KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
makroekonomia
zagranica
MyFood
Liczba wyszukanych artykułów: 125
Mieszkańcy Luksemburga mają najwięcej do wydania
Średnia siła nabywcza mieszkańców Europy wynosi 6517 euro na osobę. Istnieją jednak znaczne różnice między 25 analizowanymi krajami pod względem wydatków na handel detaliczny: od najzamożniejszych mieszkańców Luksemburga po konsumentów z ...
2024-06-28 Soft drinks
Mieszkańcy Luksemburga mają najwięcej do wydania
×
Polscy konsumenci w najlepszych nastrojach od wybuchu pandemii
W listopadzie br. wskaźnik nastrojów konsumenckich w Polsce lekko wzrósł, zbliżając się do zera. To pułap nie tylko statystyczny, ale również symboliczny. Ostatni raz „na plusie” nastroje znajdowały się w marcu ...
2023-12-04 Soft drinks
W Polsce pogłębiają się regionalne dysproporcje w sile nabywczej
W 2023 r. średnia siła nabywcza na mieszkańca Polski wynosi 10 903 euro. To wynik o około 38 procent poniżej średniej europejskiej i awans o jedno miejsce na 29. pozycję z ...
2023-10-25 Soft drinks
Polacy obawiają się wpływu wojny na codzienne życie
Wraz z polepszającą się sytuacją covidową, od początku tego roku poprawiały się nastroje konsumentów, deklarujących mniejsze obawy w różnych obszarach codziennej aktywności. Dynamikę tego trendu wyhamowała napaść Rosji na Ukrainę ...
2022-04-27 Soft drinks
Napędzanie paniki może potęgować drożyznę w sklepach
Opinie ekspertów są podzielone odnośnie wpływu wojny toczącej się w Ukrainie na ceny żywności w Polsce. Z uwagi na wahania kursów walutowych i niepewność na rynkach, artykuły spożywcze będą drożeć, czemu ...
2022-03-15 Soft drinks
Ceny w Polsce rosną najszybciej w UE
Polska jest liderem w Unii Europejskiej pod względem wzrostu cen. Według najnowszych wyliczeń Eurostatu w rok wzrosły średnio o 4,4%, podczas gdy w Unii Europejskiej w marcu ceny były średnio o ...
2021-04-16 Soft drinks
Polska krajem z najwyższym poziomem niepokoju wywołanego pandemią
O 30 pp. wzrósł w ciągu miesiąca poziom obaw Polaków wywołanych przez pandemię koronawirusa. Opracowany przez Deloitte indeks niepokoju wynosi nad Wisłą 34% i jest najwyższy na świecie. Najnowsza edycja ...
2020-11-17 Soft drinks
COVID-19 powodem do niepokoju dla 64% konsumentów
Pandemia oraz stan finansów są dla Polaków najczęstszym powodem obaw i wzrostu opracowanego przez Deloitte indeksu niepokoju. Z najnowszej edycji badania firmy doradczej Global State of the Consumer Tracker wynika, że ...
2020-10-29 Soft drinks
Europejczycy mają do wydania mniej pieniędzy
W 2020 roku przeciętna siła nabywcza przypadająca na mieszkańca Europy wynosi 13.894 EUR. Jednak ten dochód rozporządzalny netto różni się znacznie pomiędzy poszczególnymi 42 krajami. Liechtenstein, Szwajcaria i Luksemburg mają najwyższy ...
2020-10-22 Soft drinks
Europejczycy mają do wydania mniej pieniędzy
×
poprzedni
następny
Złe dane gospodarcze z GUS
Główny Urząd Statystyczny poinformował w poniedziałek, że w II kw. 2020 r. PKB Polski spadł o 8,2% rok do roku i 8,9% w porównaniu z I kw. Dwucyfrowe spadki zaliczyła konsumpcja ...
2020-08-31 Soft drinks
GfK prezentuje wyniki raportu European Retail Study
W 2019 r. udział konsumpcji prywatnej w obrotach handlu detalicznego spadł w 27 państwach UE o 1 punkt procentowy. Unijni konsumenci wydają przeciętnie 29,9% swoich budżetów w stacjonarnych sklepach detalicznych. Najwięcej ...
2020-06-24 Soft drinks
GfK prezentuje wyniki raportu European Retail Study
×
Dane potwierdzają recesję w Niemczech
Niemiecki urząd statystyczny podał w poniedziałek, że produkt krajowy brutto skurczył się w pierwszym kwartale o 2,2% w porównaniu z poprzednim kwartałem (dane wyrównane sezonowo). Potwierdza to wstępne prognozy opublikowane dwa ...
2020-05-26 Soft drinks
Europejczycy wydadzą 14.739 euro na osobę
Średnia kwota na osobę, którą Europejczycy będą dysponować w całym 2019 roku na wydatki i oszczędności to 14.739 EUR. Jednak wysokość tej kwoty jest znacząco różna biorąc pod uwagę 42 państwa ...
2019-10-24 Soft drinks
Europejczycy wydadzą 14.739 euro na osobę
×
W UE w handlu detalicznym wystąpi wzrost obrotów
Według prognoz analityków GfK w bieżącym roku, w 27 krajach Unii Europejskiej w handlu detalicznym wystąpi nominalny wzrost obrotów o 2,0%. Największe wzrosty prognozowane są w Rumuni i na Litwie. W ...
2019-07-17 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Polska rodzina zwiększy świąteczne wydatki o 6%
Jak pokazuje dwudziesta pierwsza edycja międzynarodowego badania "Zakupy świąteczne 2018", przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, w tym roku na prezenty, żywność oraz spotkania z najbliższymi Polacy zamierzają przeznaczyć średnio 1 168 ...
2018-11-21 Soft drinks
Siła nabywcza Belgów na rynku żywności trzy razy większa niż Polaków
Belgia, Chorwacja, Włochy i Polska to objęte badaniem europejskie rynki detaliczne, różniące się znacznie pod względem wielkości, liczby ludności, ogólnej siły nabywczej i siły nabywczej dla poszczególnych linii produktów. Analizy siły ...
2018-07-24 Soft drinks
Siła nabywcza Belgów na rynku żywności trzy razy większa niż Polaków
×
Nastroje europejskich konsumentów najlepsze od dziewięciu lat
Indeks nastrojów konsumenckich w dwudziestu ośmiu krajach zjednoczonej Europy nie przestaje rosnąć. W trzecim kwartale tego roku osiągnął poziom 20,9 pkt., a to oznacza wzrost w stosunku do drugiego kwartału, na ...
2017-11-24 Soft drinks
Polska rodzina wyda na święta prawie 900 zł
Jak pokazuje 20. edycja międzynarodowego badania "Zakupy świąteczne 2017" zrealizowanego przez firmę doradczą Deloitte, w tym roku u Polaków zwycięży rozsądek. Na prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi zamierzamy wydać średnio ...
2017-11-21 Soft drinks
Wzrost siły nabywczej konsumentów w Europie
Średnia kwota, jaką europejscy konsumenci dysponują na wydatki i oszczędności w 2017 r. wynosi 13 937 euro na osobę. Rozporządzalny dochód netto konsumentów w 42 krajach znacznie się od siebie różni ...
2017-11-14 Soft drinks
Wzrost siły nabywczej konsumentów w Europie
×
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
[7]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [125]
działy
› badania [59]
› handel [15]
› inwestycje [8]
› dostawcy [6]
› akwizycje i fuzje [3]
› innowacje i nowości [2]
› promocje i PR [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Carrefour [1]
› DuPont [1]
› Grupa Maspex [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Marinopoulos [1]
› Mokate [1]
› Nestle [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [10]
› mleko [8]
› owoce i warzywa [7]
› mięso i ryby [7]
› napoje bezalkoholowe [6]
› kawa i herbata [6]
› alkohol [5]
› słodycze i przekąski [4]
marki
› Minutka [1]
› Relax [1]
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA