KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kawa i herbata
MyFood
OMD Media Direction
Liczba wyszukanych artykułów: 11
Startuje jesienna odsłona kampanii Eduscho
Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo, która w marcu 2024 r. zadebiutowała na polskim rynku, zaprezentowała nową, jesienną odsłonę komunikacji marketingowej. Tym razem skupia się na smaku i buduje skojarzenia z ...
2024-10-15 Food & drinks
firmy:
Tchibo
,
24/7Communication
,
DDB & Tribal
,
Golden Submarine
,
OMD Media Direction
marki:
Eduscho
Startuje jesienna odsłona kampanii Eduscho
×
poprzedni
następny
Rusza kolejna odsłona kampanii Tchibo Exclusive
Marka Tchibo ogłasza start kolejnej odsłony kampanii „Tchibo Exclusive rozjaśnia myśli”, w której kontynuuje nagrodzoną w ubiegłorocznym konkursie Effie Awards koncepcję drobnych pomyłek. Do końca maja w przestrzeni publicznej będzie można ...
2024-05-08 Soft drinks
firmy:
Tchibo
,
DDB & Tribal
,
OMD Media Direction
marki:
Tchibo
Rusza kolejna odsłona kampanii Tchibo Exclusive
×
poprzedni
następny
Ruszyła kampania marketingowa marki Eduscho
Wystartowała jedna z największych polskich kampanii marketingowych w historii Tchibo. Towarzyszy ona wprowadzeniu na rynek marki Eduscho, która dołączyła do portfolio firmy. Kampania realizowana jest wielokanałowo i potrwa do końca roku ...
2024-03-18 Soft drinks
firmy:
Tchibo
,
24/7Communication
,
DDB & Tribal
,
Golden Submarine
,
OMD Media Direction
Ruszyła kampania marketingowa marki Eduscho
×
poprzedni
następny
Tchibo Exclusive stawia na digital
Marka Tchibo pokazuje kolejną odsłonę kampanii mediowej „Tchibo Exclusive. Rozjaśnia myśli”. Działania obejmują m.in. aktywności w mediach online, a także w telewizji. Komunikacja została podzielona na dwa etapy. W marcu Tchibo ...
2023-05-16 Food & drinks
firmy:
Tchibo
,
Grey
,
MullenLowe
,
OMD Media Direction
marki:
Tchibo
Tchibo Exclusive stawia na digital
×
Tchibo Exclusive realizuje kampanię digital
Agencja MullenLowe Warsaw po wygranym przetargu zrealizowała kampanię digital dla marki Tchibo Exclusive. W ramach platformy komunikacyjnej "Tchibo Exclusive rozjaśnia myśli" agencja przygotowała serię sześciu 10-sekundowych spotów w żartobliwy sposób ...
2022-05-17 Soft drinks
firmy:
Tchibo
,
MullenLowe
,
OMD Media Direction
,
Truskavka
marki:
Tchibo
MK Cafe z nową kampanią telewizyjną
Od 1 do 30 kwietnia, trwa kampania marki MK Cafe pod hasłem "Kawowe Vademecum MK Cafe". Działania reklamowe oparte są na 3 spotach, przekazujących ciekawostki na temat różnych odmian kawy ...
2020-04-24 Food & drinks
firmy:
Strauss Cafe Poland
,
OMD Media Direction
,
Timecode
marki:
MK Cafe
Kupony za zakup MK Cafe
Ruszyła kampania marki MK Cafe (Strauss Cafe Poland), wspierająca komunikację aktywacji konsumenckiej, w ramach której klienci za zakupione kawy mogą odbierać kupony rabatowe do kina lub na zakupy. Akcję prowadzoną ...
2018-03-30 Soft drinks
firmy:
Strauss Cafe Poland
,
Brand Place
,
GPD
,
iProspect
,
New Age Media
,
OMD Media Direction
marki:
MK Cafe
Ruszyła kampania marki Big-Active
W internecie rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa herbaty Big-Active, prowadzona pod hasłem "Odkryj to, co lubisz". Głównym elementem kampanii jest konkurs, w którym należy w jak najciekawszy sposób zaprezentować swoje ...
2013-04-29 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
OMD Media Direction
,
San Markos
marki:
Big-Active
Niezmienny smak Primy Finezji
W telewizji i BTL-u rusza kampania reklamowa kawy Prima Finezja (Prima - Sara Lee Coffee and Tea Poland). Kampania podkreśla, że Prima Finezja jest produkowana w niezmienny sposób od 20 ...
2013-02-15 Food & drinks
firmy:
Prima - Sara Lee Coffee and Tea Poland
,
Draft FCB + Ad Fabrika
,
OMD Media Direction
marki:
Prima
Kampania Herbapolu w telewizji i na outdoorze
Startuje kampania reklamowa wspierająca nowy wizerunek Herbapolu Lublin. Akcja prowadzona jest pod hasłem "Masz to w naturze". Kampania akcentuje emocjonalny charakter marki Herbapol Lublin. Spoty reklamowe pokazują, że świat człowieka ...
2012-11-05 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
Art&Craft
,
OMD Media Direction
,
San Markos
marki:
Herbapol
Herbapol Lublin wdraża nową strategię
Marka Herbapol ogłosiła rozpoczęcie kampanii "Masz to w naturze", nagłaśniającej jej nową strategię marketingową. Wdrożenie strategii obejmie lifting logotypu, zmianę wyglądu opakowań oraz przeprowadzenie kampanii telewizyjnej i innych działań marketingowych. Pierwsze ...
2012-10-17 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
OMD Media Direction
,
San Markos
marki:
Herbapol
Herbapol Lublin wdraża nową strategię
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [11]
działy
› promocje i PR [11]
› innowacje i nowości [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Tchibo [5]
› Herbapol Lublin [3]
› Strauss Cafe Poland [2]
› Prima - Sara Lee Coffee and Tea Poland [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [2]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› OMD Media Direction [11]
› DDB & Tribal [3]
› San Markos [3]
› 24/7Communication [2]
› Golden Submarine [2]
› MullenLowe [2]
› Art&Craft [1]
› Brand Place [1]
› Draft FCB + Ad Fabrika [1]
› GPD [1]
› Grey [1]
› iProspect [1]
› New Age Media [1]
› Timecode [1]
› Truskavka [1]
marki
› Tchibo [3]
› Herbapol [2]
› MK Cafe [2]
› Big-Active [1]
› Eduscho [1]
› Prima [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA