KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
MyFood
Oreo
ostatni rok
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Oreo w nowej recepturze z silnym wsparciem marketingowym
Ciastka Oreo pojawiły się na sklepowych półkach w nowej formule. Ulepszeniu uległa receptura ciastek, które od teraz zawierają więcej kakao. Ciastka mają w składzie także mniejszą ilość cukru, zachowując przy tym ...
2024-10-01 Food & drinks
firmy:
Mondelez
,
AdValue
,
Big Picture
,
Publicis
,
Saatchi & Saatchi
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Oreo w nowej recepturze z silnym wsparciem marketingowym
×
Ciastka Oreo będą bardziej kakaowe
Firma Mondelez, producent ciastek Oreo, ogłosił nową recepturę z jeszcze większą ilością kakao, aby zapewnić bardziej zrównoważone doznania smakowe. Zmiana receptury obejmuje również zmniejszenie zawartości cukru. Producent podkreśla jednocześnie zachowanie chrupkości ...
2024-09-02 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
marki:
Oreo
Coca-Cola i OREO w jednym napoju
Dwie światowe marki zapraszają do świętowania przyjaźni, wprowadzając Coca-Cola Zero Cukru w limitowanej edycji OREO. Ten unikalny projekt jest częścią globalnej platformy Creations, w ramach której prezentowane są innowacyjne wersje napoju ...
2024-08-21 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Mondelez Polska
,
Żabka
marki:
Oreo
,
Coca-Cola
Coca-Cola i OREO w jednym napoju
×
Vito Bambino w kampanii marki Oreo
„Daj się zakręcić” to hasło nowej kampanii ciastek Oreo zrealizowanej przez brandy Publicis Groupe Poland, która ruszyła 1 lipca. Ambasadorem marki został Vito Bambino. Kampania jest lokalną odsłoną globalnej platformy Oreo ...
2024-07-02 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Papaya Films
,
Performics
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Vito Bambino w kampanii marki Oreo
×
Limitowana edycja ciastek Oreo PAC-MAN
Oreo od lat wprowadza do sklepów limitowane edycje swoich produktów. Tym razem marka połączyła siły z bohaterem gry PAC-MAN i stworzyła ciastka, które wyglądają jak jego labirynt. PAC-MAN, komputerowa zręcznościowa gra ...
2024-02-01 Soft drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
IQ Marketing
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Limitowana edycja ciastek Oreo PAC-MAN
×
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [3]
działy
› innowacje i nowości [4]
› promocje i PR [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Mondelez Polska [4]
› Coca-Cola [1]
› Mondelez [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [4]
› napoje bezalkoholowe [1]
firmy marketingowe
› Publicis [3]
› Spark Foundry [3]
› Big Picture [2]
› AdValue [1]
› IQ Marketing [1]
› Papaya Films [1]
› Performics [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
marki
› Coca-Cola [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA