KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
MyFood
Feel Movie
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Rusza kampania Kaufland Card
Z kampanią nowego programu lojalnościowego możemy spotkać się w mediach już od 26 lutego. W humorystycznych klipach nawiązujących również do aktualnych trendów, Kaufland podkreśla zalety programu lojalnościowego, który od 2 marca ...
2023-03-03 Soft drinks
firmy:
Kaufland
,
Feel Movie
,
Kalicińscy
,
Media Insight
Kamikaze wspiera Kaufland w roku jubileuszowym
Agencja Kamikaze przygotowała dla marki Kaufland projekty z okazji dwudziestych urodzin tej sieci w Polsce. Agencja koncentruje się na działaniach w social mediach. Działania ruszyły w pierwszej połowie września i potrwają ...
2021-10-04 Soft drinks
firmy:
Kaufland
,
Feel Movie
,
Huta 19
,
Kamikaze
,
Media Insights
Kaufland rozpoczyna świętowanie 20. urodzin
Firma Kaufland działa na polskim rynku od 20 lat. Sieć otwiera obchody jubileuszu kampanią "20 lat idę tam, gdzie wszystko mam". W spocie otwierającym kampanię zaprezentowano najważniejsze wydarzenia z życia ...
2021-09-10 Soft drinks
firmy:
Kaufland
,
Feel Movie
,
Huta 19
,
The Media Insight
Kampania Sprite na Pol’and’Rock Festivalu
Sprite podczas Pol'and'Rock Festivalu zainicjuje kolejną odsłonę kampanii "Niech gadają. Żyj rześko". Przy dużej scenie stanie 8-metrowy napis "I Love You, Hater". Marka zapewni również armatki wodne, które przyniosą orzeźwienie pod ...
2019-08-02 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Big Picture
,
Feel Movie
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
MediaCom
marki:
Sprite
Kampania Sprite na Pol’and’Rock Festivalu
×
Sprite ogłasza manifest w globalnej kampanii
Marka z portfolio Cola-Cola, startuje z polską odsłoną globalnej kampanii, w której pokazuje, że najlepszą odpowiedzią na hejt może być miłość i hasło "I love you hater". Start kampanii miał miejsce ...
2019-05-09 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Big Picture
,
Feel Movie
,
MediaCom
marki:
Sprite
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› promocje i PR [5]
› handel [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Kaufland [3]
› Coca-Cola [2]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [2]
firmy marketingowe
› Feel Movie [5]
› Big Picture [2]
› Huta 19 [2]
› MediaCom [2]
› Fortis [1]
› Kalicińscy [1]
› Kamikaze [1]
› Liquid Thread [1]
› Media Insight [1]
› Media Insights [1]
› The Media Insight [1]
marki
› Sprite [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA