KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Global Shopper Marketing
innowacje i nowości
MyFood
Liczba wyszukanych artykułów: 10
Specjal startuje z kampanią „Dumni z Północy”
Historie Północy i marki Specjal są ze sobą nierozerwalnie związane. W tym sezonie marka ponownie odnosi się do swoich północnych korzeni w kampanii „Dumni z Północy”. W jej ramach na sklepowych ...
2024-08-12 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Global Shopper Marketing
marki:
Specjal
Specjal startuje z kampanią „Dumni z Północy”
×
Desperados dokłada nowości do portfolio
Marka piwa Desperados prezentuje zaskakujące nowości na ten sezon. Do sieci sklepów Żabka trafią Desperados Fire, Desperados Ice i Desperados Nocturno. Odświeżeniu uległ smak i opakowania piwa Desperados Melon Cooler. Dodatkowo ...
2024-04-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Grupa Żywiec
,
Żabka
,
Artegence
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
marki:
Desperados
Desperados dokłada nowości do portfolio
×
poprzedni
następny
Limitowana edycja opakowań marki Tatra
Agencja GlobalSM wygrała przetarg na zaprojektowanie limitowanej edycji opakowań piwa Tatra. Głównym celem działań było zaprezentowanie koncepcji, która wpisuje się w DNA marki, a także odpowiada na potrzeby grupy odbiorczej. W ...
2023-09-07 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Global Shopper Marketing
marki:
Tatra
Limitowana edycja opakowań marki Tatra
×
Piwa Królewskie z wizerunkami zawodników Legii
Królewskie, marka piwa obecna w Warszawie i na Mazowszu, wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. „Królewski skład” to osiem puszek – każda z unikatowym wzorem przedstawiającym zawodników Legii Warszawa. To kolejna ...
2023-09-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Global Shopper Marketing
marki:
Królewskie
Piwa Królewskie z wizerunkami zawodników Legii
×
Piwo o smaku mrożonej kawy od Warki
Marka z portfolio Grupy Żywiec wprowadza kolejną innowację w tym sezonie - Warkę 0.0% Ice Coffee, czyli piwo bezalkoholowe o smaku mrożonej kawy. Produkt dostępny jest już na rynku w dwóch ...
2023-03-01 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Piwo o smaku mrożonej kawy od Warki
×
poprzedni
następny
Warka tworzy nową kategorię rynkową
Warka (Grupa Żywiec) wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to mix Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa ...
2023-02-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Grupa Żywiec
,
2012
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Warka tworzy nową kategorię rynkową
×
poprzedni
następny
Tatra z nową platformą komunikacji
Marka piwna Tatra zmienia wszystkie dotychczasowe elementy marketingowe marki: od pozycjonowania, po komunikację oraz opakowania. Startująca właśnie kampania pod hasłem "Tatry się należą" jest największym i najsilniejszym działaniem marki od lat ...
2022-01-17 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
CPC Brand Consultants
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
Global Shopper Marketing
,
Opus Film
,
Starcom
marki:
Tatra
Żywiec Jasne Lekkie
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy coraz częściej poszukują lżejszych i mniej goryczkowych piw, marka Żywiec wprowadziła na rynek nowego lagera - Żywiec Jasne Lekkie 4,5%. Segment piw premium w Polsce ...
2021-03-30 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
marki:
Żywiec
Żywiec Jasne Lekkie
×
poprzedni
następny
Warka w nowych opakowaniach
Marka piwa Warka od grudnia tego roku dostępna będzie w nowej szacie graficznej opakowań. Wygląd nowych opakowań odpowiada na zmiany zachodzące w preferencjach konsumentów. - Połączenie tradycyjnych elementów marki z ...
2020-12-21 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
BNA
,
Global Shopper Marketing
marki:
Warka
Warka w nowych opakowaniach
×
poprzedni
następny
Pierwsza w historii edycja limitowana marki Tatra
Tatra, jedna z największych marek piwnych na polskim rynku, wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. Zmianie opakowań towarzyszyć będzie kampania telewizyjna oraz działania w Internecie i w punktach sprzedaży. Marka ...
2020-09-14 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Global Shopper Marketing
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Opus Film
,
Starcom
,
Wilk Studio
marki:
Tatra
Pierwsza w historii edycja limitowana marki Tatra
×
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [10]
działy
› promocje i PR [6]
› badania [1]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [10]
› Biedronka [2]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [10]
› napoje bezalkoholowe [2]
firmy marketingowe
› Starcom [5]
› 2012 [4]
› Hope [4]
› Opus Film [2]
› Twin [2]
› Artegence [1]
› BNA [1]
› CPC Brand Consultants [1]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› Feeders [1]
› Golden Submarine [1]
› Heart & Brain [1]
› Wilk Studio [1]
marki
› Tatra [3]
› Warka [3]
› Desperados [1]
› Królewskie [1]
› Specjal [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA