KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
MyFood
Starcom
Liczba wyszukanych artykułów: 140
Warka Energy z innowacyjnym FOOH
Warka Energy powstała z myślą o młodych dorosłych. To także do nich skierowane są działania komunikacyjne marki, która jest wszędzie tam, gdzie dorośli przedstawiciele Gen Z. Tym razem Warka Energy sięgnęła ...
2024-08-23 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
,
Watchout
marki:
Warka
Warka Energy z innowacyjnym FOOH
×
poprzedni
następny
Startuje kampania „Kapsel pasuje!”
Hasełka trafione w punkt w towarzystwie chwili orzeźwienia to to, za co tysiące konsumentów pokochało napoje marki Tymbark. W najnowszej kampanii „Kapsel pasuje!” hasełka spod kapsla przemawiają głosami znanych gwiazd. Kontekstowe hasełka ...
2024-07-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Startuje kampania „Kapsel pasuje!”
×
Rodowita rusza z nową kampanią promocyjną
Marka naturalnej wody mineralnej Rodowita z Roztocza otwiera sezon nową kampanią marketingową: „Rodowita. Odkryj swoją prawdziwą naturę”. Nowa komunikacja ilustruje wielowymiarowość natury ludzkiej i inspiruje do życia w zgodzie ze swoim ...
2024-06-07 Soft drinks
firmy:
Rodowita z Roztocza
,
Dynamo
,
Havas
,
Havas PR
,
Starcom
marki:
Rodowita
Rusza energetyczna kampania Warki Energy
Warka Energy to napój energetyczny który powstał z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowana jest najnowsza kampania marki. W serii krótkich spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y. Motywem ...
2024-05-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Cream
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Studio Głośno
,
Twin
,
Watchout
marki:
Warka
Tymbark promuje linię napojów gazowanych
Nowa, owocowa kampania Tymbarku rusza z komunikacją pełną akcji, dynamiki i bąbelków! Oparta na autorskiej piosence „W tym jest GAZZZZZ!” współgra z przekazem wizualnym, tworząc orzeźwiający kontent. Intensywnie produktowy przekaz zachęca ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark promuje linię napojów gazowanych
×
Tymbark Just Plants w nowej recepturze
Ruszyła kampania reklamowa Tymbark Just Plants. Teraz napoje roślinne od Tymbarku dostępne są w nowej recepturze. Prosty skład na bazie polskiego owsa, z dodatkiem wapnia i wit. B12 i D, bez ...
2024-04-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Publicis
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark Just Plants w nowej recepturze
×
Tymbark Vitamini w kampanii „Łap polską marchew!”
Tymbark ruszył z nową odsłoną kampanii produktów z linii Vitamini. „Łap polską marchew!” brzmi hasło przewodnie komunikacji podkreślającej benefity jakie płyną z bogatych w beta-karoten soków producenta. Już teraz na sklepowych ...
2024-03-21 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
,
Trzask
,
Well Rounded Design
marki:
Tymbark
Tymbark Vitamini w kampanii „Łap polską marchew!”
×
poprzedni
następny
„Pijesz owoc, pijesz porcję” od Tymbarku
Moc przekazu w 4 słowach. „Pijesz owoc, pijesz porcję” - czyli kontynuacja kampanii Tymbarku. Marka przypomina, że szklanka soku Tymbark jest równoznaczna z 1 z 5 porcji owoców i warzyw jakie ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Publicis
,
Starcom
„Pijesz owoc, pijesz porcję” od Tymbarku
×
Odkryj świat dinozaurów z Kubusiem
Na nowych naklejkach pod etykietami soków Kubuś pojawiły się dinozaury. W nowej akcji, prócz tematycznych naklejek, marka przygotowała loterię, w której na zwycięzców czeka ponad 1000 nagród. Nowe naklejki oraz limitowane ...
2024-01-22 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Smolar
,
Starcom
marki:
Kubuś
Odkryj świat dinozaurów z Kubusiem
×
Ruszyła świąteczna loteria marki Tymbark
Marka Tymbark uruchomiła właśnie ogólnopolską loterię konsumencką pod hasłem: DAJ COŚ OD SIEBIE – GRAJ, POMAGAJ I WYGRYWAJ! Mechanizm loterii jest prosty. Wystarczy kupić minimum 2 dowolne produkty Tymbark, zachować dowód ...
2023-11-29 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Gratifica
,
Publicis
,
Starcom
,
Videomill
marki:
Tymbark
Ruszyła świąteczna loteria marki Tymbark
×
Tymbark rozpoczyna nową kampanię soków
Najnowsza kampania soków Tymbark, to nie tylko prezentacja bogatego portfolio marki, ale przede wszystkim prosty i czytelny przekaz - Pijesz owoc, pijesz porcję. Rytmicznie powtarzające się motto podkreśla, że szklanka soku ...
2023-11-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Publicis
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark rozpoczyna nową kampanię soków
×
Kolejna odsłona kampanii linii Tymbark Just Plants
Rusza kolejna kampania napojów roślinnych Tymbark Just Plants. Komunikacja skupia się na zaprezentowaniu bogatej oraz wszechstronnej oferty produktowej marki. Kremowe, o prostym składzie, są alternatywą dla mleka oraz pozycją wyróżniającą się ...
2023-10-24 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
DDOB
,
Publicis
,
Starcom
marki:
Tymbark
Kolejna odsłona kampanii linii Tymbark Just Plants
×
Nowa reinterpretacja „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”
Marka Tymbark przedstawia najnowszy teledysk do utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”. Hit Skaldów, został tym razem przearanżowany przez takie gwiazdy muzyki jak Brodka, Król, Igo oraz Miuosh. Najnowsza ...
2023-08-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
DDB & Tribal
,
Hope
,
Juice
,
LensThat
,
Moon Films
,
NAV Agency
,
Starcom
,
Televisor
marki:
Tymbark
Nowa reinterpretacja „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”
×
poprzedni
następny
Aktywacja „Pod kapslem wszystko mi gra!”
„Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” to jedna z najpopularniejszych piosenek o miłości w Polsce. Od lat jest także kojarzona z marką Tymbark, która po raz kolejny postanowiła nawiązać współpracę ...
2023-07-21 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
DDB & Tribal
,
Hope
,
Juice
,
Moon Films
,
NAV Agency
,
Starcom
,
Televisor
marki:
Tymbark
Kubuś Waterrr na Roblox
Kubuś Waterrr otwiera swój wirtualny świat na Roblox - 3 krainy i ponad 200 nagród do wygrania. Już od 19 czerwca, gracze będą mogli zanurzyć się w Rajskej Głębinie, rywalizować w ...
2023-06-20 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Game Changer
,
OS3
,
Starcom
marki:
Kubuś Waterrr
Kubuś Waterrr na Roblox
×
Kubuś przypomina o nawodnieniu
Kampania „WATERRR – NAWADNIA” przypomina o systematycznym uzupełnianiu płynów, zwłaszcza wśród dzieci. Woda smakowa Waterrr to produkt bez dodatku cukru z zawartością soku owocowego. - Kampania marki Kubuś „WATERRR - NAWADNIA” ...
2023-06-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
,
Xantus
marki:
Kubuś Waterrr
Kubuś przypomina o nawodnieniu
×
Rusza międzynarodowa kampania Nestea
Marka napojów Nestea rozpoczyna kampanię pod hasłem „Nestea przyciąga radość”. Nowa komunikacja brandu ma oderwać ludzi ludzi od codziennego pośpiechu, pozwalając im na beztroską chwilę pełną radości. - Motyw przewodni międzynarodowej ...
2023-06-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
DDOB
,
Moon Films
,
Publicis
,
Starcom
,
Xantus
marki:
Nestea
Rusza międzynarodowa kampania Nestea
×
Desperados startuje z orzeźwiającą kampanią
W ramach kampanii „Bierz, co chcesz” marka Desperados promuje piwo bezalkoholowe Desperados Lemon 0.0%. Dodatkowo wciąż trwa największa w historii loteria Desperadosa. W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów, którzy wciąż poszukują nowych ...
2023-06-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Artegence
,
Boomerang
,
G3
,
Hope
,
Starcom
marki:
Desperados
Desperados startuje z orzeźwiającą kampanią
×
Wiosenna odsłona kampanii „TymbarkuJEMY”
Wystartowała wiosenno-letnia odsłona kampanii telewizyjnej promującej napoje Tymbark. W nowym spocie marka podkreśla, że okazji do tymbarkowania, czyli spędzania czasu przy wspólnym posiłku, na świeżym powietrzu, jest jeszcze więcej. - Wiosna ...
2023-05-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Publicis
,
Starcom
marki:
Tymbark
Wiosenna odsłona kampanii „TymbarkuJEMY”
×
Rusza kampania dla Tymbark Just Plants
Startuje kampania wspierająca wprowadzenie nowości marki Tymbark: napojów roślinnych Just Plants. Działania skupiają się na zaprezentowaniu bogatej oferty produktów oraz wskazaniu ich zalet: kremowości, smaku, i prostego składu, które wyróżniają je ...
2023-05-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
DDOB
,
Publicis
,
Starcom
,
Streetcom
marki:
Tymbark
Rusza kampania dla Tymbark Just Plants
×
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
[7]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [11]
› kiedykolwiek [140]
działy
› promocje i PR [137]
› innowacje i nowości [21]
› zagranica [5]
› badania [3]
› handel [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [88]
› Tymbark [41]
› Coca-Cola [30]
› Grupa Żywiec [19]
› Biedronka [2]
› Rodowita z Roztocza [2]
› Kompania Piwowarska [1]
› Lidl [1]
› Nativiana Roztocze [1]
› PepsiCo [1]
› Ustronianka [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [17]
› owoce i warzywa [9]
› inne produkty [3]
firmy marketingowe
› Starcom [140]
› BrainBox [32]
› McCann [19]
› K2 [17]
› Publicis [17]
› Brasil [15]
› Hope [15]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [12]
› Twin [9]
› 2012 [8]
› Bardzo [8]
› Smolar [8]
› Havas [7]
› Next [6]
› Videomill [6]
› Televisor [5]
› Dotpartners [4]
› Edelman Polska [4]
› Euro RSCG [4]
› Film Produkcja [4]
› LVOV [4]
› Moon Films [4]
› Trzask [4]
› DDB & Tribal [3]
› DDOB [3]
› Fortis [3]
› Global Shopper Marketing [3]
› Hypercrew [3]
› Just [3]
› Opus Film [3]
› Roots [3]
› Xantus [3]
› Artegence [2]
› Brave [2]
› G3 [2]
› Grey [2]
› Heads Advertising [2]
› Juice [2]
› MDI [2]
› Men at Work [2]
› NAV Agency [2]
› Rozgłos [2]
› Studio Głośno [2]
› Watchout [2]
› 180heartbeats + Jung v. Matt [1]
› Attik [1]
› BeDigital [1]
› Big Names [1]
› Boomerang [1]
› Cake [1]
› Concept Room [1]
› Cream [1]
› Creative Harder [1]
› Dynamo [1]
› East Eventz [1]
› Feeders [1]
› Game Changer [1]
› GetHero [1]
› Global [1]
› Golden Submarine [1]
› Gratifica [1]
› H2O [1]
› Hand Made [1]
› Havas PR [1]
› LensThat [1]
› M&C Saatchi Sport & Entertainment [1]
› MediaCom [1]
› Momentum [1]
› Naked [1]
› Ogilvy & Mather [1]
› OS3 [1]
› Ostecx Creative [1]
› Ostexc Creative [1]
› Panowie Programiści [1]
› Peppermint [1]
› Peter Wild [1]
› Polymus [1]
› POS Media Poland [1]
› Santo [1]
› Scholz & Friends [1]
› Scholz & Volkmer [1]
› Streetcom [1]
› Tequila [1]
› The Digitals [1]
› The New Black [1]
› VMLY&R [1]
› WebTalk [1]
› Well Rounded Design [1]
marki
› Tymbark [46]
› Kubuś [20]
› Warka [12]
› Coca-Cola [11]
› Nestea [10]
› Tiger [8]
› Desperados [4]
› DrWitt [4]
› Kubuś Waterrr [3]
› Alcalia [2]
› Cappy [2]
› Fanta [2]
› Rodowita [2]
› Sprite [2]
› Żywiec [2]
› Burn [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Pepsi [1]
› Powerade [1]
› Rodowita z Roztocza [1]
› Specjal [1]
› Tyskie [1]
› Ustronianka [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA