KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Deloitte Digital
MyFood
Liczba wyszukanych artykułów: 20
Kampania Mirindy „Za dobre, by wybrać”
Kampania marki pod hasłem "Za dobre, by wybrać" wspiera wprowadzenie na rynek dwóch nowych smaków Mirindy - mandarynki oraz o smaku czerwonej pomarańczy. W ubiegłych edycjach kampanii Mirindy konsumenci mogli ...
2018-07-04 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Mirinda
Kampania Mirindy „Za dobre, by wybrać”
×
PepsiCo promuje wersje smakowe Pepsi
Rozpoczęła się kampania promująca dwie wersje smakowe napoju Pepsi: Wild Cherry i Lime. Reklamy pokazują, jak bohaterowie dzięki napojowi przełamują rutynę - podają Wirtualne Media. Filmy reklamowe kończą się prezentacją ...
2018-01-25 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
,
Questia
,
VML
marki:
Pepsi
Deloitte Digital pracuje dla marki Lay's
Polski oddział Deloitte Digital wygrał przetarg na obsługę projektu dla marki Lay's. Od października 2017 r. agencja pracowała nad przygotowaniem materiałów do kampanii digital, bazujących na stworzonym wcześniej, regionalnym koncepcie kreatywnym ...
2018-01-18 Food & drinks
firmy:
PepsiCo
,
Deloitte Digital
marki:
Lay's
Łomża miodowe w nowej butelce
Firma Van Pur zmienia szatę graficzną wariantu smakowego Łomża Miodowe. Zmiana ma na celu odświeżenie i nadanie spójnego charakteru opakowań Łomży. Za działania komunikacyjno-marketingowe odpowiada Deloitte Digital, a za nową szatę ...
2017-10-16 Food & drinks
firmy:
Van Pur
,
Deloitte Digital
,
Invitro
,
MediaCom
,
Wilk Studio
marki:
Łomża
Łomża miodowe w nowej butelce
×
Pepsi podsumowuje „Wyzwanie smaku”
Od pierwszej edycji "Wyzwania smaku Pepsi" w 2013 r. w akcji wzięło udział ponad pół miliona osób. W rozpoczętej kampanii marka podsumowuje wydarzenie i dziękuje jego uczestnikom. W ramach akcji ...
2017-09-04 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Pepsi
Kampania "Bitwa Smaku" marki Mirinda
Trwa nowa kampania napoju marki Mirinda "Bitwa Smaku". Aktywacja polega na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który wejdzie do stałej sprzedaży. Do współpracy zaproszono youtuberów - Ravgora ...
2017-07-10 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Mirinda
Kampania "Bitwa Smaku" marki Mirinda
×
Internetowa komunikacja marki Mirinda
Rozpoczęła się nowa komunikacja marki Mirinda (PepsiCo) pod hasłem "Smakuj życie z Agą Grzelak". Agencja Deloitte Digital odpowiada za koordynację projektu w internecie. Współpraca przewiduje realizację dwunastu filmów, w których ...
2017-06-30 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Deloitte Digital
marki:
Mirinda
Internetowa komunikacja marki Mirinda
×
Dwugłowy sprzedawca w kampanii Mirindy
Mirinda, marka napojów gazowanych z portfolio PepsiCo, wprowadza na rynek 2 nowe smaki: arbuzowy i ananasowy. Kampania zachęca do spróbowania obu i głosowania na ten, który powinien zostać na dłużej ...
2017-06-13 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Mirinda
Kuba Błaszczykowski twarzą promocji Pepsi i Lay's
13 marca rozpoczęła się promocja konsumencka marek Pepsi i Lay's pod nazwą "Kibice wygrywają pierwsi". - Zazwyczaj kibice oglądając zmagania swoich ulubionych drużyn piłkarskich z niecierpliwością czekają na ich wygraną ...
2017-03-15 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
,
VML
marki:
Lay's
,
Pepsi
Kuba Błaszczykowski twarzą promocji Pepsi i Lay's
×
Deloitte Digital zwycięzcą przetargu PepsiCo
Koncern PepsiCo rozstrzygnął przetarg na pomysł kreatywny oraz wdrożenie działań digitalowych dla marki przekąsek Star. Deloitte Digital została wyłoniona spośród innych zaproszonych do przetargu agencji. Agencja będzie odpowiadać za wdrożenie ...
2017-02-27 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Deloitte Digital
marki:
Star Chips
Zimowa kampania marki Pepsi
Rozpoczęła się nowa zimowa kampania reklamowa napoju Pepsi, realizowana pod hasłem "Zima jest chwilą. Chwytaj ją!". Spot pokazuje grupę znajomych, którzy wspólnie jadą w góry, żeby pojeździć na nartach i ...
2017-01-05 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
,
Partner of Promotion
marki:
Pepsi
Zimowa edycja Wyzwania Smaku Pepsi
Rusza pierwsza zimowa edycja Wyzwania Smaku Pepsi - kampanii, w której konsumenci odkrywają, który napój typu cola bardziej im smakuje. Dotychczas akcje te zawsze odbywały się w miesiącach letnich. Mechanizm ...
2016-11-10 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
Ewesa
,
OMD Media Direction
,
Partner of Promotion
marki:
Pepsi
Zimowa edycja Wyzwania Smaku Pepsi
×
Mirinda zakończyła test nowych smaków
Deloitte Digital przygotowała dla marki Mirinda (PepsiCo) projekt zwieńczający kilkumiesięczną akcję, która miała na celu zachęcić konsumentów do wybrania jednego z dwóch nowych smaków Mirindy. Konsumenci wybrali smak gruszki i ...
2016-08-19 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
Ewesa
,
Papaya Films
marki:
Mirinda
Akcja „Wyzwanie Smaku Pepsi” w nowej formule
Akcja "Wyzwanie Smaku Pepsi" zyskała w tym roku nową formułę. Ekipy promocyjne, organizujące testy smaku Pepsi i drugiego napoju typu cola, docierają tym razem do wybranych grup, zdefiniowanych według bardzo różnych ...
2016-08-05 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
Ewesa
,
OMD Media Direction
marki:
Pepsi
Wakacyjna kampania Pepsi
Rozpoczęła się wakacyjna kampania reklamowa marki Pepsi, obejmująca m.in. kolejną odsłonę akcji konsumenckiej "Wyzwanie smaku". Akcja obejmuje cykl eventów, podczas których wszyscy mogą wziąć udział w tzw. ślepym teście smaku Pepsi ...
2016-07-20 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Pepsi
,
Coca-Cola
Jose Mourinho promuje Lipton Ice Tea także w Polsce
Ruszyła polska odsłona kampanii Lipton Ice Tea (PepsiCo) z udziałem jej nowego ambasadora - trenera piłkarskiego Jose Mourinho. Spot pokazuje, jak Jose Mourinho po meczu w upalny dzień jest w ...
2016-06-02 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Deloitte Digital
,
MediaCom
marki:
Lipton Ice Tea
Deloitte Digital stworzyła eko-grę dla PepsiCo
Up Up Hippo to niekomercyjna gra mobilna i edukacyjne narzędzie w walce o czystą Ziemię. Aby w nią zagrać potrzebna jest pusta, plastikowa butelka. Zgniatając ją, gracz steruje główną postacią gry ...
2016-05-18 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Deloitte Digital
Deloitte Digital stworzyła eko-grę dla PepsiCo
×
poprzedni
następny
Aktywacja dla Mirindy z udziałem influencerów
PepsiCo i agencja Deloitte Digital CE rozpoczęły kampanię internetową dla marki Mirinda. Aktywacja polegać będzie na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który od sierpnia wejdzie do stałej ...
2016-05-11 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
marki:
Mirinda
Aktywacja dla Mirindy z udziałem influencerów
×
Niepowtarzalne chwile w kampanii Pepsi
Ruszył nowy cykl kampanii reklamowych Pepsi pokazujący niepowtarzalne momenty z życia różnych osób. W Polsce akcja jest prowadzona pod hasłem "Życie jest chwilą. Żyj". Kampania jest adaptacją globalnej komunikacji zaplanowanej na ...
2016-01-27 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Pepsi
Deloitte Digital rozpoczyna działalność w Polsce
Globalna agencja interaktywno-konsultingowa Deloitte Digital, należąca do firmy doradczej Deloitte, rozpoczyna działalność na rynku środkowoeuropejskim. Zaczyna od akwizycji polskiej agencji Digital One. Nowy podmiot łączy kompetencje marketingowe i kreatywne Digital ...
2015-10-22 Soft drinks
firmy:
Deloitte
,
Deloitte Digital
,
Digital One
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [20]
działy
› promocje i PR [19]
› innowacje i nowości [4]
› zagranica [2]
› badania [1]
› akwizycje i fuzje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› PepsiCo [18]
› Coca-Cola [1]
› Van Pur [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [16]
› słodycze i przekąski [3]
› alkohol [1]
firmy marketingowe
› BBDO [13]
› OMD Media Direction [11]
› Ewesa [3]
› MediaCom [2]
› Partner of Promotion [2]
› Questia [2]
› VML [2]
› Deloitte [1]
› Digital One [1]
› Invitro [1]
› Papaya Films [1]
› Pink Pepper Media [1]
› Wilk Studio [1]
marki
› Pepsi [8]
› Mirinda [6]
› Lay's [2]
› Coca-Cola [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Łomża [1]
› Star Chips [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA