KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Przestrzeń
napoje bezalkoholowe
MyFood
Liczba wyszukanych artykułów: 15
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy
Marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg zmian. 19 kwietnia wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe warianty smakowe. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę ...
2024-04-24 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Prism Studio
,
Przestrzeń
,
Zenith
marki:
Hardmade
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy
×
Wystartowała ogólnopolska kampania BOBO FRUT
Ruszyła ogólnopolska kampania marki BOBO FRUT mająca na celu komunikację nowego pozycjonowania marki. To kolejny, po wprowadzonej w czerwcu nowej identyfikacji wizualnej opakowań, etap zaplanowanych w tym roku zmian. Autorem kampanii ...
2023-08-17 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Chimney
,
Film Produkcja
,
Przestrzeń
,
Universal McCann
marki:
BoboFrut
BOBO FRUT ma nową identyfikację wizualną
Nadchodzące miesiące przyniosą szereg zmian dla marki BOBO FRUT. Przygotowane zostało nowe pozycjonowanie oraz strategia komunikacji marki. Wchodząca na rynek nowa identyfikacja wizualna opakowań to pierwszy etap zmian. BOBO FRUT to ...
2023-06-26 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
,
Wyraz
marki:
BoboFrut
BOBO FRUT ma nową identyfikację wizualną
×
Rockstar promuje się na Spotify
Marka napojów energetycznych Rockstar Energy Drink (PepsiCo) rozpoczęła kampanię, której częścią jest platforma muzyczna Spotify. Celem działań prowadzonych pod hasłem "Doładuj każdego siebie" jest budowanie świadomości marki. W ramach akcji planowana ...
2022-06-22 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Good Looking Studio
,
Httpool
,
OMD Media Direction
,
Przestrzeń
,
The Collective
marki:
Rockstar
Rockstar promuje się na Spotify
×
Nałęczowianka poszerza portfolio o nowe warianty 1 L
Niegazowana naturalna woda mineralna Nałęczowianka w butelce 1 L to jeden z najczęściej wybieranych produktów w ofercie marki. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, marka wprowadza dwa nowe warianty tego formatu: gazowany ...
2021-07-20 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
,
UM Thrive
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka poszerza portfolio o nowe warianty 1 L
×
poprzedni
następny
Nałęczowianka z pełnym portfolio butek z rPET
Po wprowadzeniu butelek wykonanych w 50% z PET z recyklingu dla swoich dwóch najbardziej popularnych pojemności 1 L i 1,5 L, producent wody mineralnej Nałęczowianka poszerza swoje portfolio o kolejne tego ...
2021-05-04 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Artcore
,
Chimney
,
Przestrzeń
,
UM Thrive
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka z pełnym portfolio butek z rPET
×
Marka Rockstar z nowym pozycjonowaniem
Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 r. dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią. Obejmuje ona nowe pozycjonowanie oraz wzornictwo opakowań. Hasło "Rockstar. Przejmij scenę" ...
2021-04-21 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
OMD Media Direction
,
Przestrzeń
,
Questia Communications
marki:
Rockstar
Marka Rockstar z nowym pozycjonowaniem
×
poprzedni
następny
Przestrzeń wygrywa obsługę marki Rockstar
Agencja wybrana została na drodze przetargu i odpowiadać będzie za całościową obsługę marki w digitalu w 2021 roku. Punktem wyjścia prac będzie globalna idea marki, którą Przestrzeń dostosuje do polskiego ...
2021-03-02 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Przestrzeń
marki:
Rockstar
„Siła pragnienia” w kampanii Nałęczowianki
Marka wody mineralnej rusza z nową kampanią promującą swój skład mineralny. Kampania, która kontynuuje pozycjonowanie oparte na wewnętrznym pragnieniu, wprowadzone przez markę w ubiegłym roku, rusza w październiku i obejmuje działania ...
2020-10-13 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Chimney
,
Papaya Films
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
Kolejna odsłona kampanii Nałęczowianki
Nałęczowianka wystartowała z nową odsłoną idei "Miej w sobie pragnienie". Kampania nie tylko kontynuuje pozycjonowanie wprowadzone w zeszłym roku, ale również podkreśla walory produktu - kompozycję minerałów z samego serca Nałęczowa ...
2020-10-02 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
Kolejna odsłona kampanii Nałęczowianki
×
Kolejny wariant Nałęczowianki w butelce z recyklingu
Nałęczowianka w butelce 1,5 L, wykonanej w 50% z PET z recyklingu (rPET), jest już dostępna w sieci Biedronka. Równolegle Nestle Waters intensyfikuje działania edukacyjne, popularyzujące odpowiednią segregację butelek PET i ...
2020-06-10 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Artcore
,
Chimney
,
Przestrzeń
,
UM
marki:
Nałęczowianka
Kolejny wariant Nałęczowianki w butelce z recyklingu
×
poprzedni
następny
NAŁ BIO – nowość w segmencie napojów to go
Producent marki Nałęczowianka wprowadza do oferty napój NAŁ BIO w dwóch wariantach smakowych i butelce o poręcznej pojemności. Dzięki zawartości naturalnych aromatów i cukru trzcinowego, niskiej kaloryczności oraz czystemu składowi produkt ...
2020-04-30 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
,
UM
marki:
Nałęczowianka
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji - taki ma być odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa. Marka zdecydowała się na zmiany, które mają ją wyróżnić na sklepowych półkach ...
2019-02-18 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
×
poprzedni
następny
Nałęczowianka wprowadza nowe opakowania
Spółka Nestle Waters zaprezentowała nowe opakowania naturalnej wody mineralnej marki Nałęczowianka. Głównym elementem etykiety jest napis NAŁ, na którym znajduje się rok 1817 oznaczający uruchomienie uzdrowiska w Nałęczowie, a także ...
2019-02-11 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka wprowadza nowe opakowania
×
poprzedni
następny
Przestrzeń wygrywa przetarg na obsługę Nałęczowianki
Agencja Przestrzeń wygrała przetarg na agencję leadującą na marce Nałęczowianka (Nestle). Agencja będzie odpowiedzialna za wypracowanie nowej big idei dla marki na najbliższe lata oraz kampanii ATL, a także za prowadzenie ...
2018-09-11 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [15]
działy
› promocje i PR [14]
› innowacje i nowości [9]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [11]
› PepsiCo [3]
› Kompania Piwowarska [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [1]
› owoce i warzywa [1]
firmy marketingowe
› Chimney [4]
› Artcore [2]
› MEC [2]
› OMD Media Direction [2]
› UM [2]
› UM Thrive [2]
› Film Produkcja [1]
› Good Looking Studio [1]
› Httpool [1]
› Papaya Films [1]
› Prism Studio [1]
› Questia Communications [1]
› The Collective [1]
› Universal McCann [1]
› Wyraz [1]
› Zenith [1]
marki
› Nałęczowianka [9]
› Rockstar [3]
› BoboFrut [2]
› Hardmade [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA