KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
MyFood
Lavazza
Cut The Mustard
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Lavazza ogłasza konkurs dla konsumentów
Włoska firma kawowa ogłasza konkurs „Ciesz się włoskim espresso i wygrywaj”. Uczestnicy będą mieli okazję zdobyć nagrody, które wyrażają pasję do kawy najwyższej jakości. Konkurs rozpoczął się 26 sierpnia i potrwa ...
2024-09-09 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
Cut The Mustard
,
Solski Communications
marki:
Lavazza
Lavazza ogłasza konkurs dla konsumentów
×
Lavazza przedłuża współpracę z Cut The Mustard
Firma Lavazza przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie piąty rok wspierała reklamowo markę Lavazza w Polsce. Cut The Mustard od 2019 roku jest odpowiedzialna za prowadzenie kanałów w ...
2024-03-06 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
Cut The Mustard
marki:
Lavazza
Lavazza kontynuuje współpracę z Cut The Mustard
Lavazza Polska przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie nadal wspierać reklamowo markę Lavazza. Cut The Mustard czwarty rok z rzędu będzie odpowiedzialna za prowadzenie kanałów w social ...
2023-03-09 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
Cut The Mustard
marki:
Lavazza
Lavazza sponsorem Finału WOŚP
Włoska firma kawowa kontynuuje współpracę jako sponsor Finału WOŚP. W związku z 31. Finałem marka zaplanowała szereg aktywności, w tym konkurs pod hasłem "Razem rozgrzewamy serca", którego główną nagrodą jest udział ...
2023-01-25 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
Cut The Mustard
,
Solski Communications
marki:
Lavazza
Lavazza z kampanią skierowaną do millenialsów
Ruszyła kampania marki Lavazza promująca wariant Qualita Rossa. W kampanii skierowanej do millenialsów marka chce przekonać, że nie zawsze rzeczywistość jest idealna, ale kawa może być. Seria zdjęć i gifów ...
2021-03-25 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
Cut The Mustard
,
Graffiti
marki:
Lavazza
Cut The Mustard dla marki Lavazza
W wyniku wygranego przetargu agencja od stycznia odpowiada za komunikację włoskiej marki kawy w mediach społecznościowych. Cut The Mustard odpowiedzialna jest za komunikację marki na Facebooku i Instagramie oraz moderowanie ...
2020-02-18 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
Cut The Mustard
marki:
Lavazza
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [6]
działy
› promocje i PR [5]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lavazza [6]
kategorie rynkowe
› kawa i herbata [6]
firmy marketingowe
› Cut The Mustard [6]
› Solski Communications [2]
› Graffiti [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA