KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
handel
badania
Biedronka
Liczba wyszukanych artykułów: 12
Większość sieci handlowych ze spadkiem cen w sierpniu
Z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency wynika, że w sierpniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego zanotowała spadek na poziomie 17 zł w skali miesiąca ...
2024-09-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Dino
,
Kaufland
,
Lidl
,
POLOmarket
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
Darłowo, Łeba i Mielno – te trzy miejscowości łączą nie tylko piękne plaże, ale też zainteresowanie Polaków w okresie wakacyjnym. Właśnie te miasta okazały się również najpopularniejsze wśród klientów Biedronki, bo ...
2023-07-21 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
×
Polacy szukają w dyskontach tańszych produktów
Ponad jedna trzecia konsumentów w Polsce szuka w dyskontach promocji na mięso, 29% liczy na olej, masło i margarynę w promocji, a tańszego cukru czy mąki poszukuje 27% Polaków - wynika ...
2022-09-14 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Carlsberg Pilsner 0,0% w butelce eco rozwiązaniami
Na start sezonu Carlsberg Polska proponuje nowy bezalkoholowy wariant Carlsberg Pilsner. To odpowiedź marki na rozwijający się rynek piw bezalkoholowych. Piwa bezalkoholowe w 2020 roku kolejny raz zanotowały wzrost popularności ...
2021-03-23 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carlsberg
marki:
Carlsberg
Carlsberg Pilsner 0,0% w butelce eco rozwiązaniami
×
poprzedni
następny
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
W dyskontach sprzedaje się połowę wina w Polsce
Spożycie wina gronowego (z wyłączeniem musującego) w Polsce wynosi obecnie 3-5 litrów per capita, a wydatki na nie sięgają ponad 1,5 mld PLN. Według prognoz firmy Euromonitor International, do 2017 r ...
2013-09-30 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
Sklepy dyskontowe liderem sprzedaży wina
Wartość rynku wina w Polsce wzrosła w 2012 r. do 1,95 mld PLN, co oznacza wzrost o 140 mln PLN w stosunku do roku poprzedniego. Przeciętny Polak wypija 3,1 litra tego ...
2013-08-05 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
Sponsoring piłki nożnej najbardziej widoczny
Piłka nożna to dyscyplina, której kibice w Polsce w największym stopniu zauważają sponsorów. Kolejne są: Formuła 1 i rajdy samochodowe - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Następne pozycje ...
2013-02-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Elite Cafe
,
Grupa Maspex
,
Grupa Żywiec
,
Kompania Piwowarska
,
Red Bull
marki:
Wojak
,
Pedros
,
Red Bull
,
Tiger
,
Warka
Sponsoring piłki nożnej najbardziej widoczny
×
Biedronka marką najbardziej kojarzoną z Euro 2012
Sieć sklepów Biedronka wyprzedziła wszystkich oficjalnych sponsorów Euro 2012, będąc dla Polaków marką najbardziej kojarzoną z turniejem. Świadomość w zakresie marek piwnych zdominowało Tyskie - wynika z badania Homo Homini ...
2012-07-05 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carlsberg
,
Coca-Cola
,
Grupa Żywiec
,
McDonald's
marki:
Carlsberg
,
Coca-Cola
,
Tyskie
,
Warka
Które marki zyskują na Euro 2012?
Interaktywny Instytut Badań Rynkowych prezentuje wyniki czwartej fali monitoringu działań reklamowych w związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej. Zdecydowana większość Polaków (79%) w wieku 15-50 lat jest ...
2012-05-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Coca-Cola
,
Grupa Żywiec
,
Kompania Piwowarska
marki:
Coca-Cola
,
Tyskie
,
Warka
Polacy mylą sponsorów UEFA Euro 2012
Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) z Grupy Gemius prezentuje raport poświęcony działaniom reklamowym w związku z Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej. Wyniki badania "Monitoring reklam na EURO 2012" pokazują, że ...
2012-04-12 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carlsberg
,
Gemius
,
Grupa Żywiec
,
Lotte Wedel
Rynek wina rośnie dzięki dyskontom
Dane opublikowane przez firmę badawczą Nielsen wskazują, że w 2011 wydatki Polaków na wina wzrosły o 4%. Gdyby jednak z tych wyników wyłączyć sprzedaż w sklepach dyskontowych (głównie Bedronce i Lidlu) ...
2012-02-27 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [12]
działy
› promocje i PR [4]
› innowacje i nowości [1]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [6]
› Grupa Żywiec [4]
› Carlsberg [3]
› Coca-Cola [2]
› Kompania Piwowarska [2]
› Aldi [1]
› Carrefour [1]
› Dino [1]
› Elite Cafe [1]
› Gemius [1]
› Grupa Maspex [1]
› Kaufland [1]
› Lotte Wedel [1]
› McDonald's [1]
› Netto [1]
› POLOmarket [1]
› Red Bull [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [6]
› słodycze i przekąski [5]
› mleko [4]
› owoce i warzywa [3]
› mięso i ryby [3]
› inne produkty [3]
› kawa i herbata [2]
marki
› Warka [3]
› Carlsberg [2]
› Coca-Cola [2]
› Tyskie [2]
› Pedros [1]
› Red Bull [1]
› Tiger [1]
› Wojak [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA