KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
napoje bezalkoholowe
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 340
Ball Packaging Europe z nowatorskimi puszkami
Podczas listopadowych targów Brau Beviale w Norymberdze, producent puszek aluminiowych, Ball Packaging Europe, przedstawił najnowsze branżowe trendy. Dzięki zastosowaniu nowatorskich rozwiązań, firma zdobywa segmenty rynku, które do tej pory nie ...
2012-11-20 Soft drinks
firmy:
Acqua Minerale San Benedetto
,
Ball Corp
marki:
The
Browary zwiększają sprzedaż piwa bezalkoholowego
Coraz więcej konsumentów w Polsce kupuje piwo bezalkoholowe. W tym roku jego sprzedaż zbliży się od 75 tys. hl, czyli będzie o 9% wyższa niż w roku ubiegłym - wynika z ...
2012-10-19 Soft drinks
Biedronka marką najbardziej kojarzoną z Euro 2012
Sieć sklepów Biedronka wyprzedziła wszystkich oficjalnych sponsorów Euro 2012, będąc dla Polaków marką najbardziej kojarzoną z turniejem. Świadomość w zakresie marek piwnych zdominowało Tyskie - wynika z badania Homo Homini ...
2012-07-05 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carlsberg
,
Coca-Cola
,
Grupa Żywiec
,
McDonald's
marki:
Carlsberg
,
Coca-Cola
,
Tyskie
,
Warka
Coraz więcej firm spożywczych upada
W statystykach upadłości od kilku miesięcy pojawiają się lokalni producenci żywności o obrotach średnio kilkudziesięciu milionów złotych. Żadna branża nie gwarantuje przetrwania - informują Wiadomości Handlowe, powołując się na raport firmy ...
2012-06-05 Soft drinks
Marki kojarzące się ze sportem w badaniach IIBR
Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) w okresie trwania mistrzostw Europy w piłce nożnej będzie prowadził codzienny monitoring marek i reklam. Wyniki badania pozwolą zmierzyć wpływ działań marketingowych na opinie i zwyczaje ...
2012-06-05 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
Coca-Cola
,
Grupa Żywiec
,
Kompania Piwowarska
marki:
Lay's
,
Carlsberg
,
Pepsi
,
Coca-Cola
,
Tyskie
,
Warka
Zakupy konsumentów przed Euro 2012
Podczas Euro 2012 mężczyźni planują przede wszystkim kupowanie napojów alkoholowych oraz papierosów. Taki zakup zadeklarowało 42% ankietowanych. 16% ankietowanych kupi słone przekąski, 8% słodycze, a 6% wodę i napoje bezalkoholowe. Dodatkowych ...
2012-06-01 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Superbrands Polska nagrodziło najsilniejsze marki
Podczas piątkowej Gali Finałowej w warszawskim hotelu Sheraton przedstawiciele najsilniejszych marek konsumenckich i biznesowych odebrali statuetki Superbrands 2012. Nagroda honorowa dla marki, która dzięki swojemu zaangażowaniu społecznemu zyskała uznanie w kraju ...
2012-05-29 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
KFC
,
Lidl
,
Mokate
,
Real
,
New Communications
marki:
Żywiec
,
Mokate
,
Muszynianka
,
Cisowianka
,
Mlekovita
Stacje paliw zwiększą obroty w okresie świąt
Od kilku do kilkunastu procent zwiększają się obroty sklepów przy stacjach paliw podczas świąt lub przedłużonych weekendów. Dyrektor do spraw analiz rynku paliw w Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego ...
2012-04-06 Soft drinks
Grupa Kofola znacznie poprawiła zysk netto
Mimo wysokich cen surowców, agresywnych działań konkurencji oraz niesprzyjającej pogody w lecie, Grupa Kofola wypracowała w 2011 roku skorygowany skonsolidowany zysk netto przypadający akcjonariuszom jednostki dominującej w wysokości 27,2 mln PLN ...
2012-03-20 Soft drinks
firmy:
Hoop Polska
,
Kofola
,
Pinelli
Grupa Kofola znacznie poprawiła zysk netto
×
Rośnie popyt na aluminiowe puszki
W ubiegłym roku w Europie odnotowano 5% wzrost produkcji puszek aluminiowych. Wg najnowszego raportu Beverage Can Makers of Europe (BCME) polski rynek napojów wzrósł w 2011 o ponad 5% - podaje ...
2012-03-16 Soft drinks
firmy:
Ball Corp
Eksport gruzińskich win poszedł w górę
Eksport win gruzińskich wzrósł w ubiegłym roku do 54,1 mln USD, czyli poziomu najwyższego od czasu nałożenia przez Rosję embarga handlowego w 2006 r. - poinformowało Narodowe Biuro Statystyczne w Tbilisi ...
2012-02-29 Russia & CIS
Wzrost eksportu produktów rolno-spożywczych wyhamuje
Polska utrzymała w 2011 r. wysoką, dwucyfrową dynamikę wzrostu eksportu produktów rolno-spożywczych. W okresie od stycznia do listopada wartość sprzedaży zagranicznej wyniosła 13,8 mld EUR i była wyższa o 12% w ...
2012-01-26 Soft drinks
Najszybciej rosnące kategorie spożywcze w 2012 r.
Firma badawcza Euromonitor International przygotowała na zlecenie Rzeczpospolitej raport obejmujący rynki spożywcze, które zanotują najszybszy wzrost w 2012 r. Na pierwszym miejscu są przekąski z musli i płatków zbożowych. Ich ...
2012-01-13 Soft drinks
Sylwester Polaków będzie kosztował 8 mld PLN
Polacy wydadzą na tegorocznego Sylwestra ok. 8 mld PLN - wynika z sondażu przeprowadzonego przez KPMG. Z tej kwoty ponad 3,3 mld PLN przeznaczymy na żywność i napoje bezalkoholowe, ok. 0,9 ...
2011-12-27 Soft drinks
Najcenniejsze polskie marki według Rzeczpospolitej
W dodatku do dzisiejszego wydania dziennika znalazł się, opracowany przez Rzeczpospolitą, ranking najcenniejszych polskich marek. Miejsce w rankingu zależy od wartości w 2011 r. Łącznie ranking objął 330 marek, których ...
2011-12-15 Soft drinks
7. Edycja badań konsumenckich Reader's Digest
Już po raz 7. miesięcznik Reader's Digest przeprowadził badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najczęściej wybieranych i kupowanych marek w Polsce. Wśród tegorocznych laureatów znaleźli się m.in. Samsung, Orange, Canon, PKO ...
2011-12-14 Soft drinks
7. Edycja badań konsumenckich Reader's Digest
×
Zakaz dla opakowań szklanych wielorazowego użytku
Kilka tygodni temu w Rosji zatwierdzono przepisy, na mocy których od 1 lipca 2012 r. zakazane będzie powtórne wykorzystanie opakowań szklanych do rozlewu napojów alkoholowych i żywności dla dzieci. Główny cel ...
2011-11-30 Russia & CIS
Najpopularniejsze napoje w Rosji
Rosjanie preferują sok jabłkowy i pomarańczowy, a piwo i wódka pozostają najpopularniejszymi napojami w kraju - wynika z badań konsumenckich przeprowadzonych przez centrum analiz Lewada-Centr. Wyniki badań pokazują, że co ...
2011-11-22 Russia & CIS
Wygoda i konsumpcja w domu wyznaczają trendy w opakowaniach
Potrzeby związane z wygodą użytkowników (trend convenience) oraz coraz częstsza rezygnacja z konsumpcji poza domem, to dwa główne czynniki wpływające w ciągu ostatnich kilku lat na kierunek rozwoju opakowań do żywności ...
2011-10-21 Russia & CIS
Zwycięzcy konkursu Effie Awards 2011
W tegorocznej, 12. edycji konkursu Effie Grand Prix zdobyły: agencja reklamowa Publicis, dom mediowy MEC oraz Telekomunikacja Polska SA za kampanię Dociekliwe Serce - Neostrada. Tytuł najlepszej agencji reklamowej roku ...
2011-10-18 Soft drinks
[1]
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
[17]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [2]
› ostatnie 3 miesiące [5]
› ostatni rok [28]
› kiedykolwiek [340]
działy
› handel [120]
› zagranica [67]
› promocje i PR [45]
› dostawcy [32]
› innowacje i nowości [26]
› inwestycje [16]
› akwizycje i fuzje [9]
› makroekonomia [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [16]
› Biedronka [11]
› Kompania Piwowarska [11]
› Carlsberg [10]
› Coca-Cola [9]
› Grupa Maspex [5]
› Lidl [5]
› Ambra [3]
› Ball Corp [3]
› Mazurska Manufaktura [3]
› AB InBev [2]
› AleBrowar [2]
› Carrefour [2]
› Eurocash [2]
› Hoop Polska [2]
› JF Hillebrand [2]
› Pernod Ricard [2]
› Red Bull [2]
› ACP Europe [1]
› Acqua Minerale San Benedetto [1]
› Air Products [1]
› Alpla [1]
› Bartex [1]
› BillerudKorsnas [1]
› Browar Kormoran [1]
› Diageo [1]
› Dino [1]
› Dom Wina [1]
› Elite Cafe [1]
› Eurocylinder [1]
› FoodCare [1]
› Henkell Freixenet [1]
› JNT Group [1]
› Kaufland [1]
› KFC [1]
› Kofola [1]
› Lotte Wedel [1]
› Lubella [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mazurska Manufaktura Alkoholi [1]
› McDonald's [1]
› Mokate [1]
› Oshee [1]
› Pallini [1]
› PepsiCo [1]
› Pinelli [1]
› POLOmarket [1]
› Real [1]
› Tenczynek Bezalkoholowe [1]
› Tymbark [1]
› Ustronianka [1]
› Warwin [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [158]
› mleko [142]
› inne produkty [135]
› owoce i warzywa [103]
› kawa i herbata [83]
› mięso i ryby [81]
firmy marketingowe
› DDB & Tribal [1]
› EDDA [1]
› New Communications [1]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [1]
› Starcom [1]
› Tequila [1]
marki
› Warka [10]
› Tyskie [8]
› Coca-Cola [7]
› Żywiec [7]
› Heineken [5]
› Lech [5]
› Tiger [5]
› Tymbark [5]
› Carlsberg [4]
› Somersby [4]
› E.Wedel [3]
› Kubuś [3]
› Lay's [3]
› Okocim [3]
› Red Bull [3]
› Desperados [2]
› Dziki Sad [2]
› Lubella [2]
› Pepsi [2]
› Actimel [1]
› Berlinki [1]
› Cin&Cin [1]
› Cisowianka [1]
› Combu [1]
› Cono Sur [1]
› Corona [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Finlandia [1]
› Free Way [1]
› Fresco [1]
› Isla Negra [1]
› Jacobs [1]
› Jupik [1]
› Knoppers [1]
› Łaciate [1]
› Limoncello [1]
› Lipton [1]
› Łomża [1]
› Magnum [1]
› Milka [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Mokate [1]
› Muszynianka [1]
› Pedros [1]
› Piątnica [1]
› Piccolo [1]
› Pliska [1]
› Portada [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Redd's [1]
› Smirnoff [1]
› Sobieski [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› The [1]
› Ustronianka [1]
› Wojak [1]
› Zarea [1]
› Zatecky [1]
› Żubr [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA