KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
napoje bezalkoholowe
Heineken
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Grupa Żywiec rozwija Strefę Zero
W tym roku Grupa Żywiec zaoferuje konsumentom kolejne nowości bezalkoholowe. W Strefie Zero pojawią się Żywiec Białe 0.0% oraz pierwszy w Polsce radler na ciemnym piwie czyli Warka Radler Ciemne Cytrynowe ...
2019-03-29 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Żywiec
,
Heineken
,
Warka
Grupa Żywiec rozwija Strefę Zero
×
Grupa Żywiec poprawiła przychody o 5%
Grupa Żywiec opublikowała półroczne wyniki finansowe. W pierwszej połowie 2018 roku Spółka sprzedała 5,6 mln hl piwa, podobnie jak w analogicznym okresie 2017 roku. Przychody ze sprzedaży wyniosły 1.151 mln PLN ...
2018-07-30 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Żywiec
,
Heineken
,
Warka
,
Dziki Sad
Nowa linia do piw bezalkoholowych Grupy Żywiec
Grupa Żywiec uruchomiła nową linię do produkcji piw bezalkoholowych. Inwestując ponad 11 mln PLN w nową technologię, spółka kontynuuje strategię rozwoju oferty napojów bezalkoholowych dla dorosłych konsumentów. - Nowa linia ...
2018-07-30 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Heineken
Grupa Żywiec mocniej inwestuje w piwa bezalkoholowe
W tym sezonie Grupa Żywiec zaoferuje konsumentom najszerszy na rynku wybór piw bezalkoholowych oraz wprowadzi nowe specjalności piwne. W Strefie Zero, bo pod taką nazwą oferta trafi do 30 tysięcy ...
2018-03-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Żywiec
,
Heineken
,
Warka
,
Dziki Sad
Grupa Żywiec mocniej inwestuje w piwa bezalkoholowe
×
poprzedni
następny
Sponsorzy sportu trafiają do mężczyzn
Firmy, które są sponsorami sportu są przez niemal połowę respondentów lepiej postrzegane niż te, które się w niego nie angażują. Co czwarty Polak przyznaje, że fakt, iż dana firma jest aktywna ...
2016-03-04 Soft drinks
marki:
Żywiec
,
Heineken
,
Pepsi
,
Tyskie
,
Red Bull
,
Coca-Cola
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› innowacje i nowości [2]
› promocje i PR [2]
› inwestycje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [4]
marki
› Żywiec [4]
› Warka [3]
› Dziki Sad [2]
› Coca-Cola [1]
› Pepsi [1]
› Red Bull [1]
› Tyskie [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA