KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
The Media Insight
MyFood
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Kaufland rozpoczyna świętowanie 20. urodzin
Firma Kaufland działa na polskim rynku od 20 lat. Sieć otwiera obchody jubileuszu kampanią "20 lat idę tam, gdzie wszystko mam". W spocie otwierającym kampanię zaprezentowano najważniejsze wydarzenia z życia ...
2021-09-10 Soft drinks
firmy:
Kaufland
,
Feel Movie
,
Huta 19
,
The Media Insight
Rusza ogólnopolska kampania marki herbaty Akbar
Niepowtarzalny i wyjątkowy smak cejlońskich herbat będzie głównym wątkiem startującej w połowie stycznia ogólnopolskiej kampanii reklamowej marki Akbar. Hasłem przewodnim akcji jest "Jakość gwarantowana cejlońskim lwem". Za działania marketingowe realizowane ...
2017-01-13 Soft drinks
firmy:
Akbar Brothers
,
Levant
,
The Media Insight
,
V&P
marki:
Akbar
Rusza ogólnopolska kampania marki herbaty Akbar
×
Levant Foods promuje herbaty Ahmad Tea London
Prawdziwa dama i prawdziwy dżentelmen - to bohaterowie najnowszej kampanii promującej herbatę Ahmad Tea London firmy Levant Foods - jej dystrybutora w Polsce. Kampania wystartowała 11 listopada i jest prowadzona głównie ...
2016-11-16 Food & drinks
firmy:
Levant
,
The Media Insight
,
V&P
marki:
Ahmad Tea
Levant Foods promuje herbaty Ahmad Tea London
×
poprzedni
następny
Nowa kampania Ahmad Tea
Ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Ahmad Tea London. Marka angielskiej herbaty promowana jest online. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy The Media Insight. Kolejna odsłona kampanii wizerunkowej herbat ...
2015-03-30 Soft drinks
firmy:
Levant
,
The Media Insight
marki:
Ahmad Tea
Ruszyła kampania marki Ahmad Tea London
Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa herbaty Ahmad Tea London (dystrybuowanej w Polsce przez Levant). Działania realizowane są w internecie. 30-sekundowy spot wizerunkowy emitowany jest m.in. w serwisach VoD, na YouTube ...
2014-12-18 Soft drinks
firmy:
Levant
,
Bravo Production
,
Mindshare
,
The Media Insight
marki:
Ahmad Tea
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› promocje i PR [5]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Levant [4]
› Akbar Brothers [1]
› Kaufland [1]
kategorie rynkowe
› kawa i herbata [4]
firmy marketingowe
› V&P [2]
› Bravo Production [1]
› Feel Movie [1]
› Huta 19 [1]
› Mindshare [1]
marki
› Ahmad Tea [3]
› Akbar [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA