KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
innowacje i nowości
MyFood
Cut the Mustard
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Lech wprowadza nową identyfikację wizualną i platformę kreatywną
Marka Lech otwiera nowy rozdział w swojej historii. Manifestując odświeżone pozycjonowanie, identyfikację wizualną oraz platformę kreatywną, namawia do zdystansowania się od pędzącego świata. Lech, należący do Kompanii Piwowarskiej, tworzy parasolową markę ...
2024-04-02 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Cut the Mustard
,
Juice
,
Moon Films
,
Prism Studio
,
Televisor
,
VML
,
Zenith
marki:
Lech
Lech wprowadza nową identyfikację wizualną i platformę kreatywną
×
Chmiele Cytrusowe w nowych piwach marki Lech
Orzeźwienie i świeże cytrusowe nuty smakowe to cechy charakterystyczne dwóch nowych pozycji w portfolio Kompani Piwowarskiej: Lech Chmiele Cytrusowe oraz Lech Free Chmiele Cytrusowe 0,0%. Inspiracją do stworzenia obu wariantów były ...
2021-03-22 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Bardzo
,
Cut the Mustard
,
Prism Studio
,
Tailor Made PR
,
Zenith
marki:
Lech
Chmiele Cytrusowe w nowych piwach marki Lech
×
poprzedni
następny
Lavazza Qualita Rossa
Włoska marka kawy prezentuje odświeżoną wersję kawy Qualita Rossa. Popularny wariant został odświeżony i pojawił się na rynku z nową identyfikacją wizualną. Klasyczna mieszanka o nowoczesnym wyglądzie zaspokoić ma potrzeby ...
2020-10-30 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
Cut the Mustard
,
Solski Communications
marki:
Lavazza
Zimowa kampania reklamowa Lech Premium
Leszek powraca w zimowej odsłonie, po raz piąty odkrywając przed konsumentami limitowaną edycję wyjątkowych puszek. Inspirowane górskim krajobrazem oraz czystym jeziorem, przywodzą na myśl tegoroczne hasło marki, które przekonuje, że nawet ...
2019-12-11 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Cut the Mustard
,
Tailor Made PR
,
Zenith
marki:
Lech
Zimowa kampania reklamowa Lech Premium
×
LECH MUSIC – kolejne lato pełne muzyki
17 czerwca wystartowała kolejna odsłona letniej kampanii Lecha Premium. Tym razem marka powraca z platformą LECH MUSIC, dzięki której każdy może przenieś się do świata pełnego muzyki. - W te ...
2019-06-25 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Afekt
,
Cut the Mustard
,
Tailor Made PR
,
Zenith
marki:
Lech
LECH MUSIC – kolejne lato pełne muzyki
×
poprzedni
następny
Cut The Mustard dla marki „Drugie Śniadanie”
Cut The Mustard od ubiegłego roku rozwija dział design, odpowiedzialny m.in. za projekty opakowań. Efektem tych działań było powierzenie przez firmę Dawtona zadania zaprojektowania opakowań marki "Drugie Śniadanie". Agencja odpowiedzialna ...
2019-04-15 Soft drinks
firmy:
ZPOW Dawtona
,
Cut the Mustard
marki:
Drugie Śniadanie
Cut The Mustard dla marki „Drugie Śniadanie”
×
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [6]
działy
› promocje i PR [5]
firmy produkcyjne i handlowe
› Kompania Piwowarska [4]
› Lavazza [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [4]
› napoje bezalkoholowe [2]
› owoce i warzywa [1]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› Cut the Mustard [6]
› Zenith [4]
› Tailor Made PR [3]
› Prism Studio [2]
› Afekt [1]
› Bardzo [1]
› Juice [1]
› Moon Films [1]
› Solski Communications [1]
› Televisor [1]
› VML [1]
marki
› Lech [4]
› Drugie Śniadanie [1]
› Lavazza [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA