ Marketing
,
Lubię To
,
MEC
,
PZL
,
Tailor Made PR
marki:
Redd's
Bitwa mixów piwnych w kampanii marki Lech
W maju rozpoczęła się rywalizacja dwóch wariantów Lecha ICE - znanego konsumentom Lecha ICE Shandy oraz nowej pozycji na rynku – Lecha ICE Diesel, czyli mieszanki piwa z colą. Lech ...
2015-05-06 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Afekt
,
GPD
,
Lubię To
,
Mango Design
,
MEC
,
Publicon
marki:
Lech
Bitwa mixów piwnych w kampanii marki Lech
×
poprzedni
następny
Analiza smaku w reklamach marki Książęce
Rozpoczęła się pierwsza kampania piwa Książęce (Kompania Piwowarska) przygotowana przez agencję PZL. Akcja przebiega pod hasłem głównym marki: „Nie jedno do odkrycia”. Nowe spoty Książęcego pokazują, z czego składa się ...
2015-04-23 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
MEC
,
PZL
marki:
Książęce
Redd's wprowadza nowy produkt i zmienia opakowania
W połowie kwietnia piwo Redd's (Kompania Piwowarska) pojawiło się w sklepach w odmienionych opakowaniach i nowej kombinacji smakowej: Gruszka i chili. Zmianie wizerunku i wprowadzenie nowego wariantu towarzyszy kampania reklamowa „Piwo ...
2015-04-16 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
IQ Marketing
,
Lubię To
,
PZL
,
Tailor Made PR
marki:
Redd's
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [34]
działy
› promocje i PR [33]
› innowacje i nowości [11]
firmy produkcyjne i handlowe
› Kompania Piwowarska [29]
› Grupa Maspex [3]
› Ferrero [1]
› SABMiller [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [30]
› napoje bezalkoholowe [3]
› kawa i herbata [1]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› MEC [15]
› GPD [10]
› Tailor Made PR [10]
› Mango Design [6]
› Nairobia [6]
› Zenith [6]
› Afekt [5]
› Publicon [5]
› CzteryCzwarte Brand Design [4]
› IQ Marketing [4]
› PZL [4]
› Q&A Communications [4]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [4]
› OTO Film [3]
› S4 [2]
› DDB & Tribal [1]
› Dragon Rouge [1]
› Dynamo Film [1]
› Erste liebe film [1]
› Focus Advantage [1]
› G7 [1]
› Graffiti [1]
› Grey [1]
› Grupa 3 [1]
› Lemon Sky [1]
› Lowe [1]
› Mindshare [1]
› Ogilvy & Mather [1]
› Orka [1]
› Q&A Consulting [1]
› SiebertHead [1]
› TBWA [1]
› Televisor [1]
› Tequila [1]
› Vizeum [1]
marki
› Książęce [9]
› Lech [9]
› Redd's [7]
› Grolsch [2]
› Tiger [2]
› Dębowe [1]
› DecoMorreno [1]
› Nutella [1]
› Pilsner Urquell [1]
› Tyskie [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA