KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
AdComms Media
MyFood
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Hochland kontynuuje kampanię Almette
Firma Hochland kontynuuje kampanię "Almette z polskiego mleka i naturalnych składników". To druga odsłona kampanii rozpoczętej w pod koniec ubiegłego roku. Kampania będzie prowadzona do czerwca w kilku mediach równolegle: ...
2016-02-24 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
AdComms Media
,
Grasp
,
Marketing Group
,
Zenith
marki:
Almette
Hochland kontynuuje kampanię Almette
×
Degustacje plastrów Hochland w kinach
Firma Hochland rozpoczęła akcję degustacyjną obejmującą wszystkie kina sieci Multikino i Cinema City w Polsce, promującą plastry sera Hochland Na Gorąco! Na ekranach w bloku specjalnym przed wybranymi filmami emitowany ...
2016-02-05 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
AdComms Media
,
Grasp
,
Marketing Group
,
Zenith
marki:
Hochland
Wsparcie reklamowe nowych serów od Hochlandu
Firma Hochland rozpoczyna w styczniu kampanię promującą nowe plastry sera Hochland "Na gorąco!". Akcja obejmie działania reklamowe w telewizji, kinie, prasie, prasie fachowej, billboardach i wiatach przystankowych, Internecie oraz mediach społecznościowych ...
2016-01-08 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
AdComms Media
,
Grasp
,
Marketing Group
,
Zenith
marki:
Hochland
Niedługo początek kampanii serków Almette Fruit
W przyszłym miesiącu firma Hochland rozpocznie kampanię promującą linię słodkich serków Almette Fruit. Celem akcji jest inspiracja do nowych okazji konsumpcji, a także poinformowanie o nowym smaku w ofercie Almette Fruit ...
2015-01-14 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
AdComms Media
,
Grasp
,
Marketing Group
,
Zenith
marki:
Almette
Appetita partnerem akcji Weź się za wołowinę
Polscy konsumenci mało wiedzą o wołowinie, jej rodzajach i możliwościach wykorzystania. Z jednej strony postrzegają ją jako drogie mięso, a z drugiej błędnie kojarzą polską wołowinę z niską jakością, wybierając ...
2014-08-26 Food & drinks
firmy:
Colian
,
AdComms Media
,
Mediapolis Interactive
,
Nevada & Bloom
marki:
Appetita
Appetita partnerem akcji Weź się za wołowinę
×
Konkursy konsumenckie marki Almette
Hochland wystartował z dwoma konkursami pod hasłem "A jak Ciebie inspiruje Almette?". Celem kampanii jest zaangażowanie konsumentów i blogerów do tworzenia kulinarnych inspiracji Almette na różne okazje, aby pokazać, że Almette ...
2014-08-20 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
AdComms Media
,
Grasp
,
Marketing Group
marki:
Almette
Hochland promuje się na outdoorze
W lipcu Hochland wystartował z kampanią outdoorową SERdeczny z natury. Kampania OOH została zaplanowana przy użyciu dwóch form nośników reklamowych: tablic 6x3m oraz citylight 1,2x1,8m i jest realizowana na terenie Warszawy ...
2014-08-14 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
AdComms Media
,
Grasp
,
Marketing Group
marki:
Hochland
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [7]
działy
› promocje i PR [7]
firmy produkcyjne i handlowe
› Hochland [6]
› Colian [1]
kategorie rynkowe
› mleko [6]
› mięso i ryby [1]
firmy marketingowe
› Grasp [6]
› Marketing Group [6]
› Zenith [4]
› Mediapolis Interactive [1]
› Nevada & Bloom [1]
marki
› Almette [3]
› Hochland [3]
› Appetita [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA