KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
MyFood
Graal
Liczba wyszukanych artykułów: 4
Graal rusza z kampanią „Jak ryby to Graal”
Graal po kilku latach kampanii edukacyjnych, wspierających całą kategorię produktową, rusza po raz pierwszy z kampanią zachęcającą do spożycia ryb Graal. Kampania telewizyjna wystartowała 21 stycznia i potrwa do 20 lutego ...
2022-02-11 Food & drinks
firmy:
Graal
marki:
Graal
Graal rusza z kampanią „Jak ryby to Graal”
×
Graal intensyfikuje działania reklamowe
Rusza jesienna kampania producenta przetworów rybnych w puszkach. Kampania telewizyjna będzie mocno wspierana w kanale digitalowym, trademarketingowym oraz w promocji sprzedażowej z nagrodami. Kampania potrwa od 4 października do 28 listopada ...
2021-10-07 Food & drinks
firmy:
Graal
Graal intensyfikuje działania reklamowe
×
Graal prezentuje nowe opakowania tuńczyka
Od kwietnia firma Graal wprowadza na rynek tuńczyka jednolitego w małych pojemnościach. Nowy produkt będzie dostępny w trzech wersjach: w bio oliwie z oliwek, w innowacyjnej formule "no drain" oraz jako ...
2021-04-15 Food & drinks
firmy:
Graal
marki:
Graal
Graal prezentuje nowe opakowania tuńczyka
×
poprzedni
następny
Niskie spożycie ryb szansą na rozwój branży
Przeciętnie Polak rocznie zjada 12 kg ryb, podczas gdy średnia w Europie to 22 kg, a na świecie – 24 kg na osobę. - To wyzwanie i szansa dla polskich firm ...
2014-10-31 Food & drinks
firmy:
Graal
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [4]
działy
› promocje i PR [2]
› innowacje i nowości [1]
› zagranica [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [4]
marki
› Graal [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA