KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
MyFood
ostatni rok
FoodCare
Liczba wyszukanych artykułów: 14
Fitella odświeża logo i wprowadza linię produktów proteinowych
Firma FoodCare przeprowadza rebranding marki Fitella. Nowa odsłona, to nie tylko odświeżona identyfikacja wizualna, ale także rozszerzona oferta produktów z dodatkową porcją białka, pod nazwą Fitella Protein. - Nowa identyfikacja wizualna ...
2024-10-21 Food & drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Fitella
Fitella odświeża logo i wprowadza linię produktów proteinowych
×
Nowa linia ciast od Gellwe
W ofercie FoodCare pojawiły się nowe produkty marki Gellwe, skierowane do miłośników domowych wypieków: babeczki Choco Lawa, Ciasto Zebra oraz Babeczki Jagodzianki. Nowości w ofercie, to połączenie tradycji z trendami, które ...
2024-10-21 Food & drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Gellwe
Nowa linia ciast od Gellwe
×
FoodCare na dłużej z Betclic 1 Liga
Foodcare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4Move. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz ...
2024-07-19 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
,
Ostromecko
,
4Move
4MOVE rzuca wyzwanie OSP
Producent marki napojów izotonicznych 4MOVE, firma FoodCare zaprasza wszystkich strażaków Ochotniczych Straży Pożarnych do udziału w ogólnopolskim wyzwaniu #4MoveChallenge. Celem akcji jest propagowanie zasad prawidłowego nawadniania organizmu, a sam konkurs daje ...
2024-07-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
4Move
4MOVE rzuca wyzwanie OSP
×
Gellwe sponsorem festiwalu „Polska od Kuchni”
Degustacje tradycyjnych polskich potraw, regionalna muzyka na żywo i liczne atrakcje dla całej rodziny. To wszystko czeka na odwiedzających Festiwal „Polska od Kuchni”, który już w najbliższą niedzielę zagości w Warszawie ...
2024-06-17 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Gellwe
Gellwe sponsorem festiwalu „Polska od Kuchni”
×
poprzedni
następny
Marka Tiger z najlepszą ekspozycją w sklepach
Z pierwszych danych z opracowanego przez firmę eLeader raportu wynika, że należąca do Grupy Maspex marka Tiger miała ponad 19 procentowy share of shelf wśród wszystkich producentów napojów energetyzujących. Od 1 ...
2024-06-11 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
FoodCare
,
Grupa Maspex
,
Red Bull
marki:
Monster
,
Red Bull
,
Tiger
,
Black
Marka 4move oficjalnym partnerem reprezentacji Polski
Marka napojów izotonicznych 4MOVE została oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski. Napoje 4MOVE będą elementem zgrupowań kadry narodowej, treningów oraz meczów reprezentacji. Ponadto logotyp marki pojawi się m.in. na bandach reklamowych czy ...
2024-06-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
,
Frugo
,
4Move
Marka 4move oficjalnym partnerem reprezentacji Polski
×
Gellwe sponsorem Festiwalu „Polska od Kuchni”
Marka Gellwe została oficjalnym sponsorem Festiwalu „Polska od Kuchni”, czyli święta regionalnej kultury, muzyki i tradycyjnych, lokalnych potraw. W ramach ogólnopolskiej trasy festiwalowej odbędzie się 16 bezpłatnych wydarzeń, a pierwsze z ...
2024-05-29 Food & drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Gellwe
Startuje loteria marki 4MOVE
Jeremy Sochan, obecnie jedyny polski zawodnik w NBA, promuje napoje 4MOVE w kampanii: „Now it's your move to write your own story”. Teraz, zgodnie z jej przesłaniem, wystarczy wykonać ruch, aby ...
2024-05-14 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
4Move
Startuje loteria marki 4MOVE
×
poprzedni
następny
„Be Frr...with No ID!” od FRUGO Energy
Marka FRUGO Energy poszerza portfolio energetyków o nowe produkty z linii „Be Frr...with No ID!”. Zapewniają one dawkę naturalnej energii dzięki składnikom z yerba mate. Napoje nie zawierają tauryny ani dodanego ...
2024-05-06 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Frugo
„Be Frr...with No ID!” od FRUGO Energy
×
Kampania Black Energy wsparta loterią konsumencką
Marka Black Energy rozpoczyna loterię celebrującą kampanię „King of the Night”. Główną nagrodą w zabawie jest samochód BMW X1. Na szczęśliwców czeka również codzienny zastrzyk energii i gotówki w 100-złotowych banknotach ...
2024-04-30 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
Jeremy Sochan ponownie w kampanii 4MOVE
Jeremy Sochan i FoodCare kontynuują współpracę przy promocji marki 4MOVE. Tej wiosny polska gwiazda NBA i producent napojów izotonicznych połączą siły w kampanii pod hasłem: „Now it's your move to write ...
2024-04-19 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
4Move
Black odkrywa energię drzemiącą w ludziach
Kampania King of the Night ma podkreślać misję marki napojów energetycznych, którą jest odkrywanie drzemiącej w ludziach energii. Tym razem nocą. Niezależnie od wybranej aktywności, Black zapewnia siłę, wytrzymałość i zdolność ...
2024-04-18 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Initiative
,
K2
,
MullenLowe
marki:
Black
Initiative wygrywa kolejny przetarg Foodcare
Agencja mediowa Initiative po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku. Initiative będzie nadal odpowiadać za opracowanie i ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Initiative
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [2]
› ostatnie 3 miesiące [2]
działy
› promocje i PR [8]
› innowacje i nowości [3]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› FoodCare [14]
› Coca-Cola [1]
› Grupa Maspex [1]
› Red Bull [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [10]
› inne produkty [3]
› słodycze i przekąski [2]
firmy marketingowe
› Initiative [2]
› K2 [1]
› MullenLowe [1]
marki
› 4Move [5]
› Black [5]
› Gellwe [3]
› Frugo [2]
› Fitella [1]
› Monster [1]
› Ostromecko [1]
› Red Bull [1]
› Tiger [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA