KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
MyFood
Q&A Communications
Nairobia
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Nałęczowianka z nową kampanią
Marka Nałęczowianka uczestniczy w świętowaniu wyjątkowego wydarzenia. Dokładnie 200 lat temu profesor Celiński po raz pierwszy zbadał właściwości wody z nałęczowskiego źródła. Z tej okazji dzięki filmowi w technologii VR ...
2017-06-13 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Creativa Design
,
Dobro
,
MEC
,
Nairobia
,
Publicis
,
Q&A Communications
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka z nową kampanią
×
Kolejny producent z wodą dedykowaną dzieciom
Firma Nestle Waters wprowadza na rynek nowe opakowanie wody Nestle Pure Life, która ma dawać dzieciom możliwość podpisania swojej butelki na etykiecie. "Bystrzacha", "Kosmiczna Gwiazda" i "Mistrzunio" - to trzy ...
2016-12-16 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
MEC
,
Nairobia
,
Q&A Communications
marki:
Nestle
Kolejny producent z wodą dedykowaną dzieciom
×
Rusza kampania marki Nałęczowianka
Marka Nałęczowianka w jesienno-zimowej kampanii ponownie zachęca Polaków do aktywności fizycznej. Motywujących argumentów do podjęcia wysiłku dostarczy trenerka fitness Ewa Chodakowska i jej cykl "Be Active Tour", który w tym roku ...
2016-10-19 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
MEC
,
Nairobia
,
Publicis
,
Q&A Communications
marki:
Nałęczowianka
Rusza kampania marki Nałęczowianka
×
Kampania reklamowa Książęce Golden Ale
Od 4 lipca w największych stacjach telewizyjnych można obejrzeć spot piwa Książęce Golden Ale, w którym podkreślony został jego brytyjski charakter. W ramach kampanii reklamowej nowego piwa, zaplanowano także działania w ...
2016-07-13 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
Nairobia
,
Q&A Communications
,
Zenith
marki:
Książęce
Jesienna kampania marki Książęce
Z nadejściem jesieni kolekcja Książęcego powiększa się o Burgundowe Trzy Słody. Jak smakuje sezonowy wariant, można dowiedzieć się z reklamy telewizyjnej, której premiera odbędzie się 19 października. Spot, który będzie ...
2015-10-16 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
MEC
,
Nairobia
,
OTO Film
,
Q&A Communications
marki:
Książęce
W kwietniu ruszy kampania piwa Kozel
W kwietniu ruszy kampania marketingowa piwa Kozel, które pojawi się w Polsce w dwóch wariantach: Kozel Cerny i Kozel Lezak 11. W ramach akcji zaplanowano działania interaktywne oraz outdoor. - ...
2015-03-24 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
McCann
,
MEC
,
Nairobia
,
Q&A Communications
,
Triad
marki:
Kozel
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [6]
działy
› promocje i PR [6]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Kompania Piwowarska [3]
› Nestle [3]
kategorie rynkowe
› alkohol [3]
› napoje bezalkoholowe [3]
firmy marketingowe
› Nairobia [6]
› Q&A Communications [6]
› MEC [5]
› 121PR [2]
› Lubię To [2]
› Publicis [2]
› Creativa Design [1]
› Dobro [1]
› McCann [1]
› OTO Film [1]
› Triad [1]
› Zenith [1]
marki
› Książęce [2]
› Nałęczowianka [2]
› Kozel [1]
› Nestle [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA