KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
innowacje i nowości
MyFood
2012
Liczba wyszukanych artykułów: 11
Pouch do jedzenia od marki Lubella
Lubella di Riso to nowość od Lubelli, czyli pierwszy pouch do jedzenia, łączący owoce z całymi ziarnami ryżu. Rusza kampania prezentująca nowość – Lubella di Riso. Pożywna kompozycja owoców z ziarnami ...
2023-08-16 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
2012
,
Starcom
marki:
Lubella
Pouch do jedzenia od marki Lubella
×
Żywiec wprowadza nową identyfikację wizualną
Rok 2023 ma być prawdziwym krokiem milowym dla marki Żywiec. Nadchodzące miesiące przyniosą szereg zmian i innowacji, a ich zwiastunem jest odświeżenie szaty graficznej wszystkich opakowań piwa. Zmiana opakowań produktów ...
2023-03-06 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Hope
,
Starcom
,
Touch Ideas
marki:
Żywiec
Żywiec wprowadza nową identyfikację wizualną
×
poprzedni
następny
Piwo o smaku mrożonej kawy od Warki
Marka z portfolio Grupy Żywiec wprowadza kolejną innowację w tym sezonie - Warkę 0.0% Ice Coffee, czyli piwo bezalkoholowe o smaku mrożonej kawy. Produkt dostępny jest już na rynku w dwóch ...
2023-03-01 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Piwo o smaku mrożonej kawy od Warki
×
poprzedni
następny
Warka tworzy nową kategorię rynkową
Warka (Grupa Żywiec) wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to mix Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa ...
2023-02-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Grupa Żywiec
,
2012
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Warka tworzy nową kategorię rynkową
×
poprzedni
następny
Żywiec startuje z zimową kampanią
Marka Żywiec zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie zabrakło w zimowej komunikacji marki. Na ...
2022-11-24 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Studio Głośno
,
Televisor
marki:
Żywiec
Nowa Planeta Warka
Rok 2022 to nowe otwarcie dla marki Warka. Od teraz cała oferta wareckich produktów będzie komunikowana wspólnie. Nowa Planeta Warka reprezentuje świat bliskich znajomych. Od początku kwietnia można oglądać pierwszy z ...
2022-04-06 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Starcom
marki:
Warka
Żywiec rozwija ofertę Lekkich Ż
Żywiec wprowadza nowości z linii Żywiec Jasne Lekkie, rozszerzając ofertę Lekkich Ż z owocową nutą. Na sklepowych półkach pojawiają się: Żywiec Lekki Oranż 4,5%, Żywiec Lekki Limonż 4,5% i bezalkoholowy Żywiec ...
2022-04-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Hope
,
Starcom
,
Touch Ideas
marki:
Żywiec
Żywiec rozwija ofertę Lekkich Ż
×
Tatra z nową platformą komunikacji
Marka piwna Tatra zmienia wszystkie dotychczasowe elementy marketingowe marki: od pozycjonowania, po komunikację oraz opakowania. Startująca właśnie kampania pod hasłem "Tatry się należą" jest największym i najsilniejszym działaniem marki od lat ...
2022-01-17 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
CPC Brand Consultants
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
Global Shopper Marketing
,
Opus Film
,
Starcom
marki:
Tatra
Żywiec Jasne Lekkie
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy coraz częściej poszukują lżejszych i mniej goryczkowych piw, marka Żywiec wprowadziła na rynek nowego lagera - Żywiec Jasne Lekkie 4,5%. Segment piw premium w Polsce ...
2021-03-30 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
marki:
Żywiec
Żywiec Jasne Lekkie
×
poprzedni
następny
FoodCare będzie promować nowy napój energetyczny
Firma FoodCare rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową nowego napoju energetycznego o nazwie Frugo Energy Drink. Zwycięzcą okazała się 2012 Agency - podają Wirtualne Media. Do zadań agencji będzie należało przygotowanie ...
2020-08-21 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
2012
marki:
Frugo
Żywiec wprowadza dwie nowe piwne specjalności
Browarnicy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej uwarzyli dwa nowe piwa, będące interpretacją klasycznych stylów piwnych - Żywiec Wiedeński Lager oraz Żywiec Pszeniczne IPA. - Kategoria piwnych stylów od lat rozwija się ...
2020-03-09 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Just
,
Starcom
,
VMLY&R
marki:
Żywiec
Żywiec wprowadza dwie nowe piwne specjalności
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [11]
działy
› promocje i PR [10]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [9]
› Biedronka [1]
› FoodCare [1]
› Grupa Maspex [1]
› Lubella [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [9]
› napoje bezalkoholowe [3]
› owoce i warzywa [1]
› słodycze i przekąski [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› 2012 [11]
› Starcom [10]
› Hope [8]
› Feeders [4]
› Global Shopper Marketing [4]
› Opus Film [2]
› Touch Ideas [2]
› Twin [2]
› Artegence [1]
› CPC Brand Consultants [1]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› Just [1]
› Studio Głośno [1]
› Televisor [1]
› VMLY&R [1]
marki
› Żywiec [5]
› Warka [3]
› Frugo [1]
› Lubella [1]
› Tatra [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA