KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Spark Foundry
MyFood
Performics
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Vito Bambino w kampanii marki Oreo
„Daj się zakręcić” to hasło nowej kampanii ciastek Oreo zrealizowanej przez brandy Publicis Groupe Poland, która ruszyła 1 lipca. Ambasadorem marki został Vito Bambino. Kampania jest lokalną odsłoną globalnej platformy Oreo ...
2024-07-02 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Papaya Films
,
Performics
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Vito Bambino w kampanii marki Oreo
×
Jubileuszowa kampania Żabki
W październiku 2023 r. Żabka obchodzi 25-lecie obecności na rynku. Z tej okazji przygotowała specjalną kampanię informacyjno-wizerunkową poświęconą franczyzie pt. „Masz to jak... w Żabce!”. W komunikacji wykorzystane zostały zróżnicowane kanały ...
2023-10-17 Soft drinks
firmy:
Żabka
,
Garden of Words
,
Performics
,
Spark Foundry
Crunchips Nachos rusza z kampanią launchową
Marka Crunchips ruszyła z kampanią promującą nowość produktową - Crunchips Nachos w trzech wariantach smakowych: chili, ser żółty i barbecue. Kampania jest osadzona w kanale digital i kieruje do marketplace ...
2022-05-23 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
GPD
,
Liquid Thread
,
Performics
,
Spark Foundry
marki:
Crunchips
Crunchips wspiera relaunch marki
Marka Crunchips, należąca do firmy Lorenz, wystartowała z kampanią wizerunkową "Crunchokazje", w której możemy zobaczyć nowe opakowania chipsów ze zmienionym logo. Pozycjonowanie oraz główne hasło marki "Jest Crunchips, jest impreza!" pozostaje ...
2021-10-19 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
GPD
,
Liquid Thread
,
Performics
,
Spark Foundry
marki:
Crunchips
Crunchips wspiera relaunch marki
×
poprzedni
następny
BEL Polska z kampanią serków Kiri
"Dziel się życzliwością" to kampania digitalowa serków topionych Kiri, produkowanych przez BEL Polska. Kampania obejmuje krótkie spoty wideo, które podkreślają zalety przekąsek marki Kiri, stworzonych ze świeżego mleka i śmietanki ...
2021-09-08 Food & drinks
firmy:
Bel Polska
,
Graf
,
Performics
,
Spark Foundry
marki:
Kiri
Crunchips WOW – nowość w trzech smakach
Wystartowała kampania nowych Crunchips WOW (Bahlsen), falistych chipsów o smakach: Jalapenio&Cheese Inferno, Paprika&Cream Pleasure oraz Wasabi&Cream Dream. Materiały video są emitowane w telewizji, kinach oraz w serwisach VOD. Spoty podkreślają ...
2019-10-11 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
Just
,
Liquid Thread
,
Performics
,
Spark Foundry
marki:
Crunchips
Crunchips WOW – nowość w trzech smakach
×
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [6]
działy
› promocje i PR [6]
› innowacje i nowości [1]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lorenz-Bahlsen Snack World [3]
› Bel Polska [1]
› Mondelez Polska [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [4]
› mleko [1]
firmy marketingowe
› Performics [6]
› Liquid Thread [3]
› GPD [2]
› Garden of Words [1]
› Graf [1]
› Just [1]
› Papaya Films [1]
› Publicis [1]
marki
› Crunchips [3]
› Kiri [1]
› Oreo [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA