KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
MyFood
TBWA
Liczba wyszukanych artykułów: 11
Zimowa kampania reklamowa marki FRoSTA
14 stycznia FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii "Mówimy jak jest", emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów ...
2019-01-21 Food & drinks
firmy:
FRoSTA
,
TBWA
,
Zenith
marki:
FRoSTA
Nowa kampania FRoSTY już w mediach
Wraz z początkiem września FRoSTA startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej. Spoty marki pojawią się w internecie, największych stacjach telewizyjnych oraz stacjach radiowych. W ramach kampanii "Mówimy jak jest" marka ...
2018-09-12 Food & drinks
firmy:
FRoSTA
,
TBWA
,
Zenith
marki:
FRoSTA
FRoSTA rozpoczyna kolejną kampanię
Rok 2018 FRoSTA rozpoczyna szeregiem aktywności marketingowych. Poza kolejną odsłoną kampanii reklamowej w telewizji i internecie, marka podkreśli swoją obecność w kanałach społecznościowych. W ramach kampanii "Mówimy jak jest" marka ...
2018-01-17 Food & drinks
firmy:
FRoSTA
,
JBcomm
,
TBWA
,
Zenith
marki:
FRoSTA
Spełnij marzenia dzieci z Tymbarkiem
Zbliżające się Święta to czas, w którym nawet mały gest może znaczyć bardzo dużo. Tymbark jak co roku zachęca do tego, by wspólnie zrobić coś dobrego. Fani mogą wspólnie z marką ...
2017-12-07 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Gong
,
TBWA
marki:
Tymbark
Spełnij marzenia dzieci z Tymbarkiem
×
FRoSTA promuje produkty rybne
Na antenach ogólnopolskich stacji radiowych i telewizyjnych rozpoczęła się kampania reklamowa marki FRoSTA. W najnowszej kampanii FRoSTA "mówi, jak jest", prezentując gamę produktów ze swojego rybnego portfolio. Kontynuując dotychczasową linię ...
2017-09-25 Food & drinks
firmy:
FRoSTA
,
Heimat Hamburg
,
JBcomm
,
TBWA
,
Zenith
marki:
FRoSTA
FRoSTA promuje produkty rybne
×
Tymbark rusza w trasę
Trójka YouTuberów ze Studia Tymbark ruszyła w trasę autobusem, by spotkać się z fanami i wielbicielami owocowego orzeźwienia od Tymbarku. Wraz ze startem Tymbark Tour wystartował też oficjalny profil marki na ...
2016-08-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Mea Group
,
TalentMedia
,
TBWA
marki:
Tymbark
Najlepsi Wspierają Najlepszych z Tymbarkiem
Tymbark udowadnia, że najlepsi piłkarze mają najlepszych kibiców. Nowy konkurs organizowany pod hasłem #NajlepsiWspierająNajlepszych to okazja dla wszystkich fanów piłki nożnej, by pokazać swoje wsparcie dla najlepszych zawodników. - Tymbark ...
2016-05-18 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Mindshare
,
TBWA
marki:
Tymbark
Najlepsi Wspierają Najlepszych z Tymbarkiem
×
TBWA zajmie się komunikacją Tymbarku w social mediach
Komunikację Tymbarku w social mediach prowadzić będzie agencja TBWA. Współpraca w ramach standardowej obsługi mediów społecznościowych rozpocznie się od marca. Tymbark to marka bardzo aktywna w kanałach social mediowych. Kapsel ...
2016-03-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
TBWA
marki:
Tymbark
Rusza kampania piwa Tyskie
Tyskie – jedna z czołowych marek piwa w Polsce, rozpoczyna kolejną kampanię reklamową. Promowane w niej Tyskie Gronie 14-dniowe to dostępne w wybranych pubach i restauracjach w całej Polsce świeże niepasteryzowane ...
2014-10-21 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
MEC
,
Q&A Communications
,
TBWA
,
Tequila
marki:
Tyskie
Jubileuszowa kampania marketingowa sklepów Makro
W styczniu rozpoczęła się kampania wizerunkowa "You & MAKRO". Jej celem jest podziękowanie klientom za wieloletnią współpracę oraz pozycjonowanie firmy Makro Cash & Carry, jako partnera w biznesie. "You & ...
2014-03-17 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
TBWA
Kolejne owsianki Nesvita od Nestle
Należąca do Nestle marka Nesvita przygotowała na nowy rok dwie niespodzianki dla konsumentów: nowy wariant owsianki Nesvita Naturalnie na śniadanie oraz loterię promocyjną pod hasłem "Postanowienia noworoczne". Codziennie, od 11 stycznia ...
2013-02-13 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
MEC
,
TBWA
marki:
Nesvita
Kolejne owsianki Nesvita od Nestle
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [11]
działy
› promocje i PR [11]
› innowacje i nowości [1]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› FRoSTA [4]
› Grupa Maspex [4]
› Tymbark [4]
› Kompania Piwowarska [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Nestle [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [4]
› mięso i ryby [4]
› inne produkty [2]
› alkohol [1]
› owoce i warzywa [1]
firmy marketingowe
› TBWA [11]
› Zenith [4]
› JBcomm [2]
› MEC [2]
› 121PR [1]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› Gong [1]
› Heimat Hamburg [1]
› Lubię To [1]
› Mea Group [1]
› Mindshare [1]
› Q&A Communications [1]
› TalentMedia [1]
› Tequila [1]
marki
› FRoSTA [4]
› Tymbark [4]
› Nesvita [1]
› Tyskie [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA