KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
iProspect
MyFood
Liczba wyszukanych artykułów: 16
Mateusz Gessler promuje piwo 1664 Blanc
Rozpoczęła się kampania piwa 1664 Blanc, której twarzą jest znany kucharz Mateusz Gessler. Kampania ma podkreślać wyjątkowy charakter białego piwa 1664 Blanc, które łączy nuty smakowe delikatnej goryczki, cytrusów i subtelnych ...
2024-09-17 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
iProspect
,
Papaya Films
marki:
1664 Blanc
Somersby edukuje w serialu na temat pszczół
Wiktoria Gąsiewska, Klaudia Halejcio, Jasper Sołtysiewicz, Katarzyna Chojnacka, Maurycy Popiel, Mateusz Socha i Magda Gessler występują w serialu marki napoju piwnego Somersby „Pszczoły poza zasięgiem”. Serial jest emitowany na kanale YouTube ...
2024-07-23 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
Dentsu Aegis
,
iProspect
,
Propeller Film
,
Red8 Advertising
marki:
Somersby
Somersby edukuje w serialu na temat pszczół
×
Raffaello ma nową platformę komunikacyjną
Ruszyła nowa platforma komunikacyjna dla marki Raffaello. Reklama będzie emitowana nie tylko w Polsce, ale także na innych rynkach regionu CEE, m.in. w Czechach, Rumunii, Bułgarii, Estonii oraz na Litwie, Łotwie ...
2022-10-27 Food & drinks
firmy:
Ferrero
,
Dynamo
,
iProspect
marki:
Raffaello
„Promocje od pierwszej sztuki” w kampanii Aldi
Dewizą najnowszej kampanii reklamowej ALDI jest możliwie najniższa cena promocyjna już przy zakupie pierwszej sztuki dowolnego produktu z grupy artykułów spożywczych. Dyskonter postawił na czytelność i prostotę, gwarantując przy tym atrakcyjne ...
2022-05-11 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Carat
,
iProspect
,
Opus B
Aldi partnerem nowego programu kulinarnego
Pascal Brodnicki powraca po 7 latach do telewizji, żeby pomóc dzieciom w podziękowaniu ich idolom - trenerom sportowym, strażakom, opiekunom, dawcom szpiku. W ramach wdzięczności, wspólnie przygotują dla nich wielką niespodziankę ...
2022-04-12 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Carat
,
iProspect
Świąteczna odsłona kampanii sieci sklepów Aldi
W te święta ALDI ma to COŚ - świątecznego i magicznego dla swoich klientów - pod takim hasłem wystartowała kolejna odsłona kampanii Aldi, budująca wizerunek sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze ...
2021-11-30 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Carat
,
iProspect
,
Opus B
Pierwsza w historii ALDI reklama telewizyjna
Pod hasłem "ALDI ma to COŚ" wystartowała najnowsza kampania sieci Aldi. Jej celem jest umocnienie wizerunku sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze znajdzie się coś świeżego, coś w super cenie, coś ...
2021-11-08 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Carat
,
iProspect
,
Opus B
Pierwsza w historii ALDI reklama telewizyjna
×
poprzedni
następny
Aldi startuje z pierwszą loterią dla klientów
Pod hasłem "1001 powodów, by wygrać" rusza pierwsza w historii Aldi w Polsce loteria konsumencka. Wśród nagród znajdują się między innymi campervan Ford Nugget i roczne pensje w wysokości 60 tys ...
2021-04-30 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Carat
,
iProspect
,
Smolar
Aldi startuje z pierwszą loterią dla klientów
×
Influencerki w wielkanocnej kampanii Aldi
Święta z jajem - pod takim hasłem rusza wielkanocna akcja Aldi będąca częścią kampanii 1001 powodów, by wpaść do Aldi, w którą oprócz Klubu Komediowego zaangażowane zostały także znane influencerki ...
2021-03-18 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
ANDO
,
Carat
,
iProspect
,
Scholz & Friends
,
The Digitals
Kampania Aldi „Mamy święta i mamy siebie”
Sieć sklepów Aldi startuje ze swoją pierwszą w Polsce kampanią świąteczną skierowaną do rodzin. Jej motywem przewodnim są zabawne opowieści mam o przedświątecznych perypetiach i niespodziewanych sytuacjach, w których rozwiązaniu pomaga ...
2020-11-16 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Carat
,
iProspect
,
Scholz & Friends
,
The Digitals
Kampania Aldi „Mamy święta i mamy siebie”
×
Kupony za zakup MK Cafe
Ruszyła kampania marki MK Cafe (Strauss Cafe Poland), wspierająca komunikację aktywacji konsumenckiej, w ramach której klienci za zakupione kawy mogą odbierać kupony rabatowe do kina lub na zakupy. Akcję prowadzoną ...
2018-03-30 Soft drinks
firmy:
Strauss Cafe Poland
,
Brand Place
,
GPD
,
iProspect
,
New Age Media
,
OMD Media Direction
marki:
MK Cafe
Tic Tac Mixers ze wsparciem reklamowym
Koordynowany przez Vizeum Polska zespół złożony z ekspertów pracujących w ramach należących do Dentsu Aegis Network Polska agencji Vizeum, Isobar, Posterscope oraz iProspect odpowiada za przygotowanie kreacji na wszystkie kanały oraz ...
2017-06-20 Soft drinks
firmy:
Ferrero
,
iProspect
,
Isobar
,
Posterscope
,
Vizeum
,
VML
marki:
Tic Tac
Tic Tac Mixers ze wsparciem reklamowym
×
Zott zachęca do projektowania Jogobelli
Marka Jogobella - lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce organizuje konkurs, w którym konsumenci mogą zaprojektować nowe opakowania butelek Jogobella. Jogurty Jogobella w butelce dostępne są w sześciu smakach: ...
2016-05-23 Food & drinks
firmy:
Zott
,
Amnet
,
Carat
,
iProspect
,
Lubię To
marki:
Jogobella
Zott zachęca do projektowania Jogobelli
×
Lurpak wzywa amatorów gotowania do improwizacji
Marka Lurpak zachęca konsumentów do eksperymentowania w kuchni i zabawy smakami. Od 6 maja w stacji Kuchnia+ emitowany będzie program kulinarny "Akcja improwizacja". W każdym odcinku prowadząca Monika Dąbrowska wyzwie na ...
2016-05-05 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Amnet
,
Carat
,
iProspect
,
Lubię To
,
W&K London
marki:
Lurpak
Zott wprowadza na rynek nowy produkt śniadaniowy
W ofercie marki Jogobella - lidera na rynku jogurtów owocowych w Polsce - pojawił się nowy, śniadaniowy produkt: Jogobella Breakfast. Launch nowego produktu wspierany jest silną kampanią reklamową. Jogobella Breakfast ...
2016-01-15 Food & drinks
firmy:
Zott
,
Amnet
,
Carat
,
iProspect
,
Lubię To
,
Pahnke
marki:
Jogobella
Zott wprowadza na rynek nowy produkt śniadaniowy
×
Blogerzy w kampanii serów Castello
Trwa internetowa kampania reklamowa serów Castello (Arla Foods) oparta o content marketing. Głównym elementem kampanii jest nowo powstała strona serycastello.pl. Zamieszczono tam wiele pomysłów, porad i inspiracji dla miłośników serów ...
2014-11-07 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
iProspect
marki:
Castello
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [16]
działy
› promocje i PR [16]
› handel [7]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Aldi [7]
› Arla Foods [2]
› Carlsberg [2]
› Ferrero [2]
› Zott [2]
› Strauss Cafe Poland [1]
kategorie rynkowe
› mleko [3]
› alkohol [2]
› słodycze i przekąski [2]
› kawa i herbata [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Carat [11]
› Amnet [3]
› Lubię To [3]
› Opus B [3]
› Scholz & Friends [2]
› The Digitals [2]
› ANDO [1]
› Brand Place [1]
› Dentsu Aegis [1]
› Dynamo [1]
› GPD [1]
› Isobar [1]
› New Age Media [1]
› OMD Media Direction [1]
› Pahnke [1]
› Papaya Films [1]
› Posterscope [1]
› Propeller Film [1]
› Red8 Advertising [1]
› Smolar [1]
› Vizeum [1]
› VML [1]
› W&K London [1]
marki
› Jogobella [2]
› 1664 Blanc [1]
› Castello [1]
› Lurpak [1]
› MK Cafe [1]
› Raffaello [1]
› Somersby [1]
› Tic Tac [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA