KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
MyFood
MullenLowe
Liczba wyszukanych artykułów: 48
Black odkrywa energię drzemiącą w ludziach
Kampania King of the Night ma podkreślać misję marki napojów energetycznych, którą jest odkrywanie drzemiącej w ludziach energii. Tym razem nocą. Niezależnie od wybranej aktywności, Black zapewnia siłę, wytrzymałość i zdolność ...
2024-04-18 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Initiative
,
K2
,
MullenLowe
marki:
Black
Kolejna odsłona kampanii marki Jameson
Marka Jameson uruchomiła kolejne działania w ramach platformy komunikacyjnej „Szukaj swoich do pary”. Objęły one rynek polski, czeski, węgierski i rumuński. Jameson to irlandzka whiskey z portfolio firmy Wyborowa. W grudniu ...
2024-03-18 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard Wyborowa
,
MullenLowe
marki:
Jameson
Tchibo Exclusive stawia na digital
Marka Tchibo pokazuje kolejną odsłonę kampanii mediowej „Tchibo Exclusive. Rozjaśnia myśli”. Działania obejmują m.in. aktywności w mediach online, a także w telewizji. Komunikacja została podzielona na dwa etapy. W marcu Tchibo ...
2023-05-16 Food & drinks
firmy:
Tchibo
,
Grey
,
MullenLowe
,
OMD Media Direction
marki:
Tchibo
Tchibo Exclusive stawia na digital
×
Kampania produktów Fix Chrupiący Kurczak
Ruszyła kampania nowości z kategorii Knorr Fix (Unilever) do dań z kurczakiem, autorstwa agencji MullenLowe Warsaw. Informuje o wejściu na rynek panierki do kurczaka w trzech wariantach smakowych oraz edukuje - ...
2022-12-14 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
Mindshare
,
MullenLowe
marki:
Knorr
Tchibo Exclusive realizuje kampanię digital
Agencja MullenLowe Warsaw po wygranym przetargu zrealizowała kampanię digital dla marki Tchibo Exclusive. W ramach platformy komunikacyjnej "Tchibo Exclusive rozjaśnia myśli" agencja przygotowała serię sześciu 10-sekundowych spotów w żartobliwy sposób ...
2022-05-17 Soft drinks
firmy:
Tchibo
,
MullenLowe
,
OMD Media Direction
,
Truskavka
marki:
Tchibo
MullenLowe wypromuje Tchibo w sieci
Agencja MullenLowe Warsaw wygrała przetarg na przygotowanie kampanii online dla marki Tchibo Exclusive. W ramach platformy komunikacyjnej "Tchibo Exclusive rozjaśnia myśli" - MullenLowe Warsaw przygotuje serię spotów oraz materiałów statycznych ...
2022-03-30 Food & drinks
firmy:
Tchibo
,
MullenLowe
marki:
Tchibo
Tomasz Jakubiak w filmach dla Delikatesów Centrum
Sieć sklepów Delikatesy Centrum rozpoczęła współpracę z Tomaszem Jakubiakiem, kucharzem, kulinarnym influencerem i jurorem programu MasterChef Junior. Cykl filmów edukacyjnych o tytule "Jakubiak rzuca mięsem" ma wzmocnić pozycję Delikatesów Centrum ...
2022-03-22 Soft drinks
firmy:
Delikatesy Centrum
,
Cooking Media
,
MullenLowe
Marka Jameson z nową platformą komunikacji
Jameson to marka irlandzkiej whiskey z portfolio Wyborowa Pernod-Ricard. W nowej odsłonie komunikacji pod hasłem "Szukaj swoich" marka zachęca ludzi, aby szukali pokrewnych dusz. - W czasach, kiedy media społecznościowe ...
2021-12-07 Food & drinks
firmy:
Wyborowa Pernod Ricard
,
MullenLowe
,
Prime Time
marki:
Jameson
Trwa kampania marki Big-Active
Agencja MullenLowe Warsaw wygrała przetarg na przygotowanie kampanii reklamowej dla marki Big-Active z portfolio Herbapol Lublin. Działania reklamowe przebiegają pod hasłem "Big-Active - najwięcej przyjemności w jednej torebce". - Naszym ...
2021-10-06 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
MediaCom
,
MullenLowe
marki:
Big-Active
MullenLowe MediaHub kolejny raz dla FoodCare
MullenLowe MediaHub po raz kolejny realizuje wspólnie z FoodCare kampanię digitalową, tym razem dla marki Black. Od grudnia 2020 r. MediaHub jest partnerem FoodCare w zakresie działań mediowych online. MediaHub ...
2021-06-28 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
MullenLowe
marki:
Black
MullenLowe Group wygrywa przetarg PWC Odra
MullenLowe MediaHub oraz MullenLowe Warsaw wygrały przetarg na obsługę mediową, strategiczną i kreatywną Przedsiębiorstwa Wyrobów Cukierniczych Odra (Grupa Otmuchów). Działania reklamowe będą bezpośrednio związane z rebrandingiem marki Odra. W pierwszej ...
2021-05-11 Food & drinks
firmy:
ZPC Otmuchów
,
MullenLowe
marki:
Odra
Nowa platforma komunikacji dla marki Knorr
Marka Knorr startuje z wielkanocną kampanią. To pierwsza odsłona nowej globalnej platformy komunikacji pod hasłem "Eat for good". W swoich świątecznych reklamach marka pokazuje, że zmiana na naszych talerzach może zmienić ...
2021-03-08 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
MullenLowe
marki:
Knorr
Majonez Kielecki wybiera MullenLowe
Po kampanii bożonarodzeniowej MullenLowe Media Hub zrealizuje dla Majonezu Kieleckiego kolejną kampanię tym razem wielkanocną. Digitalowy zespół MLMH ponownie wygrał przetarg organizowany przez WSP Społem w Kielcach. W nowej kampanii ...
2021-03-02 Food & drinks
firmy:
WSP Społem Kielce
,
MullenLowe
marki:
Majonez Kielecki
MullenLowe MediaHub z nowym klientem
MullenLowe MediaHub połączyła siły z Inspired UM (litewskim domem mediowym) i wspólnie realizuje lunch nowego, największego internetowego sklepu spożywczego w krajach bałtyckich - Barbora.pl (Grupa Maxima). Zakres prac MLMH to planowanie ...
2021-02-04 Soft drinks
firmy:
Barbora
,
Maxima Grupe
,
Stokrotka
,
MullenLowe
MullenLowe wybrana przez Bahlsena
Producent ciastek i przekąsek, firma Bahlsen, wybrał agencję MullenLowe Profero do globalnej współpracy w zakresie obsługi reklamowej w internecie i w social mediach - podają Wirtualne Media. Agencja otrzymała zadanie ...
2021-01-25 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
MullenLowe
Druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem "Każdy ma swoje Grześki". 11 stycznia wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie ...
2021-01-11 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
MullenLowe
marki:
Grześki
Druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
×
poprzedni
następny
Druga odsłona kampanii Jameson z nową ambasadorką
Marka Jameson rozpoczyna komunikację drugiego etapu kampanii: "Tyle różnic, jedna whiskey". Do teamu ambasadorów, obok Piotra Kędzierskiego dołączyła Daria Zawiałow. W prezentowanej jesienią kampanii Jamesona - Piotr Kędzierski, będący od ...
2020-12-11 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
,
MullenLowe
marki:
Jameson
Majonez Kielecki z agencją do obsługi w sieci
Majonez Kielecki (WSP Społem Kielce) w konkursie ofert wybrał firmę do obsługi w Internecie. Zwyciężył dom mediowy MullenLowe MediaHub. Kampania świąteczna to pierwsza współpraca między firmami. O wyborze agencji zadecydowały ...
2020-12-01 Food & drinks
firmy:
WSP Społem Kielce
,
MullenLowe
marki:
Majonez Kielecki
Platforma komunikacyjna marki Grześki
Marka Grześki w listopadzie wystartowała z nową platformą komunikacyjną. Pierwsza odsłona kampanii reklamowej pod hasłem "Każdy ma swoje Grześki" potrwa do 20 grudnia w telewizji i internecie. - Nowa platforma ...
2020-11-16 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
MullenLowe
marki:
Grześki
Platforma komunikacyjna marki Grześki
×
Kampania marki Jameson z barberami
We wrześniu rozpoczęła się kampania "Tyle różnic, jedna whiskey" marki Jameson. W jej pierwszej fazie główną rolę odgrywają barberzy oraz ambasador marki - Piotr "Kędzior" Kędzierski. Jak podkreśla marka, jedną ...
2020-10-05 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
,
MSL Group
,
MullenLowe
marki:
Jameson
Kampania marki Jameson z barberami
×
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [48]
działy
› promocje i PR [48]
› innowacje i nowości [6]
› handel [4]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Herbapol Lublin [8]
› Bakalland [7]
› Pernod Ricard [4]
› Unilever [4]
› Van Pur [4]
› Tchibo [3]
› Colian [2]
› Delikatesy Centrum [2]
› FoodCare [2]
› Melvit [2]
› WSP Społem Kielce [2]
› Wyborowa Pernod Ricard [2]
› Barbora [1]
› Ferrero [1]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [1]
› Maxima Grupe [1]
› Pernod Ricard Wyborowa [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› Stokrotka [1]
› ZPC Otmuchów [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [13]
› słodycze i przekąski [12]
› alkohol [11]
› kawa i herbata [8]
› napoje bezalkoholowe [6]
› owoce i warzywa [1]
› mięso i ryby [1]
firmy marketingowe
› MullenLowe [48]
› MediaCom [9]
› Starcom [7]
› Initiative [3]
› Kolterman Media Communications [3]
› Gong [2]
› Lemon [2]
› Mindshare [2]
› MSL Group [2]
› OMD Media Direction [2]
› Opus B [2]
› Big Picture [1]
› Cooking Media [1]
› Dentsu Aegis [1]
› Grey [1]
› Invitro [1]
› K2 [1]
› Konqubinat [1]
› Lowe [1]
› OTO [1]
› Prime Time [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
› Truskavka [1]
› Vizeum [1]
› VML [1]
marki
› Delecta [7]
› Herbapol [7]
› Jameson [4]
› Łomża [4]
› Ballantine's [3]
› Knorr [3]
› Tchibo [3]
› Black [2]
› Grześki [2]
› Majonez Kielecki [2]
› Melvit [2]
› Big-Active [1]
› Odra [1]
› Owocowa Spiżarnia [1]
› Rama [1]
› Tic Tac [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA